آشنایی با بهترین پودر دکلره ایرانی

دکلره مو-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

برخی از تغییرات رنگی بر روی تارهای مو نیازمند استفاده از روش دکلره است. در واقع، دکلره پودری است که به کمک آن می‌توان موها را بی‌رنگ کرد. این ماده با اکسیدان ترکیب شده و رنگدانه‌های طبیعی مو را از بین می‌برد. در نتیجه می‌توان مثلاً موهای مشکی را به رنگ بلوند در آورد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم آرایشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروزه برندهای معروف و باکیفیتی در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران فعالیت می‌کنند. بهترین پودر دکلره ایرانی پودری است که گاز نداشته باشد و از پس ترکیب با اکسیدان کف کند. با این حال، عدم شناخت محصولات مرغوب ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیری به مو وارد کند.

در ادامه، بهترین برندهای تولیدکننده پودر دکلره در ایران معرفی خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

پودر دکلره مارال

این محصول، با کیفیت بالای خود کمترین آسیب را به موها وارد کرده و قدرت روشن‌کنندگی بسیار خوبی دارد. پودر دکلره مارال حاوی عصاره جلبک دریایی بوده و دارای خاصیت آبرسانی به تارهای مو است. برند مارال این محصول را با بهترین مواد اولیه و کمترین درصد آمونیاک تولید می‌کند.

پودر دکلره آتوسا رویال

برند معتبر آتوسا رویال نیز در لیست بهترین پودر دکلره ایرانی قرار دارد. این محصول دارای کراتین جهت بازسازی و ترمیم موهای آسیب دیده بوده و برای انواع موها مناسب است. پودر دکلره آتوسا رویال خاصیت ضد زردی داشته و کمترین آسیب را به موها وارد می‌کند. این پودر در دو رنگ بنفش و سفید تولید می‌شود.

پودر دکلره دوماسی

این پودر فاقد هر گونه گرد و غبار بوده و بنابراین، استفاده از آن بسیار راحت است. وجود جلبک دریایی در ترکیبات پودر دکلره دوماسی موجب شده تا به موها آسیبی وارد نشود. این محصول، رطوبت مو را حفظ کرده و با کمک اکسیدان‌های دوماسی به درخشندگی تارهای مو کمک می‌کند.

پودر دکلره دنی وان

پودرهای دکلره دنی وان، آمونیاک بسیار کمی داشته و بنابراین، آسیبی کمی به موها وارد می‌کند. این پودر در سه رنگ سفید، سبز و بنفش به بازار عرضه می‌شود. پودر سبز رنگ دارای خاصیت ضد قرمزی، پودر بنفش خاصیت ضد زردی دارد. پودر سفید دنی وان مانند دو پودر دیگر عملیات خنثی‌سازی انجام نداده و صرفاً موها را روشن‌تر می‌کند.

پودر دکلره پرستیژ

با کمک این محصول می‌توان تارهای مو را با حداکثر میزان ممکن روشن کرد. پودر دکلره پرستیژ دارای اسانس سیب بوده و به هیچگونه بوی ناخوشایندی ندارد. این پودر حاوی روغن‌های گیاهی و مواد مغذی مختلفی است. بنابراین، استفاده از آن به حفظ سلامتی و شادابی مو کمک می‌کند.

پودر دکلره دوبینا

این محصول با فرمولاسیون جدید اروپا (ایتالیا) ساخته شده و برای انواع موها مناسب است. پودر دکلره دوبینا خاصیت آبرسانی بسیار خوب داشته و به بازسازی تارهای آسیب‌دیده کمک می‌کند. نداشتن عوارض جانبی مانند التهاب و خارش پوست سر از دیگر مزایای پودر دکلره دوبینا محسوب می‌شود.

پودر دکلره دوشس

محصولات دوشس با استفاده از فرمولاسیون اروپا و به‌روزترین تکنولوژی‌ها تولید می‌شوند. این پودر دکلره حاوی عصاره جلبک دریایی و کراتین بوده و به نرمی و درخشندگی موها کمک می‌کند. پودر دکلره دوشس قدرت بازکنندگی بسیار بالایی دارد اما استفاده از این محصول هیچ آسیبی به موها وارد نمی‌کند.

بهترین پودر دکلره ایرانی را از کجا بخریم؟

علاوه بر برندهای معرفی شده، محصولات آوایی، مدیا، گلباران، فورگرلز، لیزانو و آتوسا نیز در زمره بهترین پودرهای دکلره ایرانی قرار دارند. تمامی این محصولات با مناسب‌ترین قیمت و ضمانت اصالت کالا از فروشگاه اینترنتی سالن سیتی قابل تهیه هستند. این فروشگاه معتبر دارای نمایندگی برترین برندهای رنگ مو در ایران بوده و محصولات خود را به صورت تکی یا عمده در کوتاه‌ترین زمان به دست مشتریان می‌رساند.

انتهای پیام

مرتبط با : سالن سیتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز