گشت و گذار در بالی اندونزی با تورهای 1403

تور بالی-کاماپرس

از آنجایی که سفر به بالی و استفاده از طبیعت آن هزینه چندانی ندارد، گردشگران زیادی، آن را برای گذراندن اوقات فراغت انتخاب می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، کشورهای جنوب شرق آسیا همواره گردشگر و توریست پذیر هستند. دلیل مسافرت چندین و چند باره توریست‌ها به این مناطق، گذشته از تاریخ و طبیعت غنی، به ارزان قیمت بودن سفر به آن‌ها نیز بازمی‌گردد. 17 هزار جزیره موجود در مناطق جنوب شرقی آسیا در اندونزی قرار دارد که از میان آن‌ها بالی از همه مشهورتر است. تنها چیزی که اندکی هزینه سفر به بالی را افزایش می‌دهد، هزینه رفت و برگشت است، وگرنه سفر به این منطقه و ماجراجویی و گشت و گذار در آن به هیچ عنوان هزینه‌­بر نیست. همه این موارد باعث شده که بالی به یک مقصد گردشگری مناسب تبدیل شود.

در این گزارش با جاذبه‌­های گردشگری بالی و بهترین روش رزرو تور بالی نوروز 1403 آشنا می­‌شوید.

تور بالی نوروز 1403-کاماپرس

معابد و سواحل مهم بالی

مسافران در تور بالی اندونزی، معابد و سواحل زیادی خواهند دید که برخی از آن‌ها منحصر به فرد است.

راز آسمان پایتخت

تاناه لوت: مذهب اغلب مردم بالی، هندو است و همین موضوع باعث شده که این جزیره مملو از معابد رنگارنگ و گوناگون باشد. معبد تاناه لوت، یکی از معابد معروف بالی است که روی صخره در میان دریا قرار دارد. این معبد به دلیل خاص بودن و قرارگیری در دل دریا به یکی از معروف‌ترین آثار بالی تبدیل شده است.

اولوواتو: یکی از شش معبد مهم و مقدس بالی، اولوواتو نام دارد که موقعیت مکانی آن جالب و عجیب است. پیروان هندو برای عبادت در این معبد باید مسیر کوهستانی طی کنند. چشم­انداز این معبد به دلیل قرارگیری در بالای یک صخره بزرگ در کنار دریا جالب توجه است.

آمد: اگر مایل به گذراندن اوقات خود در طبیعت و کنار دریا هستید، ساحل آمد گزینه مناسبی است. این ساحل در نزدیکی یک کوه آتشفشانی قرار گرفته و جذابیت‌های زیادی دارد. رنگ شن و ماسه این ساحل تقریبا سیاه بوده و در نیمه روز امکان قدم زدن روی آن سخت است، زیرا بسیار داغ می‌شود. گذشته از این موارد، ساحل آمد برای افراد علاقه­‌مند به غواصی، گزینه مناسبی محسوب می­‌شود.

بیاس توگل: اگر مشتاق ماجراجویی و عبور از مسیرهای سخت و دشوار و در نهایت رسیدن به یک مکان آرام و ساحل ساکت هستید، حتما به بیاس توگل سر بزنید. افراد برای دیدن این ساحل باید از یک مسیر سخت و کوهستانی عبور کنند و پس از رسیدن به ساحل، قدم زدن روی ماسه‌های نرم بسیار لذت بخش است. البته در مسیر پیاده‌­روی تا ساحل بیاس توگل، تپه‌های ماسه‌ای سفید، درختان نارگیل و آب‌های فیروزه‌ای وجود دارد که دیدن آن انرژی مضاعفی به همراه خواهد داشت.

تور بالی نوروز 1403-کاماپرس

هتل‌های ساحلی بالی

اگر از آن دسته مسافرانی هستید که ترجیح می‌دهید شب را در آرامش مطلق و سکوت ساحل استراحت کنید، باید به دنبال هتل‌های ساحلی در جزیره بالی اندونزی بگردید. در ادامه، دو تا از این هتل‌ها معرفی شده است.

هتل علیلا ویلاس سوری: این هتل در منطقه تابانان بالی قرار دارد و همواره یکی از گزینه‌های گردشگران بالی است. این هتل در فضایی آرام و دنج بنا شده و به دلیل امکانات رفاهی و جذابیت‌های زیادی که دارد، به نوعی بهشت مسافران محسوب می‌شود. منظره اتاق‌های این هتل، کوه‌های آتشفشانی پانوراما و سواحل اطراف است. هزینه 1 شب اقامت در این هتل28.500 روپیه است.

هتل کارما کاندارا: یکی از بهترین هتل‌های بالی، کارما کاندارا نام دارد که به شبه جزیره بوکیت نیز مشهور است. این هتل در منطقه نوسا دوعا در نزدیکی اقیانوس هند قرار دارد. هتل کارما کاندارا از 46 ویلا تشکیل شده که هر یک از آن‌ها باغ و استخر خصوصی دارد. منظره این هتل و امکانات رفاهی آن سبب شده که گردشگران زیادی برای مدتی هر چند کوتاه در آن اقامت داشته باشند. هزینه 1 شب اقامت در این هتل24000 روپیه است.

رزرو تور بالی با “آریاک سفر”

در صورتی که تمایل دارید از سفر به بالی اندونزی نهایت لذت را ببرید، رزرو تور بالی را از دست ندهید. رزرو تور نه تنها باعث می‌شود که از تمامی جاذبه‌های مهم بالی دیدن کنید، بلکه از لحاظ هزینه نیز مقرون به صرفه خواهد بود. ایرانیان برای سفر ارزان قیمت به بالی می‌توانند تورهای اقتصادی آریاک سفر را رزرو کنند. این مجموعه یکی از آژانس‌های باسابقه است که بهترین تورهای بالی و دیگر کشورهای جنوب شرق آسیا را برگزار می‌­کند. افراد برای رزرو این تور کافی است که به وبسایت آریاک سفر به آدرس  www.aryaktravel.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز