گرانترین ویلاهای استخردار اطراف تهران شبی چند؟

گرانترین ویلاهای استخردار اطراف تهران شبی چند؟-کاماپرس

امروزه بازار املاک حومه تهران به دلیل نزدیکی به شهر و فرصت‌های تفریحی و گردشگری، به یکی از محبوب‌ترین مقاصد استقرار ویلاداران تبدیل شده است. این منطقه پراز امکانات لوکس و اماکن تفریحی برخوردار است که گرانی قیمت اجاره ویلاها را در این منطقه تحت تأثیر قرار داده است.

از دید مالکان و مشاوران املاک، رشد بسیار قابل توجه در میزان قیمت اجاره ویلاهای استخردار را شاهد هستیم. این رشد ناشی از تقاضای زیاد افراد برای اجاره مکان‌های لوکس و مجهز به امکانات جذاب است. از طرف دیگر، تنوع اقلام خدماتی در مناطق حومه تهران، به صورت مستقیم بر قیمت اجاره تأثیرگذار است.

کاماپرس در این گزارش 5 ویلای گرانقیمت در اطراف تهران را معرفی می‌کند.

ویلای شش خوابه در شهرک افشاریه

یک ویلا تریبلکس شش خوابه با استخر روباز و آبگرم روف گاردن و حیاطی دلباز در شهرک افشاریه با قیمت 17 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این ویلا 540 متر است. ظرفیت استاندارد این ویلا 10 نفر و ظرفیت نهایی آن 25 نفر در نظر گرفته شده است. فاصله آن تا کرج حدود ۲۰ کیلومتر و تا کردان حدود ۱۰ کیلومتر است. استخر با تصفیه اتوماتیک و ابعاد ۱۱ در ۹ متر امکان استفاده ۲۴ ساعته را فراهم می‌کند. ویلا دارای طراحی تریبلکس با اتاق‌های مستر، سالن پذیرایی، آشپزخانه، نشیمن، تراس و روف گاردن است. تجهیزات شامل میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، سیستم صوتی، میز و صندلی باغی، چتر گرماتاب و مه پاش، آتشکده، آبنما، آلاچیق و دیوار محصور حیاط است. امکانات خرید روزانه و دسترسی به شبکه‌های موبایل همراه نیز وجود دارد.

ویلای سه خوابه در چهارباغ

در منطقه چهارباغ، اجاره ویلا دوبلکس سه خوابه با استخر و جکوزی در فاصله ۱۵ کیلومتری از شهرهای کردان و کرج با قیمت 13 میلیون تومان در دسترس است. این ویلای 650 متری دارای ظرفیت استاندارد 6 نفر و حدامثر ظرفیت 9 نفر است. این ویلا فضایی را با استخر روباز، جکوزی، تاب میز پینگ پنگ، میز بیلیارد و میز و صندلی باغی فراهم می‌کند. حیاط آن با دیوار محصور شده و با نصب دوربین مداربسته و حضور سرایدار، امنیت افزایش یافته است. فاصله تا سوپرمارکت و نانوایی حدود ۲۰۰ متر است. این ویلا همچنین پوشش شبکه تلفن همراه به صورت ۴G برای ایرانسل و همراه اول دارد.

راز آسمان پایتخت

ویلای چهارخوابه در رودهن

اجاره ویلا دوبلکس چهار خوابه با جکوزی و استخر در منطقه مهرآباد در رودهن با قیمت 10 میلیون تومان امکان پذیر است. این ویلا 350 متری است و برای آن ظرفیت استاندارد 8 نفر و ظرفیت نهایی 15 نفر اجاره داده می‌شود. ویلا دارای حیاط زیبا، استخر روباز، جکوزی، باربیکیو بزرگ و سیستم صوتی است. فاصله تا شهر رودهن حدود ۳۰ کیلومتر و تا ورودی تهران حدود ۵۰ کیلومتر است. دوبلکس با پذیرایی، آشپزخانه، حمام و سرویس در طبقه پایین و راهرو و دو اتاق خواب مستر در طبقه بالا. حیاط دارای جکوزی چهار نفره و استخر روباز آبگرم با تصفیه اتوماتیک است. محوطه با دیوار محصور و سرایدار در همسایگی وجود دارد. شبکه تلفن همراه اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در مکالمه و پوشش اینترنت خوب است. امکان برگزاری جشن و میهمانی در ویلا با هماهنگی قبلی نیز وجود دارد.

گرانترین ویلاهای استخردار اطراف تهران شبی چند؟-کاماپرس

ویلاس چهارخوابه در تهراندشت

ویلا دوبلکس استخردار در تهراندشت – سعید آباد با قمیت 12 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این ویلا چهار خوابه با استخر روباز و سرپوشیده، آلاچیق، میز بیلیارد و حیاط دلباز قرار دارد. در فاصله ۲۰ کیلومتری از کردان و ۳۵ کیلومتری از شهر کرج واقع شده است. دارای طبقه پایین شامل فضای عکاسی، پذیرایی، تی وی روم، آشپزخانه و سرویس بهداشتی است. طبقه بالای آن دارای آشپزخانه، ۴ اتاق خواب، یک خواب مستر و تراس می‌باشد. دیوارهای اطراف حیاط اقامتگاه محصور شده و واحد نگهبانی ۲۴ ساعته در انتهای باغ وجود دارد. مهمانان می‌توانند با طی مسافت ۵ کیلومتر به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی پیدا کنند. در این اقامتگاه پوشش شبکه تلفن همراه خوب است و دسترسی به اینترنت وجود دارد. ظرفیت استاندارد این اقامتگاه ۱۰ نفر و حداکثر ظرفیت آن ۲۰ نفر است.

ویلای سه خوابه در چهارباغ

یک ویلا دوبلکس سه خوابه با استخر در چهارباغ واقع شده است و با قیمت 9 میلیون 900 هزار تومان اجاره داده می‌شود. ویلای مد نظر 450 متری است. ظرفیت استاندارد این ویلا 7 نفر و ظرفیت نهایی آن 18 نفر است. این ویلا دارای استخر روباز، والیبال، فوتبال، جکوزی و تراس است. دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، اتاق تلویزیون و سه اتاق خواب است. دارای امکاناتی مانند دوربین مداربسته، واحد سرایداری نگهبانی ۲۴ ساعته و پوشش شبکه تلفن همراه عالی است. تأمین آب لوله کشی از تانکر ۲۰۰۰۰ لیتری صورت می‌گیرد و در صورت قطعی برق، موتور برق موجود است. دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت نیز در فاصله ۵ دقیقه با رانندگی ممکن است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز