همه آنچه می‌ خواهید درباره آیفون تصویری تابا بدانید

آیفون تصویری-کاماپرس

آیفون‌های تصویری نسل جدیدی از آیفون‌ها هستند که به افزایش ضریب امنیت ساختمان‌ها کمک بسیاری کرده‌اند. این نوع از آیفون‌ها مدتی است که جایگزین آیفون‌های صوتی شده است و امکانات کاربردی بسیاری دارند. برندهای زیادی در بازار وجود دارد که گاهی باعث سردرگمی افراد می‌شود؛ اما آیفون تصویری تابا از معروف‌ترین آنها به شمار می‌رود. سوال اصلی اینجاست که یک آیفون تصویری کارآمد چه ویژگی‌هایی دارد؟

به گزارش کاماپرس به نقل از دی سی ای کالا، امروزه تعداد زیادی از آیفون‌های تصویری موجود در بازار قابلیت ضبط ویدیو دارند. قابلیت ضبط ویدیو کمک می‌کند تا در زمانی که ساکنان در منزل حضور ندارند و شخصی زنگ در خانه را می‌زند، پس از بازگشت به خانه متوجه شوند چه کسی به منزل مراجعه کرده است.

واضح است که آیفون‌های تصویری باعث راحتی و رفاه بیشتر ساکنان ساختمان‌ها شده است. امروزه، آیفون‌های تصویری هوشمند می‌توانند جایگزین مناسبی برای نگهبانان باشند. اغلب این آیفون‌ها امکاناتی نظیر ضبط صدا و تصویر و استفاده به عنوان منشی تلفنی را به همراه دارند. مهم‌ترین اصل در خرید پنل آیفون‌، مقاومت بالای جنس بدنه در برابر سرما، گرما، بارندگی و رطوبت است.

آیفون‌های تصویری در انواع مختلفی طراحی می‌شود که اغلب ممکن است کار انتخاب را برای مشتریان دشوار کند. این دستگاه‌ها به لحاظ کارکردی در دو نوع آنالوگ و دیجیتال عرضه می‌شوند. در ادامه، به بررسی بیشتر آیفون‌های تصویری آنالوگ و دیجیتال می‌پردازیم.

آیفون تصویری آنالوگ

نوع آنالوگ آیفون‌های تصویری در بیشتر آپارتمان‌های کم واحد مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای نصب نوع آنالوگ، پنلی در نمای بیرونی ساختمان قرار می‌گیرد که در آن به ازای هر واحد، دکمه‌ای تعبیه شده است. تصویر و صدای مراجعه‌کننده پس از فشار دادن دکمه به مانیتور داخل واحد منتقل می‌شود. گاهی استفاده از این نوع آیفون‌ها در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های بزرگ که بیش از 30 واحد هستند باعث بروز مشکلاتی می‌شود. زنگ نخوردن آیفون یک واخد، تداخل زنگ واحدها و تصویر از جمله این مشکلات هستند.

آریاک سفر

آیفون تصویری-کاماپرس

معمولاً امکانات آیفون‌های تصویری آپارتمان‌های بزرگ، بیشتر از آپارتمان‌های کم واحد است. با این حال، آیفون تصویری تابا برای آپارتمان‌های کم واحد هم تعدادی ابزار کاربردی در نظر گرفته است. مدل TVD-1043i تابا دارای حافظه ضبط عکس و فیلم، ارتباط با نگهبانی و اتصال به پنل دوم (یا دوربین مداربسته) است. پکیج این مدل 3 سال گارانتی به همراه دارد و برای آپارتمان‌های 1 تا 12 واحد مناسب است. این محصول در مجموعه دی سی ای کالا با یک تخفیف ویژه به مشتریان عرضه می‌شود.

آیفون تصویری دیجیتال

این نوع از آیفون‌ها هم دارای یک پنل در بخش درب ورودی آپارتمان هستند؛ اما روی این پنل به ازای هر واحد یک دکمه وجود ندارد. در واقع، به جای در نظر گرفتن دکمه‌های مجزا، از یک ماژول شماره‌گیری برای کد واحد استفاده می‌شود. مراجعه‌کنندگان باید شماره واحد را انتخاب و دکمه زنگ را فشار دهند. پنل این نوع از آیفون‌ها معمولاً با اصطلاح «کدینگ» شناخته می‌شود.

آیفون تصویری-کاماپرس

پنل آیفون تصویری تابا مدل TVP1800 مناسب ساختمان و مجتمع‌های بزرگ 8 تا 128 واحدی است. جنس صفحه این پنل از آلومینیوم و سرب خشک مقاوم و غیر قابل نفوذ در برابر باران است. این پنل دارای زاویه دید دوربین 75 درجه و صفحه کلید لمسی است که به لحاظ طراحی، بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

شرکت تابا الکتریک، آیفون‌های تصویری خود را در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف در بازار عرضه می‌کند تا با هر محیطی امکان سازگاری داشته باشند. به علاوه، نگرانی از بابت خرابی‌های احتمالی آیفون دیگر اهمیتی ندارد؛ چرا که وجود نمایندگی‌های معتبر در سراسر کشور و داشتن گارانتی یکی دیگر از مزایای مهم آیفون تصویری تابا است. مشتریان می‌توانند با مراجعه به وبسایت دی سی ای کالا از قیمت و انواع مدل‌های آیفون تصویری تابا مطلع شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : دی سی ای کالا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز