گیتار حرفه ای از کجا بخریم؟

خرید گیتار -کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

نوازندگان گیتار معمولا گیتار c70 را به دلیل داشتن کیفیت و تن صدای عالی به دیگر مدل‌های این نوع ساز ترجیح می‌دهند. این گیتار با وجود قیمت مناسب، به دلیل ساختار درست و قابلیت پخش صدای خوب، توانسته نظر نوازندگان مبتدی و باتجربه را به خود جلب کند.

به گزارش کاماپرس، گیتار یاماها c70 با تونالیته و صدای فوق العاده‌ای به بازار عرضه شده و سازندگان آن به دلیل توجهی که در جزئیات ساخت داشتند، توانسته‌اند محصولی با صدای مناسب تولید کنند.

بدنه این نوع ساز نیز مانند گیتار c40 از چوب ساخته شده و صفحه انگشت­گذاری آن از جنس رزوود (چوب رز) است. گیتار مذکور از صنوبر باکیفیت ساخته شده و پشت آن از چوب مرانتی و صفحه کناری آن از چوب ماهاگانی تولید می‌شود.

خرید گیتار-کاماپرس

شرکت تولیدکننده این گیتار، یاماها است که در عرصه تولید ابزارآلات صوتی و ساز یک برند شناخته شده در جهان است؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که این شرکت در تولید گیتار c70 نیز نهایت دقت را به کار برده باشد. معمولا استادان نوازندگی گیتار به سبک کلاسیک به هنرآموزان خود توصیه می‌کنند که این نوع گیتار را خریداری کرده و به تمرین مشغول شوند تا به مرور زمان به دنیای نوازندگی حرفه‌ای قدم بگذارند.

راز آسمان پایتخت

مزیت گیتار c70 نسبت به مدل c40

گیتار c70 با اینکه اندکی نسبت به نوع c40 تفاوت قیمتی دارد، ولی بهترین انتخاب برای افرادی است که با اراده کافی به دنیای گیتارنوازی وارد شده و می‌خواهند این راه را تا مدت طولانی دنبال کنند و به یک نوازنده حرفه‌ای تبدیل شوند.

صاحبنظران و متخصصان حوزه ساز و گیتار اعلام کرده‌اند که در بحث صدا و اکشن، تفاوت چندانی بین این دو نوع ساز وجود ندارد و نمی‌توان با اتکا به این مورد یکی از این دو ساز را برتر دانست.

خرید گیتار-کاماپرس

با وجود اینکه نوع بدنه گیتار c70 با c40 مشابه است، اما این نوع ساز دوام بالاتری نسبت به همتای خود دارد. در واقع هنگام خرید یکی از این دو نوع گیتار می‌توان به این نکته توجه داشت که مدل c70 کیفیت و دوام به مراتب بالاتری نسبت به نوع c40 دارد و با تضمین استفاده در طولانی مدت به خریداران فروخته می‌شود.

چگونه یک گیتار c70 خوب بخریم؟

اگر با توجه به توضیح بالا و بیان تفاوت اصلی ساز c70 و c40 تصمیم به خرید یکی از آن‌ها گرفته‌اید، بهتر است به مرکز یا نمایندگی معتبر برای خرید هر یک از آن‌ها مراجعه کنید. در صورتی که با مراکز معتبر خرید گیتار آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌شود به وبسایت دلشاد موزیک سر بزنید.

خرید گیتار-کاماپرس

دلشاد موزیک از سال 1325 به عنوان اولین فروشگاه لوازم موسیقی در ایران فعالیت خود را شروع کرد. این فروشگاه با هدف تامین انواع سازهای ایرانی، خارجی و لوازم جانبی مربوطه بازار همچنان فعالیت دارد.

این فروشگاه نه تنها لوازم و ادوات موسیقی را به هر نقطه از کشور ارسال می‌کند، بلکه برای ارسال لوازم موسیقی به خارج از کشور نیز آمادگی دارد.

قیمت گیتار c70 در وبسایت دلشاد موزیک

انواع گیتار ارزان قیمت و گران قیمت در وبسایت دلشاد موزیک موجود است. هم اکنون قیمت گیتار یاماها c70 در این مجموعه با تخفیف دو درصدی به قیمت 9 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید گیتار-کاماپرس

در صورتی که برای خرید غیرحضوری دودل هستید یا همچنان نسبت به گیتار c70 اطلاعات کافی ندارید، کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا اطلاعات مفیدتر و بیشتری به دست آورید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : دلشاد موزیک
رایانه کمک
ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز