گوشی شیائومی 12 پرو را از دیجی کالا بخریم یا 19 کالا؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

گوشی شیائومی 12 پرو با ظرفیت حافظه داخلی و رم متفاوتی عرضه شده که در قیمت آن تاثیر دارد. در این گزارش حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی مدنظر ما بوده و بعد از بررسی ویژگی‌های دیگر این گوشی سراغ مقایسه قیمت آن خواهیم رفت. این گوشی شیائومی به عنوان محصولی با کیفیت شناخته می‌شود که نسبتا قیمت زیادی هم داشته و برای کاربران حرفه‌ای نیز استفاده از آن توصیه شده است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت گوشی شیائومی 12 پرو در دیجی کالا و 19 کالا می‌پردازد.

ویژگی‌های گوشی شیائومی 12 پرو

این گوشی شیائومی علاوه بر اینکه ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی دارد، محصولی با امکان استفاده اینترنت 5G به حساب می‌آید و از نسخه سیستم عامل اندروید 12 استفاده می‌کند. گوشی شیائومی 12 پرو با ظرفیت باتری 4600 میلی آمپر ساعتی طراحی شده و قابلیت شارژ سریع با توان 120 واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین این گوشی امکان شارژ وایرلس با توان 50 واتی را هم داشته و از امکان شارژ معکوس با توان 10 واتی بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

این محصول شیائومی با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی طراحی شده که کیفیت مناسبی در نظر گرفته می‌شود و در قسمت دوربین‌های اصلی دارای 3 دوربین با کیفیت 50 مگاپیکسلی است. رزولوشن فیلمبرداری در این مدل 7680 در 3240 پیکسل بوده و سرعت آن 24 فریم بر ثانیه عنوان می‌شود. نسخه بلوتوث به کار رفته در این مدل 5.2 بوده و در آن حسگرهایی مانند قطب نما، شتاب سنج، فشار سنج و ژیروسکوپ را می‌توان استفاده کرد. همچنین امکان باز کردن صفحه نمایش آن با اثر انگشت وجود دارد.

گوشی شیائومی 12 پرو با صفحه نمایش 6.73 اینچی در اختیار کاربران قرار گرفته و نرخ بروز رسانی آن 120 هرتز است. علاوه بر آن، این گوشی دو سیمکارته که به عنوان یکی از محصولات پرچم دار شناخته می‌شود، 204 گرم وزن دارد و برای انواع کاربردها مانند بازی و عکاسی عادی یا سلفی محصولی مناسب به حساب می‌آید.

قیمت گوشی شیائومی 12 پرو در دیجی کالا

قیمت گوشی شیائومی 12 پرو در دیجی کالا و در زمان تهیه این گزارش 35 میلیون و 499 هزار تومان در نظر گرفته شده است. این گوشی با گارانتی 18 ماهه نوزده تجارت خاورمیانه ارائه شده و محصولی پرطرفدار در این سایت به حساب می‌آید. رنگ‌های آبی یخی و خاکستری تیره این گوشی شیائومی در دیجی کالا قابل خریداری هستند و بقیه رنگ‌های آن در زمان حاضر در سایت موجود نیستند.

قیمت گوشی شیائومی 12 پرو در 19 کالا

قیمت گوشی شیائومی 12 پرو در 19 کالا و در زمان تهیه این گزارش 32 میلیون و 999 هزار تومان بوده و با تخفیف با قیمت 31 میلیون و 499 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای بیمه حوادث سامان، پک گلوبال و رام گلوبال رسمی بوده و 18 ماه گارانتی نوزده تجارت خاورمیانه را دارد. در سایت 19 کالا امکان خرید رنگ آبی یخی و خاکستری تیره این محصول فراهم شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالادیجی کالاشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز