وام 15 میلیونی به چه افرادی پرداخت می شود؟

لست سکند

حسین عامریان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد، از پرداخت وام 15 میلیونی با اقساط 36 ماهه به بازنشستگان فولادی خبر داده است. این تسهیلات از طریق بانک رسالت به افراد واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از سلام نو، عامریان اعلام کرده که کابینه مدیریت جدید صندوق فولاد تلاش کرد و توانست مبلغ وام را از 8 میلیون به 15 میلیون تومان ارتقا دهد. البته این مجموعه توانسته به افراد بیشتری تسهیلات بپردازد. این مقام مسئول بیان کرده که تا قبل از این مقرر بود پرداخت اقساط وام 15 میلیونی در 24 قسط باشد. اما با رایزنی‌های صورت گرفته، این بازپرداخت‌ها به 36 قسط رسید تا بازنشستگان برای بازپرداخت مشکلات کمتری داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گفته عامریان، این مجموعه تلاش کرده تا تعداد وام گیرندگان را افزایش دهد. براساس اطلاعات ارائه شده از این مقام مسئول، تا قبل از این تعداد وام گیرندگان 2 هزار نفر بود، اما اکنون به 3 هزار نفر رسیده است.

راز آسمان پایتخت

پرداخت این تسهیلات علاوه بر موارد مذکور، یک مزیت دیگر هم برای بازنشستگان صندوق فولاد به همراه داشت. اعطای این وام از محل بانک رسالت باعث شد تا دیگر نیازی به ارائه ضامن معتبر نباشد و صرفا اعتبارسنجی متقاضیان انجام شود. همین مسئله روند دریافت تسهیلات را برای بازنشستگان فولاد آسان‌تر خواهد کرد.

شرایط ثبت نام وام 15 میلیونی

بازنشستگان فولادی که متقاضی این تسهیلات هستند باید به سایت صندوق فولاد، بخش سامانه‌های الکترونیکی مراجعه کرده و سپس اطلاعیه دریافت وام را مشاهده کنند. بعد از آن امکان ثبت نام آن‌ها در وبسایت بانک رسالت برای دریافت تسهیلات ذکر شده وجود دارد.

عامریان اعلام کرده که صندوق بازنشستگی فولاد ایجاد رفاه نسبی و آسایش برای بازنشستگان را وظیفه خود می‌دانند و در همین مسیر گام برخواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : صندوق بازنشستگی فولاد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز