گران‌ترین کاپشن دیجی‌کالا ؛ نزدیک 12 میلیون تومان

لست سکند

با سرد شدن هوا و شدت گرفتن بارندگی‌ها، بازار البسه و پوشاک گرم مانند کاپشن و پالتو دوباره رونق گرفته است. این بازار هم مثل سایر کالاهای مصرفی با افزایش قیمت زیادی که داشته، قطعا باعث شوک خریداران امسال خواهد شد.

در این گزارش کاماپرس به بررسی قیمت گرانترین کاپشن‌های مردانه و زنانه ۳ وب‌سایت دیجی‌کالا، مدیسه و جین‌وست پرداخته شده است. قیمت‌های این گزارش مربوط به هفته سوم آذرماه هستند و احتمال دارد سایت‌ها به دلیل نوسان قیمت ارز، در روزهای آتی قیمت‌ها را کاهش یا افزایش دهند.

گرانترین کاپشن‌های دیجی‌کالا

کاپشن مردانه کلمبیا (Columbia)ی 11 میلیون و ۵۹۹ هزار تومان

کاپشن مردانه کلمبیا مدل wo0915-010 در حال حاضر یکی از گران‌ترین کاپشن‌های موجود در دیجی‌کالا است. این کاپشن پلی‌استر با طرحی ساده و یقه‌ای ایستاده، قبل از تخفیف ۱۰ درصدی‌اش در دیجی‌کالا 12 میلیون و 899 هزار تومان قیمت داشت.

راز آسمان پایتخت

البته مدل دیگری از کاپشن کلمبیا هم در این سایت موجود است که تا قبل از تخفیف ۲۰ درصدی، گرانترین کاپشن این وب‌سایت بود و حالا ۱۰ میلیون و ۹۹۹ هزارتومان قیمت‌گذاری شده است.

آرمانی اکسچنج زنانه: ۸ میلیون و ۷۰۲ هزار تومان

گرانترین کاپشن زنانه دیجی‌کالا هم بعد از تخفیفی ۵ درصدی، ۴۵۸ هزار تومان از قیمت اولیه ۹ میلیون و ۱۶۰ هزارتومانی‌اش کمتر شده است. این کاپشن کلاه‌دار که جنسش ۱۰۰ درصد پلی‌استر است، بلندی‌اش تا بالای زانوست و جلویش با  زیپ و کمربند بسته می‌شود.

گرانترین کاپشن‌های مدیسه

کاپشن زنانه بلند کلاهدار شمعی: ۸۹۰ هزار تومان

این کاپشن بلند ایرانی با طرحی ساده در دو رنگ زرشکی و طوسی تیره، مناسب پاییز و زمستان و تولید شرکت «باران» است؛ با یقه‌ای کلاه‌دار، دو جیب و با زیپ بسته می‌شود.

کاپشن مردانه شمعی کلاهدار والیانت: ۷۴۵ هزار تومان

این کاپشن مردانه جیب‌دار با برند Valiant با طرحی ساده، از الیاف ضد آب و ضدسرما تهیه شده که با زیپ و دکمه بسته می‌شود. قیمت این کاپشن قبل از تخفیف ۸۳۰ هزار تومان بوده است. لازم به ذکر است.

گرانترین کاپشن‌های جین وست

کاپشن زنانه: ۴ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان

البته در سایت جین وست، با این قیمت ۹ گزینه خواهید داشت و از بین کاپشن‌های خزدار، جین و پَر در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف قابل انتخاب است؛ این کاپشن‌ها بعد از تخفیفی ۳۰ درصدی با قیمت ۴ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان عرضه شده‌اند.

کاپشن مردانه دورو جین‌وست: ۴ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان

باز هم برای خرید کاپشن مردانه، با این قیمت ۳ گزینه با رنگ و جنس مختلف پیش رویتان است که بعد از تخفیفی ۳۰ درصدی، از ۴ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان، ۸۰۰ هزار تومان ارزان‌تر شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “گران‌ترین کاپشن دیجی‌کالا ؛ نزدیک 12 میلیون تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز