تجهیزات ورزش تنیس را از کجا بخریم؟

تجهیزات ورزش تنیس رو از کجا بخریم؟
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ورزش تنیس از ورزش‌های پرطرفدار است که مزایای زیادی برای حفظ سلامت بدن و روحیه افراد دارد. این ورزش در وهله اول برای تقویت عضلات و رفع گرفتگی‌ها مناسب است. بسیاری از افرادی که به دنبال کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده‌ال خود هستند، به خاطر خواص منحصربه‌فرد این ورزش به سمت آن کشیده می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش با جست‌وجو در سایت تگ موند، تجهیزات مورد نیاز برای ورزش تنیس را معرفی می‌کند.

توپ تنیس

یکی از اولین لوازمی که برای شروع ورزش تنیس به آن نیاز دارید، توپ سبزرنگ و کوچک این ورزش است که ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد. این توپ کوچک از یک هسته‌ی پلاستیکی فشرده‌شده و پارچه‌ای با کیفیت بالا در اطراف آن تهیه شده که معمولا پس از مدتی استفاده حالتی نرم به خود می‌گیرند.

رویه‌ی توپ تنیس در نمونه‌های خوش‌ساخت به طور معمول از 35 درصد پشم در ترکیب با نایلون ساخته شده تا توپی سبک و راحت برای بازی باشد. از بهترین برندهای توپ تنیس که می‌توانید آن را در ایران هم پیدا کنید، برند ویلسون است. قیمت توپ‌های تولیدشده توسط این شرکت با توجه به مدل آن‌ها بین 1 میلیون و 880 هزار تومان تا 24 میلیون و 354 هزار تومان متفاوت است.

توپ تنیس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

کفش تنیس

تنیس یک ورزش اجتماعی با فعالیت زیاد و سنگین است که در همه‌ی سطح‌ها، از مبتدی تا حرفه‌ای نیاز به کفش‌های مناسب دارد. مانند بسیاری از ورزش‌ها، کفش مناسب این فعالیت هم کتانی اسپورت و ورزشی است که البته تفاوت‌هایی با کتانی‌های معمولی دارد.

اولین مولفه‌ای که بهتر است در خرید کفش تنیس دقت کنید، زیره این کتانی است که باید دربرابر سایش و پارگی مقاوم باشد. زیره این کفش‌ها معمولا از لاستیک مرغوب ساخته شده و دوام و مرغوبیت بالایی دارد. تنفس بالای کفش و تهویه و کفپوش متناسب با قوس پا، از دیگر ویژگی‌هایی است که هنگام خرید کفش تنیس باید درنظر گرفت.

کفش تنیس

راکت تنیس

مهم‌ترین ویژگی‌‌ای که هنگام خرید راکت تنیس اهمیت بالایی دارد این است با جثه‌ی بازیکن هماهنگ باشد. همچنین در این خرید باید توجه کنید که دقیقا چه نوع راکتی مد نظر شما است؟ قدرتی، کنترلی و یا ترکیبی؟ برای گرفتن بهترین تصمیم درباره این موضوع بهتر است با مربی خود مشورت کنید.

از لحاظ جنس، راکت‌های آلومینیومی در صدر فروش راکت‌ها از نظر قیمت و استحکام قرار دارند. البته راکت‌هایی از جنس گرافیت و تیتانیوم هم در بازار موجود هستند که اگر در سطح حرفه‌ای باشید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. محدوده قیمتی راکت‌های آماتور از 9 میلیون تومان تا 24 میلیون تومان متفاوت است. همچنین راکت نیمه حرفه‌ای از برند ویلسون در ایران با قیمت تقریبی 44 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

راکت تنیس

لباس ورزشی تنیس

یک ست ورزشی مخصوص ورزش تنیس باید راحتی فعالیت‌های بدن را در حین ورزش تضمین کند. این لباس‌ها که به طور معمول از ترکیب پلی‌استر و الیاف مصنوعی ساخته شده‌اند، از تعریق زیاد بدن در هنگام بازی جلوگیری کرده و حس چسبناکی را از آن دور می‌کنند.

به علاوه این لباس‌ها سایز مناسبی دارند، به این معنا که خیلی تنگ یا خیلی گشاد نیستند تا در حرکت اعضای بدن تداخل ایجاد کنند. در کنار این موارد و با توجه به قیمت این لباس‌ها، خوب است هنگام خرید به دوام و کیفیت هم توجه کنید تا برای مدت طولانی بتوانید در مسابقات از آن‌ها استفاده کنید.

لباس ورزشی تنیس

انتهای پیام

مرتبط با : تگ موندکالاورزش
دادپویان
رایانه کمک
ایده سبز
آریاپی
اوج آرام
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز