آشنایی با رشته مدیریت (گرایش ها، بازارکار و درآمد)

لست سکند

مدیریت به معنی سازمان‌دهی، رهبری و هماهنگی برای رسیدن به یک هدف مشخص است و یکی از رشته‌های دانشگاهی به شمار می‌رود که دارای گرایش‌های متعددی است. می‌توان گفت که تمامی گرایش‌های رشته مدیریت مستلزم ویژگی‌های خاصی مانند روابط اجتماعی خوب، برخورداری از قدرت رهبری ، کار تیمی، توانایی گفتگو، داشتن اعتماد بنفس و … هستند. رشته مدیریت یکی از پرکاربردترین رشته‌های دانشگاهی به شمار می‌رود و دارای بازار کار و درآمد خوبی نیز هست. البته درآمد حاصل از این رشته بسته به جایگاه شغلی و تجربه و مهارت متفاوت خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کتاب‌های کمک درسی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گرایش‌های رشته مدیریت بسیار متنوع و گوناگون است و عبارتند ازگرایش مدیریت بازرگانی، بیمه، صنعتی،مالی جهانگردی و غیره. دروسی مانند آمار و کاربرد آن در مدیریت،اقتصاد خرد و کلان، مبانی سازمان ومدیریت، اصول حسابداری، تحقیق در عملیات و … ازجمله کتاب های رشته مدیریت بازرگانی و سایر گرایش‌های مدیریت هستند که در تمامی این گرایش‌ها وجود دارند. در ادامه مطلب به معرفی بهترین کتاب‌های رشته مدیریت پرداخته می‌شود.

معرفی بهترین کتاب های رشته مدیریت

کتاب مبانی رفتار سازمانی رابینز

این کتاب یکی از بهترین کتاب‌های رشته مدیریت و منبع اصلی دانشجویان این رشته در کارشناسی به شمار می‌رود که به قلم استیفن رابینز یک استاد بازنشسته رشته مدیریت نوشته شده است و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا در موضوع مدیریت و رفتار سازمانی به شمار می‌رود. در این کتاب علاوه بر ارائه مجموعه‌ای از تئوری‌ها، به جنبه‌های کاربردی و عملی این تئوری‌ها برای مدیران نیز پرداخته شده است. این کتاب توسط سید محمد اعرابی و علی پارسائیان ترجمه شده است.

کتاب های رشته مدیریت مالی

کتاب مدیرت مالی یکی از کتاب‌های اصلی و مهم رشته مدیریت مالی می‌باشد که به‌بررسی مدیریت بر منابع و مصارف سرمایه به نحوی که ثروت سهامداران به حداکثر برسد می‌پردازد. این کتاب با بیانی شیوا مسائل عمیق مدیریت مالی را به دانشجویان این رشته می‌آموزد. این کتاب شامل یازده فصل می‌باشد که در پایان هر فصل سوالات آزمون‌های سراسری و دانشگاه آزاد به همراه سوالات آزمون اصول بازار سرمایه همراه با پاسخ‌های تشریحی آن گردآوری شده است.

راز آسمان پایتخت

کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت عادل آذر

این کتاب یکی از بهترین کتاب‌های دانشگاهی مدیریت برای مقاطع کارشناسی و ارشد بوده که با هدف معرفی علم آمار و نحوه کاربرد آن در مدیریت نگارش شده است.کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت دارای دو جلد است که جلد اول آن شامل هشت فصل و جلد دوم شامل فصل نهم تا هجدهم است. این کتاب علاوه بر دانشجویان رشته مدیریت برای تمامی علاقه‌مندان آمار قابل استفاده است.

خرید کتاب های مدیریت از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتابانه با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و همراهی مشاوران برجسته امکان دسترسی دانشجویان سراسر کشور را به کتب دانشگاهی سهل و آسان کرده است. علاوه بر کتاب‌های ذکر شده، کتاب‌های بسیار دیگری در سایت کتابانه قابل مشاهده و خریداری است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : کتابانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز