راهنمای خرید بهترین آیفون تصویری

آیفون تصویری-کاماپرس

خرید آیفون تصویری به‌واسطه مزایای متعدد آن مانند افزایش امنیت ساکنان منزل، تسهیل باز کردن درب و قابلیت‌ ضبط صدا و تصاویر با استقبال گسترده‌ای رو به رو شده است. در حال حاضر برندها و شرکت‌های مختلفی به تولید انواع آیفون تصویری می‌پردازند.

تغییر سبک زندگی مردم و افزایش آپارتمان‌نشینی در شهرهای بزرگ، آیفون تصویری را به یکی از لوازم ضروری هر خانه‌ای تبدیل کرده است. به‌طوری که شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی، انواع آیفون تصویری با قابلیت‌ها و امکانات متعدد را تولید و روانه بازار کرده‌اند. این مسئله انتخاب بهترین آیفون تصویری از میان صدها محصول با کارایی، برند و قیمت‌های متفاوت را تاحدودی دشوار کرده است.

کاماپرس در ادامه به ارائه راهنمای خرید آیفون تصویری مناسب می‌پردازد.

چرا خرید آیفون تصویری ضروری است؟

خرید آیفون تصویری در دنیای مدرن امروز و با گسترش زندگی شهرنشینی، ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها به یک ضرورت تبدیل شده است. نصب این نوع آیفون حتی در خانه‌های ویلایی و کوچک نیز با توجه به مزایای چشمگیر آن بسیار رواج دارد. برخی از مهم‌ترین مزایای خرید آیفون تصویری در ادامه بررسی شده است؛

امنیت بالا: مهم‌ترین مزیت آیفون تصویری در بالا بردن امنیت منزل و ساختمان است. شما با داشتن یک آیفون تصویری می‌توانید پیش از باز کردن درب از هویت مراجع کننده مطلع شده و در صورت احساس خطر یا ناشناس بودن در را باز نکنید.

راز آسمان پایتخت

ضبط صدا و تصاویر: آیفون‌های تصویری جدید دارای قابلیت ضبط صدا و تصویر هستند. این قابلیت در زمانی که شما در خانه حضور ندارید یا در سفر هستید، صدا و تصویر فرد پشت درب را ضبط کرده و شما بعدا می‌توانید بررسی کنید که چه کسانی در نبود شما به منزلتان مراجعه کرده‌اند.

دایورت زنگ: برخی از آیفون‌های تصویری امکان دایورت زنگ آیفون به روی گوشی را فراهم می‌کنند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت زنگ خوردن، سریعا مطلع شده و درب را برای افراد قابل اطمینان باز کنید.

آیفون تصویری-کاماپرس

در هنگام خرید آیفون تصویری به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید بهترین آیفون تصویری با وجود محصولات متنوع موجود در بازار، ممکن است باعث سردرگمی شما شود. برخی از نکاتی که برای خرید آیفون تصویری مناسب باید بدانید، در ادامه بررسی شده است؛

بررسی اندازه مانیتور

 آیفون‌های تصویری غالبا با صفحه نمایش‌های 3.5 اینچی، 4.3 اینچی، 7 و 10 اینچی عرضه می‌شوند. صفحه نمایش تمامی آیفون‌های تصویری موجود در بازار با فناوری TTL ساخته شده و دارای کیفیت یکسانی هستند. انتخاب اندازه مانیتور صفحه نمایش بیش از هرچیز به سلیقه و تناسب آن با دکوراسیون خانه شما تعیین می‌شود. در هر حال توجه داشته باشید که هر چه صفحه نمایش آیفون تصویری بزرگ‌تر باشد، جزئیات بیشتری را نمایش می‌دهد.

بررسی حافظه‌دار بودن یا نبودن آیفون

در حال حاضر، آیفون‌های تصویری در دو نوع حافظه‌دار و بی حافظه تولید می‌شوند. آیفون‌های تصویری حافظه‌دار امکان ذخیره فیلم، عکس و صدا را دارند. این فاکتور در بالا بردن امنیت منزل و ساختمان بسیار موثر است. طبیعتا آیفون تصویری حافظه‌دار در مقایسه با انواع دیگر قیمت بالاتری دارد.

لمسی بودن آیفون

شرکت‌های تولیدکننده آیفون تصویری، این محصولات را در دو نوع لمسی و غیرلمسی تولید می‌کنند. آیفون‌های لمسی به‌جای دکمه‌های فیزیکی، با قابلیت لمسی(تاچ) عرضه می‌شوند. این فاکتور برای افرادی که به این نوع فناوری عادت دارند، گزینه مناسبی است.

قابلیت انتقال و دایورت کردن زنگ

برخی از انواع آیفون تصویری، قابلیت دایورت و انتقال زنگ به واحد دیگر و حتی تلفن همراه شما را دارد. انتقال زنگ آیفون به واحدهای دیگر، شرایطی را فراهم می‌کند تا در صورت عدم حضور در خانه، همسایه به‌جای شما درب را برای افراد مورد اطمینان باز کند.

قابلیت اینترکام آیفون

این قابلیت، به معنای امکان برقراری ارتباط صوتی با دیگر واحدهای ساختمان است. این قابلیت برای ساختمان‌ها و مجتمع‌های بزرگ که تعداد واحدها در آن‌ها زیاد است، بسیار کاربردی است. به‌عنوان مثال مدیر ساختمان می‌تواند با فشردن یک دکمه با واحد موردنظر خود ارتباط برقرار کند.

خدمات پس از فروش و پشتیبانی

از دیگر فاکتورهای مهمی که در خرید آیفون تصویری باید مد نظر داشته باشید، خدمات پس از فروش شرکتی است که محصول موردنظر را از آن‌جا خریداری می‌کنید. این مسئله در خرید لوازم صوتی و تصویری با توجه به پیچیدگی کارکرد، نصب و همچنین قیمت آن‌ها، برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل ضروری است.

دوبیکا

دوبیکا به‌عنوان یک مجموعه معتبر و فعال در حوزه عرضه و فروش انواع سیستم‌های حفاظتی نظارتی، محصولات متنوع و خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. محصولات این فروشگاه شامل انواع آیفون تصویری، جک پارکینگ، دوربین مداربسته، آرام بند، قفل برقی، دزدگیر اماکن، راهبند و غیره است. با خرید از دوبیکا، می‌توانید محصول موردنظر خود را بهترین قیمت و کیفیت در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : دوبیکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز