۱۳ نکته درباره بانک ایران زمین و خدماتش

لست سکند

«بانک ایران زمین»- سهامی عام- در سال 1389 به موجب مجوز بانک مرکزی در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید. این مجموعه در حال حاضر تمامی خدمات بانکی مطابق با قوانین ایران را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

کاماپرس در ادامه نکاتی از این بانک را برای کسب آگاهی بیشتر در دسترس عموم قرار می‌دهد؛

1. بانک ایران زمین با سرمایه اولیه 2 هزار میلیارد ریال آغاز به کار کرد. این مجموعه در حال حاضر با مدیریت عبدالمجید پور سعید فعالیت می‌کند.

2. این بانک در قالب انواع سپرده‌های بانکی، خدمات ریالی و ارزی به مشتریان خود خدمات را ارائه می‌دهد.

3. سهام بانک ایران زمین با نماد «وزمین» در بازار پایه نارنجی فرابورس عرضه می‌شود. این سهام در بخش بانک‌ها و موسسات اعتباری، قسمت سایر واسطه‌های پولی قرار دارد. تعداد سهام این بانک 4 میلیارد ریال است. ارزش اسمی هر سهم نیز هزار ریال اعلام شد.

راز آسمان پایتخت

4. مجموعه‌های آرمان نیکوسگال- سهامی عام-، آسان سرمایه پویای دانا- سهامی خاص-، نیکان سرشت سرزمین ایرانیان- سهامی خاص- و … از سهامداران عمده این بانک تا 17 فروردین ماه 1400 بودند.

5. قیمت میانگین وزنی آخرین روز این سهام- با دخالت حجم مبنا- 13 هزار و 726 ریال اعلام شد. میانگین تعداد خریداران سهام بانک ایران زمین در یک سال اخیر، 219 نفر بود.

6. این مجموعه تا اردیبهشت ماه سال 1397، تعداد 4 میلیون و 277 هزار و 20 کارت برای کاربران خود صادر کرد. تعداد خودپردازهای این بانک تا تاریخ ذکر شده 427 دستگاه و پایانه شعب آن 325 پایانه اعلام شد.

7. بانک ایران زمین نشریه‌ای با عنوان «ارتباط ایران زمین» را به صورت ماهیانه منتشر می‌کند. در هر شماره این نشریه مطالبی درباره خدمات بانکی، انواع بانکداری و … ارائه می‌شود.

8. سال گذشته بانک مرکزی با درخواست این مجموعه در خصوص تقاضای دسترسی به پورتال ارزی و سامانه تامین ارز و سامانه نیما و همینطور عضویت در بازار بین بانکی ارز تهران موافقت کرد.

9. پنج نفر از روسای شعبه‌های این بانک در «یازدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور» مورد تقدیر قرار گرفتند.

10. همراه بانک ایران زمین در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان برترین اپلیکیشن از نگاه مردمی معرفی شد.

11. این بانک در یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شرکت داشت. بانک ایران زمین در این مراسم موفق به کسب تقدیر نامه در سطح سه ستاره شد.

12. این بانک در سال 1399، با سازمان فناوری اطلاعات ایران در زمینه تبادل خدمات و امکانات تفاهم نامه امضا کرد.

13. بانک ایران زمین به منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود در سال گذشته مساعدت‌ها و تسهیلاتی به ایتام، استارتاپ‌ها و کارآفرینان و … ارائه داد.

مرتبط با : بانک ایران زمین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز