آشنایی با استارتاپ حساب و کتاب در 9 نکته

لست سکند

« استارتاپ حساب و کتاب » به منظور کمک دریافت و پرداخت‌های کسب و کارهای کوچک و متوسط در سال 1393 شکل گرفت. خدمات این مجموعه با استفاده از پردازش ابری به کاربران ارائه می‌شود. استفاده از تکنولوژی پردازش ابری برای کسب و کارها مزیت‌های زیادی مانند رفعه دغدغه پشتیبان گیری، اشتراک گذاری آدرس فاکتور، استفاده از رویکردهای نوین وفاداری مشتری، ارائه آدرس فاکتور در فضای مجازی به خریدار و… ایجاد می‌کند.

کاماپرس در ادامه نکاتی را از این مجموعه مطرح می‌کند که برای صاحبان انواع کسب و کار و علاقمندان به این حوزه خواندنی است؛

1. محمدمهدی رحیمی نداف به عنوان هم بنیانگذار سامانه حساب و کتاب شناخته می‌شود. این نرم افزار با استفاده از به کارگیری سخت افزارهایی مانند تبلت، لپتاپ، گوشه همراه و کامپیوتر قابل استفاده است.

2. سامانه‌های گزارش گیری اینترنتی و دفتر حساب مجازی به عنوان سامانه‌های مرتبط با حساب و کتاب معرفی شدند.

3. نرم افزار مربوطه در دو نسخه اندروید و آنلاین به صورت وب سرویس، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. خرید حساب و کتاب به صورت اشتراکی ماهانه در بازه‌های زمانی سه ماهه، یک ساله و دو ساله و سکه‌ای است. که اشتراک سکه‌ای باری مصرف‌کنندگانی در نظر گرفته شده که تعداد فاکتورهای کمتری دارند.

راز آسمان پایتخت

4. نصب این نرم افزار و به روز رسانی آن کاملاً رایگان است. همچنین کاربران می‌توانند به صورت رایگان و آزمایشی تا چند روز از امکانات سیستم استفاده کنند. همچنین نسخه آنلاین حساب و کتاب هم برای استفاده کاربران در دسترس قرار گرفته است.

5. این نرم افزار می‌تواند نسیه و چک‌های یک فاکتور را به صورت خودکار در دفتر حساب مشتریان ثبت کند. برای سررسید چک‌ها و نسیه‌های کاربران در حساب و کتاب امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

6. افراد می‌توانند برای چگونگی استفاده از این نرم افزار از فیلم‌های آموزشی، راهنمای تصویری سریع یا سایت آموزش راهنما که در وب سایت حساب و کتاب قرار دارد، استفاده کنند.

7. این نرم افزار توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان یک طرح دانش بنیان معرفی شد. همچنین حساب و کتاب تاکنون توانسته است رتبه چهار شورای عالی انفورماتیک را به دست آورد. بعلاوه این نرم افزار در سال 1396، رتبه اول استارتاپ‌ها را در استان قم به دست آورد.

8. حساب و کتاب در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به عنوان یکی از 10 استارتاپ برتر در مرحله نهایی مسابقه نواندیشان فناوری‌های مالی معرفی شد.

9. این استارتاپ در جشنواره فین استارز 1396 پذیرفته شد. فین استارز رویداد استارتاپ‌های مالی ایران، خاورمیانه و شمال آفریقا است.

مرتبط با : استارتاپ حساب و کتاب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز