بهترین برندهای آیفون تصویری هوشمند + قیمت

آبفون تصویری-کاماپرس
ژیوار

اگر تجربه خرابی آیفون تصویری خانه دارید، می‌دانید خرید این وسیله  چقدر گیج‌کننده شده است. این روزها در بازار آیفون‌های تصویری هوشمند زیادی وجود دارد و همین تنوع می‌تواند انتخاب را سخت کند. قیمت آیفون‌های تصویری در بازار تقریبا از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع و بیش از تا ۵  میلیون تومان هم بالا می‌رود تابا الکتر‌ونیک از برندهای داخلی و کوماکس از برندهای خارجی،توانسته‌اند بیشترین رضایت مشتریان را به دست آورده‌اند. 

کاماپرس در این گزارش قیمت انواع آیفون تصویری در بازار را بررسی می‌کند.

ارزان‌ترین آیفون تصویری 

ارزان‌ترین آیفون تصویری در بازار، آیفون تصویری تاباالکتر‌ونیک است که قیمت آن حدودا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. 

مدل بعدی دربازکن تصویری سوزوکی مدل sz_413 با قیمت حدودی یک میلیون و ۶۹۰ هزار تومان است. صفحه نمایش این آیفون تصویری ۴:۳ اینچ است. 

قیمت آیفون‌های تصویری برند سوزوکی در فروشگاه‌های مختلف از حدودا یک میلیون و ۶۹۰ شروع و تا یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان بالا می‌رود. 

دریان سفر امید

قیمت آیفون تصویری سوزوکی همراه با حافظه و صفحه نمایش رنگی ۴:۳ اینچ از یک میلیون و ۸۶۰ شروع و تا دو میلیون و ۱۱۶ هزار تومان در فروشگاه‌های مختلف متفاوت است.

بیشتر بخوانید:

آیفون‌های تصویری یک تا سه میلیونی کدامند؟

پکیج آیفون تصویری ۴ اینج بدون حافظه از برند قدیمی و نام‌آشنای «اف اف» سه میلیون و ۳۴۵ هزار تومان و در همین بازه قیمت، دربازکن تصویری کوماکس ۳ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان است. 

در بازه قیمتی سه میلیون تومان می‌توانید پک آیفون تصویری برایتون با قیمت ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، پک آیفون تصویری کارتی آلدو با همین قیمت و پک آیفون تصویری سوزوکی با مدل SZ_413M را با قیمت سه میلیون و ۴۶۰ هزار تومان را در بازار بیابید.

قیمت آیفون تصویری ضدسرقت چند است؟

وقتی رنج قیمتی آیفون‌های تصویری بالا می‌رود، امکاناتی بیشتر از یک دربازکن ساده در اختیار مشتری قرا می‌گیرد به عنوان مثال پکیج آیفون تصویری با گوشی مدل S43 از برند کالیوز دارای قابلیت اتصال به گوشی موبایل یا بدون آن به حالت هندزفری را دارد. همچنین از حافظه داخلی نیز برخوردار است. این پکیج آیفون تصویری قابلیت ارتباط با سایر واحدهای داخلی ساختمان را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. قابلیت دید در شب و آلارم ضدسرقت نیز از دیگر ویژگی‌های این آیفون تصویری است. قیمت این آیفون تصویری ۵ میلیون تومان است. 

آیفون تصویری-کاماپرس

بهترین برندهای آیفون تصویری کدامند؟

همه ما برند معر‌وف «اف اف» را به یاد داریم. این برندتا جایی معروف شد که اکثر مردم تا مدت‌ها به آیفون تصویری «اف اف» می‌گفتند. این برند امروزه هم جز برندهای معروف آیفون تصویری در بازار است.

 امروزه دیگر فقط یک برند برای آیفون تصویری در بازار وجود ندارد و برندهای جدیدی وارد بازار شده‌اند که کاربردشان از یک دربازکن صوتی ساده خیلی بیشتر است.

برند کوماکس یکی از این برندهاست که جز برندهای خارجی است و آیفون‌های تصویری حافظه‌دار و رنگی با قابلت دید در شب تولید می‌کند.

برند تابا الکترونیک نیز جز برندهای ایرانی تولیدکننده آیفون‌ تصویری در کشور است که یک برند ایرانی است که آیفون‌های تصویری ساده‌تر تولید می‌کند. محصولات این برند عمر طولانی دارند و برای کسانی که یک آیفون‌ تصویری ساده می‌خواهند و توقع ویژگی خاصی از این محصول را ندارند، می‌تواند انتخاب خوبی باشد. 

برند سیماران از بین برندهای داخلی و برند کالیوز از بین برندهای خارجی، جز برندهای خوب تولیدکننده آیفون تصویری هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران کوماکستابا الکترونیک
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز