سهام تبرک در تلویزیون زیرپوستی تبلیغ شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با داغ شدن بازار بورس، به نظر می رسد تبرک هم از این غافله عقب نمانده و در یک تبلیغ زیرکانه با  یک تیر دو نشانه را هدف گرفته است.

به گزارش کاماپرس، بر اساس برخی گمانه زنی‌ها، شرکت تبرک در قالب تبلیغ یکی از محصولات خود در سبک و سیاق یکی از برترین فیلم های تاریخ سینما، همزمان به معرفی قابلیت سودآوری سهام خود و جذب مصرف کنندگانش پرداخته و این درحالیست که تبلیغ سهام به این شکل در تلویزیون مجاز نیست.

تنوع و حجم قابل توجه تبلیغات تبرک

تاکنون تیزرهای تبلیغاتی محصولات تبرک در قالب کلیپ های متنوع از رسانه ملی منتشر شده است، اما این شیوه ی تبلیغ در نوع خود نامتعارف شمرده می‌شود. در واقع این روش تبلیغ در قالب فیلمی همچون پدرخوانده و بازسازی تم و صحنه واقعی فیلم و تداعی احوالات و معانی اصلی آن در ذهن مخاطب،  را می‌توان از حرکات ابداعی و خلاقانه  این شرکت برای بهره‌گیری از حداکثر تاثیرگذاری بر مخاطب/مصرف کننده در فضایی دانست که به شدت تحت تاثیر رونق بورس است.

تبلیغ رب یا تبلیغ سهام؟

راز آسمان پایتخت

بررسی ایرناپلاس از مجموعه قوانین بورس اوراق بهادار نشان می‌دهد قانون خاصی در زمینه تبلیغات سهام شرکت‌ها وجود ندارد. برداشت سازمان بورس از آگهی تبلیغاتی تبرک، دوپهلو بودن آن است و در نامه محرمانه‌ای از مدیران این شرکت خواسته شده از عباراتی مانند «در بورس باشید» و «سهم تبرک را می‌خواهم» استفاده نشود.

هزینه تبلیغات تلویزیونی تبرک

از آنجایی که تبرک یک شرکت بورسی است، صورت‌های مالی و اطلاعات مهم آن در سامانه کدال، قابل دسترسی است. مطابق این اطلاعات، هزینه تبلیغات این شرکت در صداوسیما در قراردادی که از اواخر آبان سال گذشته به مدت سه سال  تنظیم شده، بیش از ۱۷۴ میلیارد تومان اعلام شده و در نحوه تسویه، «متناسب با هفت درصد فروش محصول تبلیغ شده» در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : تبرک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “سهام تبرک در تلویزیون زیرپوستی تبلیغ شد

  1. زهره گفته:

    خیر نبیند تبرک،پول ما را بلوکه کرده هیچ سودی که نداره هیچ ضرر هم داریم میدیم،حرومشون باشه

  2. داوود گفته:

    چرا فقط تو ایران از دزدها تعریف و تمجید می کنیم…چرا هر کی دزده از اون تبلیغ میکنید…خدا به حق پهلوی شکسته خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها السلام هر کی که دزده و هر کی که از دزد حمایت میکنه رو بدبخت کنه و تمام پولهاییکه در آوردن و خرج میریضی عزیزانشون کنن…صدا و سیما که خودش یه حمایت کننده دزدهای بزرگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز