۱۰ نکته خواندنی درباره محصولات کامان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

زیبایی و شادابی مو و پوست، از قدیم دغدغه بسیاری از انسان‌ها بوده که گاهی افراد را به ناامیدی و افسردگی نیز سوق داده است. لزوم داشتن پوستی باطراوت، موهایی لطیف و بدون شکنندگی انتخاب و آرمان همیشگی، خصوصا برای خانم‌ها است. شرکت‌های لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر دنیا سعی در باکیفیت کردن محصولات خود و عرضه آن به بازار دارند. برند «کامان»، ارائه‌‌کننده محصولات تخصصی مراقبت از پوست و مو، یکی از آنهاست که توانسته در مدت کمی نظر مثبت بسیاری از اینفلوئنسرهای حوزه زیبایی و مراقبت از پوست و مو و همچنین مصرف‌کنندگان را جلب کند.

۱. شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی کامان، در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد. محصولات برند کامان، بالاترین استاندارد کیفیت از لابراتور اتوسوئیس را دارند. ترکیبات و فرمولاسیون این محصولات، مورد تایید لابراتور این کشور است. کلیه کالاهایی که تولید می‌شود بدونِ پارابن، صابون و ترکیبات غیرمجاز سولفات است. این محصولات، خاصیت جوان‌کنندگی دارند و اثر مخرب رادیکال‌های آزاد بر روی سلول‌های پوست و مو را خنثی می‌کند.

۲. سمیه قانع به عنوان مدیرعامل، به همراه مازن و ابتسام حریری، زهرا نیشابوری، اعضای هیئت مدیره شرکت کامان را تشکیل می‌دهند. همچنین سیمین سادات حسینیان به عنوان بازرس علی‌البدل معرفی شد.

۳. از محصولات برند کامان، می‌توان به بالم لب، دئودورانت، کرم‌آبرسان، کرم ترک پا، ژل شستشو، مرطوب‌کننده و … اشاره کرد. محصولات کامان، پوست را حرفه‌ای و عمیق آبرسانی می‌کند، با تامین هیالورونیک اسید، پوست را مرطوب نگه داشته و باعث حفظ خاصیت ارتجاعی آن می‌شود.

۴. فروشگاه کامان استور، محصولات این شرکت را در محیط آنلاین به صورت فروش اینترنتی برای مصرف‌کنندگان عرضه می کند. بمب آبرسان، شامپو، کرم مرطوب کننده و ژل شستشو از گروه‌های  محصولات این برند در فروشگاه کامان استور هستند.

راز آسمان پایتخت

۵. شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی کامان، در راستای مسئولیت اجتماعی خود، تعداد ۳۰ عدد کرم پمپی ب کمپلکس مرطوب‌کننده چرب کامان، جهت استفاده پرستاران بیمارستان‌های محب کوثر، شریعتی، لبافی نژاد و بیمارستان قلب تهران، برای جلوگیری از خشکی پوست، اهدا کرد.

۶. روغن بدن کامان، دارای ۶ ترکیب طبیعی از آرگان، بابونه، جوجوبا، گل همیشه بهار، اسطوخودوس و کاکائو است.

۷. از پرفروش‌ترین محصولات کامان در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، می‌توان کرم ترک پا مدل ۰۱حاوی موم زنبور عسل با مواد مغذی با خاصیت لایه برداری از پوست‌های خشک و مرده و ژل آبرسان کامان مدل آلوئه ورا را نام برد.

8. سرمایه  این شرکت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، رقم ۱۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال ثبت شد.

9. فیس‌واش‌های کامان هیچ‌یک الکل، پارابن و صابون ندارند. این محصول، به جذب آب و حفظ آن در پوست کمک می‌کند. همچنین دارای ویتامین‌های گروه بی، آ، دی و سی هستند.

10. صفحه شخصی برندکامان، در اینستاگرام ۶۶۷ هزار دنبال کننده دارد.

مرتبط با : آرایشی و بهداشتی کامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز