یک اتفاق قیمت بیت کوین را صعودی خواهد کرد

لست سکند

بیت کوین، رمزارز معروف، طی 24 ساعت گذشته نتوانست به محدوده قیمتی 43 هزار دلاری برسد. این ارز دیجیتال با کاهش 1.29 درصدی نسبت به دیروز، در مرز قیمتی 42 هزار و 453 دلاری قرار گرفت. قیمت بیت کوین در صورتی که به سطح میانگین متحرک ساده 20 هفته‌ای سقوط کند، احتمالا افزایشی خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر میانگین متحرک ساده 20 هفته‌ای و میانگین متحرک نمایی 21 هفته‌ای به عنوان «حمایت‌های اصلی روند صعودی بازار بیت کوین» به شمار می‌روند. به گفته بنجامین کاون، تحلیلگر کریپتو کوانت و معامله گر مشهور بازار ارز دیجیتال، حفظ حمایت‌ها در میانگین 20 و 21 هفته‌ای کلید اصلی جهش صعودی بعدی بیت کوین است. اگر قیمت به پایین این سطح سقوط کند، باز هم میزان 64 هزار دلار اوج چرخه صعودی بازار اخیر نمی‌شود.

راز آسمان پایتخت

به نظر کاون 64 هزار دلاری شدن بیت کوین اوج چرخه صعودی بازار نیست. در صورتی می‌توان این مقدار را اوج قیمت بیت کوین در نظر گرفت که این ارز دیجیتال تا سطح قیمتی 10 یا 15 هزار دلاری سقوط کند و وارد یک فاز تثبیت بلند مدت شود. در آن صورت می‌توان گفت قطعا اوج چرخه قیمتی بیت کوین همان 64 هزار دلار بوده است.

در حال حاضر این ارز دیجیتال معروف 40.75 درصد از سهم بازار رمزارزها را در اختیار دارد و ارزش بازاری آن به 794.1 میلیارد دلار می‌رسد.

دخالت دولت‌ها؛ عامل عدم رشد قیمت بیت کوین

طی چند ماه اخیر دخالت دولت‌ها بیشتر از هر چیزی قیمت ارزهای دیجیتال را دستخوش تغییر و نوسان کرده است. در همین خصوص روز سه شنبه ایلان ماسک در کنفرانس بورلی هیلز کالیفرنیا اعلام کرد که بهتر است دولت آمریکا از تلاش برای تنظیم بازار ارزهای دیجیتال خودداری کند. به اعتقاد ماسک رمزارزها با قوانین متعدد و سختگیری‌های دولتی از بین نمی‌روند. تنها روند رشد آن به شدت کند خواهد شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز