آشنایی با انواع محصولات موی مردانه

محصولات موی آقایان

در اغلب موارد تفاوتی بین محصولات موی مردانه با محصولات موی زنانه وجود ندارد و آنان می‌توانند از یک محصول استفاده کنند، اما برای درمان ریزش مو یا شوره، بهتر است که محصول بر اساس جنسیت و نوع نیاز تهیه شود.

کاماپرس در این گزارش ضمن بررسی مزایا و مراحل روتین مراقبت از موی آقایان، انواع محصولات موی مردانه را نیز معرفی کرده است.

مزایای رسیدگی به مو برای آقایان

موهای پرپشت و سالم نقش مهمی در افزایش جذابیت ظاهر و شخصیت افراد دارد و بدین جهت باید با استفاده از محصولات مراقبتی به طور منظم، موهای خود را خوش‌حالت و سالم نگه داشت. افزایش رویش موهای ضخیم، جلوگیری از ریزش مو، بهبود حالت‌پذیری و انعطاف مو و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از حرارت، رنگ و حالت‌دهنده‌های مو از مزایای استفاده از انواع محصولات موی مردانه به شمار می‌رود.

مراحل روتین مراقبت از موی آقایان

شامپو ضد ریزش مو: اگر با ریزش مو مواجه هستید، باید از شامپویی با ترکیباتی مانند گیاه نخل اره‌ای، کافئین و ویتامین B، C و D استفاده کنید. این نوع شامپو علاوه بر تأمین انرژی پوست کف سر و ریشه از ریزش مو نیز جلوگیری می‌کند.

راز آسمان پایتخت

نرم کننده درمانی: شامپوها پس از پاکسازی پوست کف سر می‌توانند موها را شکننده و خشک کنند؛ چرا که اکثر آن‌ها برای استفاده در کنار یک نرم‌کننده تولید شده‌اند. نرم‌کننده مو با تأمین مواد مغذی و رطوبت برای تارهای مو می‌تواند به سلامت مو کمک کرده و آن را خوش‌حالت کند.

ماسک ترمیم کننده و رطوبت رسان: حرارت اتوی مو و سشوار می‌تواند بیش از هر چیزی باعث ضعیف‌شدن و از بین رفتن لایه محافظ مو شود. استفاده از رنگ مو و محصولات حالت‌دهنده در مدت طولانی نیز همین کار را می‌کند. برای رفع این مشکل، استفاده از ماسک موی مردانه می‌تواند مانع کم شدن رطوبت ساقه موها شود و مو را در طول روز کاملاً مرطوب و هیدراته نگه دارد.

اسپری حجم دهنده مو: برای بهبود حالت‌پذیری مو، بهتر است از محصولاتی مانند اسپری حجم‌دهنده موی مردانه در روتین مراقبت از پوست و مو استفاده کرد.

محصولات موی آقایان

سایر محصولات موی مردانه

سرم موی مردانه: سرم مو از محصولات مهم در روتین مراقب از مو است که با توجه به نوع و ترکیبات آن می‌توان از آن استفاده کرد. سرم موی مردانه نیز مانند سایر سرم‌های مو بر پایه آب ساخته شده و یک لایه محافظ روی فیبر مو ایجاد می‌کند و بدین ترتیب سطح مو را صاف نشان داده و به کاهش موخوره کمک می‌کند. فواید سرم مو متفاوت است؛ مثلاً برخی از آن‌ها مخصوص استفاده در ناحیه پوست سر بوده و مزایایی مانند درمان شوره، ریزش یا خارش کف سر دارند و برخی دیگر از انواع سرم موی آقایان برای ترمیم و تغذیه ساقه مو ساخته شده‌ تا موها را خوش حالت کند.

قرص رشد موی مردانه: افراد فارغ از جنسیت، در بخشی از زندگی خود ممکن است با مشکل ریزش مو مواجه شوند. عوامل ریزش مو در آقایان و خانم‌ها متفاوت است. به عنوان نمونه، برخی آقایان به دلایل ژنتیکی، مستعد طاسی بوده که بیشتر در نواحی وسط سر اتفاق می‌افتد و از این جهت بهتر است که از قرص‌های مکمل‌ رشد مو استفاده کنند. عدم مراقبت از مو با روتین مناسب، نداشتن سبک زندگی درست، ژنتیک، پیری و کمبود مواد مغذی از مواردی است که باعث ریزش مو در آقایان شده و در این شرایط باید از قرص رشد مو استفاده کرد.

رنگ موی مردانه: در دنیای امروزی، مرزبندی و کلیشه‌های جنسیتی کمرنگ‌تر شده است؛ به طوریکه مقابله با این تفکرات قدیمی و نادرست در سال‌های اخیر باعث به وجود آمدن محصولات مختلفی برای آقایان مانند رنگ موی مردانه شده است. در بیشتر آقایان، سفید شدن مو نشانه‌ آشکار افزایش سن است که باعث خرید رنگ مو از جانب آنان می‌شود. یک ‌رنگ موی خوب به‌سادگی موهای سفید را با رنگ پوشانده و ظاهری کاملاً طبیعی و ساده روی مو ایجاد می‌کند. البته همه رنگ موهای مردانه دائمی نیستند و برخی از آن‌ها تنها جنبه آرایشی دارند.

کرم فر کننده موی مردانه: این محصول حتی برای کسانی که موهای فر یا مجعد دارند نیز مناسب است؛ چراکه پیچ و تاب موهایشان را خوش حالت نشان می‌دهد. منظم کردن و بهبود حالت پیچ و تاب مو، جلوگیری از ایجاد موخوره، تقویت و ترمیم مو با مغذی‌ترین ترکیبات، افزایش درخشش طبیعی مو و جلوگیری از ایجاد رد سفید یا خشک کردن ظاهر مو از مزایای استفاده از کرم فرکننده موی مردانه است.

محصولات موی آقایان

خرید انواع محصولات موی مردانه از «سوراو»

سوراو، یک فروشگاه تخصصی فروش محصولات آرایشی و بهداشتی اورجینال به صورت حضوری و اینترنتی است که مجموعه کاملی از بهترین برندهای لوکس و مطرح دنیا را به صورت مستقیم و بدون واسطه از اروپا و کانادا ارائه می‌دهد. تمامی محصولات موجود در این فروشگاه دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه بوده و با تضمین و گارانتی ۱۰۰ درصد اورجینال فروخته می‌شود.

علاقه‌مندان برای خرید حضوری از سوراو می‌توانند به آدرس استان آذربایجان غربی، شهر سردشت، خیابان وحدت، خیابان شهید صالحی، جنب بانک ملت، پلاک 95 یا برای خرید اینترنتی به وب‌سایت  https://suraw.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سوراو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز