با آیفون تصویری ضد سرقت نگران سرقت پنل زنگتان نباشید!

آیفون تصویری هوشمند-کاماپرس
لست سکند

طی سال‌های اخیر که قیمت وسایل الترونیکی بالا رفته است، آمار سرقت این وسایل نیز افزایش پیدا کرده است. از همین روست که ممکن است صاحبان اینترکام‌های هوشمند یا آیفون‌های تصویری هوشمند نگران سرقت پنل زنگ‌شان باشند؛ اما خوشبختانه با نصب و به کارگیری آیفون تصویری ضد سرقت آکووکس مدل X915، دیگر نگرانی بابت سرقت اینترکام خود نخواهید داشت.

کاماپرس در ادامه مطلب به بررسی امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد آیفون تصویری نسل جدید و ضد سرقت برند آکووکس می‌پردازد؛

آیفون تصویری ضد سرقت و نسل جدید Akuvox مدل X915

آیفون هوشمند ضد سرقت محصولی از برند مشهور و جهانی آکووکس بوده و دارای بهترین طراحی با استفاده از بهترین متریال ساخت است. ویژگی‌ها و امکانات خاص این محصول، اینترکام مدل X915 را به برترین اینترکام هوشمند جهت استفاده در ساختمان‌های لوکس و مدرن مبدل ساخته است. این محصول با برخورداری از تکتولوژی روز جهان دارای ویژگی‌های بی‌نظیری مانند دو دوربین دومگاپیکسلی، تاچ اسکرین هشت اینچی، بلندگوی دوگانه، linr out و سه رله خروجی جهت بازکردن سه درب مجزا دارد. همچنین اینترکام مدل X915 راهکارهای قابل برنامه ریزی جهت کنترل و مدیریت ورود و خروج و دسترسی ساکنین و مراجعین به درب آپارتمان‌های مسکونی، ساختمان‌های صنعتی و اداری از طریق تاچ پنل را دارا است.

این محصول برند آکووکس از طراحی لوکس آلمانی به همراه بدنه استیل ضد زنگ براق و صفحه شیشه‌ای بهره می‌برد که زیبایی فراوان توام با مقاومت را به همراه دارد و می‌توان آن را به آسانی و به سرعت، به صورت روکار یا توکار نصب کرد. اینترکام هوشمند برند آکووکس دارای سیستم عامل اندروید 9 بوده و از توانایی تشخیص چهره ضد زنگ و تصویربرداری در نور کم (دوربین استارلایت) برخوردار است. روش‌های دسترسی آن نیز شامل تشخیص چهره، کد QR، پسورد، بلوتوث و کارت IcوID است. آکووکس مدل X915 دارای استاندارد مقاوم Ik10 بوده که حتی اگر گوی فلزی با وزن پنج کیلوگرم هم به سطح این آیفون هوشمند برخورد کند، اتفاقی برای اینترکام نمی‌افتد و به راحتی در برابر ضربه مقاومت می‌کند.

هنگامی که با سرویس cloud آکووکس کار می‌کنید، توانایی باز کردن درب از هر کجای دنیا کنترل و مشاهده تمامی افراد پشت درب و تولید کلید مجازی برای استفاده در زمان معین  و مشخص را دارید. جالب است بدانید که این محصول دارای تکنولوژی induction loop antenna برای کاربران استفاده کننده از سمعک است و همچنین قابلیت اندازه گیری دمای بدن و تشخیص استفاده از ماسک کارکنان و سایر افراد را دارد و بنابراین می‌تواند به جلوگیری از شیوع بیماری‌های همه‌گیر نظیر کرونا کمک شایانی کند.

راز آسمان پایتخت

آیفون-تصویری-نسل-جدید-akuvox-مدل-x915- کاماپرس

خرید اینترکام هوشمند و ضد سرقت از شرکت خانه هوشمند پاردیک

شرکت خانه هوشمند پاردیک ( ویرا ماوا پارس) در سال 1393 فعالیت خود را به صورت انحصاری با برخورداری از مهارت و دانش کارشناسان متخصص آغاز نمود. شرکت پاردیک که یکی از شرکت‌های پیشگام کشور در حوزه فناوری‌های هوشمندسازی می‌باشد، مجموعه‌ای از مدیران و کارشناسان زبده است که با بهره‌گیری از توان بخش‌های مختلف شرکت با تحقیق و بررسی تخصصی و با کسب دانش نظری و تجربیات پژوهشی و صنعتی، فعالیت خود را با هدف «کمک به همسوسازی خود و جامعه با تکنولوژی روز دنیا» آغاز کرده است. همچنین تدوین فصل هوشمند سازی کتب درسی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و سازمان آموزش پرورش از دیگر افتخارات این مجموعه است.

یکی از مهم‌ترین اهداف این شرکت، رضایت‌مندی مشتریان و ارائه خدمات مناسب به آن‌ها می‌باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : پاردیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “با آیفون تصویری ضد سرقت نگران سرقت پنل زنگتان نباشید!

  1. محمدرضا علیپور گفته:

    وایییی چه دستگاه جالبی تا به حال ندیده بودم و حتی نشنیده بودم خیلی کاربردی هست خصوصا برای ماهایی که در برج زندگی میکنیم و تعداد منازل زیاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز