آجیل باکیفیت شب یلدا را از کجا بخریم؟ + تخفیف

فروشگاه اینترنتی بارجیل-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

آجیل یکی از اصلی‌ترین خوراکی‌های سفره شب یلدا است. تهیه آجیل تازه با توجه به کمبود وقت و مشغله زیاد کار دشواری است. فروشگاه اینترنتی بارجیل امکان تهیه محصولات سالم و دستچین را برای افراد فراهم کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فروشگاه اینترنتی بارجیل از سال 1397 آغاز به فعالیت کرد. این مجموعه دارای بیش از 600 نوع محصول متنوع با بسته‌بندی‌های مختلف است. ارسال سفارش‌ها به تمام نقاط ایران رایگان است. سفارش‌های ثبت‌شده برای مشتریان ساکن تهران طی 24 الی 48 ساعت ارسال می‌شود. سفارش‌های ثبت‌شده برای شهرستان، همان روز پست می‌شود. امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی برای افراد وجود دارد. این مجموعه دارای پشتیبانی کامل تا زمان تحویل است.

بیشتر بخوانید:

بارجیل تخفیف‌ها و امتیازهای ویژه‌ای برای سفارش‌های مخصوص شب یلدا در نظر گرفته است. آجیل مخلوط شب یلدا که برای مناسبت‌ها و رویدادها کاربردی است، با تخفیف 15 درصدی در بازه قیمت 117 تا 513 هزار تومان عرضه می‌شود. آجیل مخلوط هیجان‌انگیز بارجیل که ترکیبی از مغزهای مختلف است، با تخفیف 55 درصدی به قیمت 199 هزارتومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

آجیل-کاماپرس

مخلوط آجیل چهار مغز با تخفیف 10 درصدی به قیمت 136 تا 602 هزار تومان قابل سفارش است. مخلوط آجیل برشته پودری از محصولات مزه‌دار بارجیل است که با تخفیف 10 درصدی به قیمت 135 تا 598 هزار تومان در سایت موجود است.

با عضویت در سایت و شرکت در بخش گردونه شب یلدا، امکان برخورداری از تخفیف‎های بیشتر و شرکت در قرعه‎‌کشی برای مشتریان فراهم شده است. با هر 100 هزار تومان سفارش، 100 امتیاز به حساب کاربری اعضا اضافه می‌شود. هر فرد می‌تواند بدون محدودیت بارجیل را به دیگران معرفی کند و با هر ثبت‌نام با لینک معرف، 200 امتیاز در حساب کاربری دریافت کند. با گذاشتن کامنت در زیر صفحه محصولات، به ازای هر کامنت تایید‌شده در روز، 50 امتیاز دریافت می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بارجیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز