آشنایی با فرآیند و انواع روش های فریت بار

تور لحظه آخری-کاماپرس

مهاجران و تاجران به منظور انتقال بار به شیوه مناسب می‌توانند از گزینه فریت بار استفاده کنند. فریت بار اغلب در صنعت حمل‌ونقل به منظور حمل و ارسال هوایی، زمینی، دریایی و ریلی استفاده می‌شود. بیشتر شرکت‌های حمل و نقل ارائه دهنده این نوع خدمات هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فریت بار انواع مختلفی دارد. معمولا با توجه به مقصد حمل کالاها و نوع و جنس محصولاتی که برای انتقال انتخاب شده‌اند، بهترین روش فریت بار برگزیده می‌شود. در کل فریت بار به چهار شکل زمینی، هوایی، دریایی و ریلی قابل انجام است. در ادامه برای آگاهی بیشتر خوانندگان این روش‌ها توضیح داده می‌شود؛

فریت بار زمینی

فریت بار زمینی برای حمل کالاها با وزن زیاد و ابعاد مختلف کاربرد دارد. اغلب شرکت‌هایی که خدمت فریت بار را ارائه می‌دهند از این روش برای انتقال کالاها و محصولات شما استفاده نمی‌کنند. زیرا حمل و کرایه یک ماشین برای هیچ مسافر یا تاجری صرفه اقتصادی ندارد. به همین دلیل حتی خرده بارها به صورت هوایی و دریایی به مقصد مورد نظر انتقال داده می‌شوند.

فریت بار هوایی

هم اکنون بهترین روش حمل بار، فریت بار هوایی است که نسبت به روش‌های دیگر محدودیت‌های کمتر و امنیت بیشتری دارد. این روش برای حمل و نقل خرده کالاها و حتی محصولات بزرگ‌تر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

فریت بار ریلی

معمولا خرده محصولات مورد نظر مسافران از طریق بار قطار نیز به مقصد انتقال داده می‌شوند. اما ایران به دلیل تحریم‌های همه جانبه امکان استفاده از این گزینه را ندارد.

فریت بار دریایی

کشتی گزینه مناسبی برای نقل و انتقال کالاها و محصولات مختلف با وزن زیاد است. این روش چندان محدودیت زیادی ندارد اما هزینه بر است. در واقع برای حمل و نقل دریایی 300 کیلو بار باید کانتینر اجاره شود که اساسا برای متقاضیان به صرفه نخواهد بود.

برای فریت بار چه مراحلی را باید طی کرد؟

افرادی که مایل به انتقال کالاهای مورد نظر خود از ایران به کشورهای دیگر از طریق فریت بار هستند ابتدا باید جواز این کار را دریافت کنند. سپس باید وسایل را به بهترین شکل ممکن بسته بندی کرده تا در جریان حمل و نقل کمترین آسیب به آن‌ها وارد شود. بعد از آن نوبت به حمل بار به دایره ارزیابی گمرک و انجام مراحل اولیه گمرکی می‌رسد. در صورت مجاز بودن حمل کالاها، پته سبز ارائه خواهد شد. در مرحله بعد باید به دفاتر شرکت‌های حمل و نقل برای تهیه بارنامه و ملزومات مراجعه کرد. سپس نوبت به مراجعه به دایره فوریت برای قرار دادن تگ بار روی کالاها خواهد رسید.

البته تمامی این اقدامات باید توسط یک شرکت حمل بار متخصص انجام شود. اهل فن همواره به تجار یا مهاجران یا مسافران توصیه می‌کنند که برای فریت بار به یک مجموعه باتجربه و کاربلد این حوزه مراجعه داشته باشند تا محصولات بدون کمترین آسیب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن حمل شوند.

حمل کالاها به کشورهای مختلف با همراه دژ ایرانیان

شرکت همراه دژ ایرانیان یکی از مجموعه‌های بزرگ و باقدمت در زمینه حمل و نقل کالاها وی مختلف به سراسر جهان است که در این خصوص انواع مجوزهای لازم را دریافت کرده است. این مجموعه فرآیند فریت بار مسافری را طی سه الی پنج روز کاری انجام می‌دهد.

در صورتی که مایل به دریافت خدمت فریت بار از این مجموعه هستید کافی است فرم سایت آن را پر و برای کارشناسان مجموعه ارسال کنید. کارشناسان با تجربه این مجموعه بعد از ارسال فرم با شما تماس گرفته و در خصوص بهترین روش فریت بار و انتقال کالاها به شما مشورت می‌دهند. لازم به ذکر است افرادی که مایل به استفاده از خدمت فریت بار این مجموعه هستند امکان پرداخت ریالی دارند.

طبق نظر مشتریان، فریت بار از همراه دژ با قیمت مناسب و در شرایط خوب انجام می‌شود و افراد نگران چگونگی حمل کالاها و محصولات نیستند.

انتهای پیام

مرتبط با : سپاهان همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز