بهترین مدل آیفون تصویری سیماران

آیفون تصویری-کاماپرس

در دنیای مدرن، افزایش آپارتمان‌نشینی باعث شده است تا امنیت به یک مسئله مهم تبدیل شود و به تبع آن، آیفون های تصویری جایگزین دربازکن‌های قدیمی شد‌ه‌اند تا این امنیت را هرچه بیشتر با امکاناتی که دارند، تامین کنند؛ یعنی آیفون هایی که علاوه بر انتقال صدا، تصویر را نیز به مانیتور داخل ساختمان منتقل می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از سیماران شاپ، امروزه دیگر، آیفون های تصویری از تجهیزات ضروری هر ساختمانی به شمار می‌روند و از این رو در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. اما همچنان ویژگی اصلی‌شان این است که افراد می‌توانند از طریق آن‌ها، فرد پشت در را مشاهده کرده و در صورت تمایل درب را باز کنند.

با این وجود، نمی‌توان به هر نوع آیفون تصویری موجود در بازار اطمینان کرد، بلکه آیفون تصویری نیز ویژگی‌هایی دارد که هر مدل با داشتن هرکدام از این قابلیت‌ها، می‌تواند چند پله بالاتر از بقیه آیفون‌ها بایستد، از این رو در ادامه بهترین مدل‌های آیفون تصویری معرفی خواهند شد و در ادامه به ویژگی‌های یک آیفون تصویری خوب می‌پردازیم؛

آیفون تصویری-کاماپرس

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

معرفی بهترین آیفون تصویری های سیماران

  1. مانیتور HS-72TK/M100

این آیفون تصویری دارای 13 ملودی زنگ است و به درب باز کن دوم و حافظه داخلی مجهز شده است. با استفاده از این مانیتور می‌توان از دو ورودی پنل و دوربین بهره‌مند شد. همچنین ارتباط داخلی بین واحدها و نگهبانی را نیز تامین می‌کند.

  1. مانیتور HS-43

این مدل با digital TFT LCD رنگی 403 اینچی‌اش، یک تصویر شفاف به دست می‌دهد. همچنین به منوی او اس دی نیز مجهز شده است تا کاربران برای تنظیمات از آن بهره جویند.

  1. مانیتور HS-78TK/M100

ویژگی جذاب این مانیتور، قابلیت پشتیبانی از دو زبان فارسی و انگلیسی است. این مدل، دارای 16 ملودی زنگ است و به حافظه داخلی نیز مجهز شده است. دو ورودی پنل و دوربین و درباز کن دوم پارکینگ نیز از دیگر ویژگی‌های ان به شمار می‌رود.

  1. مانیتور HS-43FL

این مانیتور قابلیت نصب گوشی صوتی یا مانیتور را داراست و با استفاده از آن می‌توان از تصاویری شفاف با نمایشگری رنگی بهره‌مند شد.

قابل توجه است که مدل‌های معرفی‌شده دارای 30 ماه گارانتی هستند؛ علاوه بر آن، سیماران برای تمامی آیفون های تصویری خود 30 ماه گارانتی معتبر در نظر گرفته است و تمامی مشکلات احتمالی را در ظرف این مدت تعیین شده برطرف می‌کند. یعنی هم بهترین مدل آیفون تصویری و هم ضمانت خرید!

آیفون تصویری خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

صفحه نمایش در کنار انواع تکنولوژی، حرف اول را می‌زند؛ در آیفون تصویری هم مجهز بودن به یک صفحه نمایش رنگی با وضوح و کیفیت بالا اهمیت دارد. آیفون‌های تصویری از لحاظ صفحه نمایش به دو نوع سیاه و سفید و رنگی تقسیم می‌شوند که معمولا هرکدام در اندازه‌های 4، 4.3 و 7 اینچی تولید شده و راهی بازار می‌شوند.

علاوه بر این، بهتر است یک آیفون تصویری دارای حافظه باشد؛ چراکه این قابلیت امکان ذخیره صدا و حتی عکس و فیلم را به کاربران می‌دهد. یکی دیگر از مواردی که تجربه کاربری آیفون تصویری را بهبود می‌بخشد، داشتن صفحه کلید لمسی است که آن را زیباتر نیز می‌کند.

قابلیت ارتباط داخلی دیگر ویژگی‌ یک آیفون تصویری خوب است، این ویژگی کمک می‌کند تا بتوان در اپارتمان‌ها با دیگر واحدها ارتباط صوتی برقرار کرد همچنین می‌توان زنگ را نیز انتقال داد تا اگر زمانی کسی در خانه حضور نداشت؛ با فشردن زنگ، زنگ واحد دیگری نیز به صدا در بیاید.

آیفون تصویری-کاماپرس

چرا آیفون تصویری سیماران ؟

مناسب‌ترین آیفون تصویری را با توجه به شرایط ساختمان، تعداد واحدها و میزان بودجه باید انتخاب کرد اما به صورت کلی، توجه به قیمت مناسب، کیفیت خوب و خدمات پس از فروش مطمئن می‌تواند خرید یک آیفون تصویری خوب را تضمین کند.

شرکت سیماران یک پاسخ مناسب برای این سه ویژگی است؛ سیماران از پیشگامان صنعت تولید آیفون های تصویری به شمار می‌رود که فعالیت خود را از دهه پنجاه شروع کرده و تا کنون با به کارگیری متخصصان و طراحان کارآزموده آیفون تصویری های با کیفیتی را راهی بازار ایران کرده است.

تنوع محصولات سیماران آن چیزی است که مشتریان را به خرید آن‌ها مجاب می‌کند؛ چراکه در بسیاری از موارد، آیفون های تصویری وارداتی از شرکت‌های خارجی تنوع کمی دارند اما سیماران انواع آیفون تصویری تولیدی خود را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع راهی بازار کرده است.

افزون بر این موارد، از آنجا که شرکت سیماران محدودیتی در زمینه تامین مواد اولیه ندارد، محصولاتی مقاوم با طول عمر بالا را به دست مشتریان خود می‌رساند.

و مهم‌تر از همه، سیماران برای تمامی آیفون های تصویری خود 30 ماه گارانتی معتبر در نظر گرفته است و تمامی مشکلات احتمالی را در ظرف این مدت تعیین شده برطرف می‌کند. علاقه‌مندان به خرید هر یک از آیفون های تصویری یا هر محصول دیگری از این مجموعه می‌توانند به وبسایت سیماران شاپ مراجعه فرمایند.

انتهای پیام

مرتبط با : سیماران شاپ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز