آشنایی با دستگاه واترجت صنعتی و کاربرد آن

تور لحظه آخری-کاماپرس

نظافت محیط‌های صنعتی و کارخانه‌ها وهمچنین تجهیزات آنان همانند نظافت در سایر محیط‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. دستگاه واترجت صنعتی یا کارواش یک شوینده فشار قوی است که از یک منبع بیرونی آب را بافشار معمولی دریافت می‌کند و با سرعت و فشار بالا آب را به سطح بیرونی می‌پاشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تجهیزات صنعتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دستگاه واترجت برای نظافت صنایع مختلف در سراسر جهان مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. آب پاشیده‌شده به دلیل این‌که با سرعت و فشار بسیار بالایی است، باعث جدا شدن آلودگی‌ها و جرم‌ها از سطوح و در نتیجه تمیز شدن آن‌ها می‌شود. از انواع واترجت صنعتی برای از بین‌بردن کثیفی‌ها و الودگی‌های شیمیایی و روغنی در ماشین‌آلات و تجهیزات صنایع گوناگون، سطوح و وسایل نقلیه به کار گرفته می‌شود.

این دستگاه به دلیل استفاده حداقلی از مواد شوینده یا حتی عدم‌استفاده از آن و همچنین کاهش مصرف آب سازگاری بسیار بالایی با محیط زیست دارد. همچنین استفاده از این دستگاه موجب افزایش کیفیت و سرعت شستشو و در نتیجه موجب راندمان بالا می‌شود.

کاربرد واترجت صنعتی یا کارواش چیست؟

دستگاه واترجت کاربرد بسیار بالایی دارد و در عملیات‌های مختلف و مکان‌هایی مانند: بیمارستان، دانشگاه، رستوران، ادارات، صنایع نفت و خودروسازی و … می‌توان از آن استفاده کرد. دراین مطلب چند مورد از کاربردهای دستگاه واترجت صنعتی یا کارواش بررسی می‌شود؛

راز آسمان پایتخت

شستشوی سطوح و وسایل نقلیه

از دستگاه واترجت صنعتی برای شست و شوی نمای ساختمان‌ها، سطوح مختلف مثل نرده‌ها، دیوارها، پنجره‌ها، کف استخرو… می‌توان استفاده کرد.

همچنین با استفاده ازدستگاه واترجت میتوان قسمت های مختلف خودرو را مثل  بدنه، موتور، شیشه‌ها و… با فشار آب بالا تمیز کرد.این دستگاه آلودگی ها را به آسانی پاک کرده و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود.

استفاده از واترجت در صنایع غذایی

در صنایع غذایی رعایت بهداشت در مراحل مختلف تولید، فرآوری و بسته بندی ضرورت بالایی دارد. در صورت وجود آلودگی و کثیفی در هر یک از این مراحل آثار منفی جبران‌ناشدنی به بار می‌آورد.به همین دلیل خرید واترجت صنعتی در کارخانه‌های صنایع غذایی به امری ضروری و مهم مبدل شده‌است تا در تمام مراحل مختلف تولید با ضدعفونی و شستشوی تجهیزات استانداردهای بهداشتی رعایت شده و درنهایت منجر به تولید محصول با کیفیت و حفظ سلامت افراد شود.

کاربرد واترجت در دامداری و کشاورزی

رعایت نظافت در مرغداری‌ها و دامداری‌ها امری بسیار مهم و ضروری است. به‌دلیل این‌که در صورت عدم رعایت بهداشت در این محیط‌ها، موجب انتقال بیماری‌های بسیاری به انسان می‌شود. این دستگاه با فشار بالای آب منجر به از بین‌بردن چربی‌ها، فضولات، کودهای حیوانی و همچنین آلودگی های محل نگهداری دام‌ها و اسطبل‌ها می‌شود. در کشاورزی نیز این دستگاه برای شستشوی ابزارآلات و تجهیزات به کار می‌رود.

 صنعت پتروشیمی و کشتی‌رانی

در صنعت پتروشیمی برای تمیز کردن پلیمرها، مدل‌های حرارتی، مخازن و همچنین برای عملیات های سنگینی مثل زنگ‌بری و رنگ‌بری، تخریب بتن بااستفاده از فشار بالا واترجت های قوی استفاده می شود.

سکوهای دریایی و کشتی‌ها در آب قرار دارند و تماس مداوم با آب باعث می‌شود سازه‌های دریایی با آلودگی، ازبین‌رفتن رنگ، زنگ‌زدگی مواجه شوند. در صنعت کشتیرانی نیز از دستگاه واترجت فشار قوی برای تمیز کردن مخازن، نظافت کشتی، جلبک‌ها، خزه‌ها، از بین‌بردن رنگ و زنگ زدگی‌های روی بدنه کشتی استفاده می‌شود.

خرید دستگاه واترجت از شرکت فلامک ماشین

کسانی که به دنبال خرید واترجت باکیفیت و مرغوب هستند می‌توانند با خیال راحت و آسوده دستگاه مورد نظر خود را در سایت فلامک ماشین انتخاب و خریداری فرمایند.

شرکت فلامک ماشین با بیش از بیست سال سابقه درخشان در زمینه ماشین آلات نظافت صنعتی با استفاده از پرسنل ماهر و آموزش دیده خود آماده ی ارائه‌ی اطلاعات و راهنمایی به افراد است. لازم به ذکر است تمام دستگاه‌های نظافت صنعتی این شرکت از جمله واترجت یا کارواش دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : فلامک ماشین

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز