گازوئیل امسال و سال آینده گران نمی شود

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شایعات گران شدن گازوئیل تکذیب شد. امسال و سال آینده قیمت گازوئیل گران نمی شود.

به گزارش کاماپرس، قیمت گازوئیل بعد از افزایش قیمت بنزین هیچ تغییری نکرده است به همین دلیل هر چند وقت یک بار شایعه ای درباره افزایش قیمت این سوخت مهم در ناگان حمل و نقل شنیده می شود و هر بار هم توسط یک مقام مسئول تکذیب می شود.

یکی دو ماه پیش هم این شایعه گران شدن قیمت گازوئیل مطرح شد که در آن زمان وزیر نفت اعلام کرد این یک دروغ بزرگ است که خارجی‌ها به منظور عصبانی و ناراحت کردن مردم ایران به راه انداخته‌اند. بیژن زنگنه در واکنش به شایعه گران شدن این سوخت مهم گفته بود:« هیچ برنامه، ایده، طرح و پیشنهادی در هیچ سطحی برای افزایش قیمت گازوئیل وجود ندارد و با وجود تکذیب‌های مکرر باز هم این جنگ روانی را علیه مردم ایران ادامه می‌دهند.»

فعلا گازوئیل گران نمی شود

راز آسمان پایتخت

حالا و با مطرح شدن دوباره این شایعات رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد با توجه به ضرورت کنونی کشور، گازوئیل امسال و سال آینده گران نمی‌شود.
عبدالهاشم حسن‌نیا در این باره به تسنیم گفت:« سوخت مورد نیاز ناوگان حمل‌ونقل عمومی با توجه به نقش و جایگاه ویژه آنها در جابجایی کالا از جمله کالای اساسی تغییر نمی‌کند. سیاست دولت حمایت از ناوگان حمل‌ونقل بار است و در این راستا قیمت گازوئیل امسال و سال آینده افزایش نمی‌یابد.»

حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با تاکید بر این که اقلام مصرفی ناوگان حمل‌ونقل نباید در قیمت تمام شده کالا تاثیرگذار باشد، توضیح داد:« با توجه به این‌که سوخت یکی از پارامترهایی است که در حمل کالا مصرف بالایی دارد، دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت سوخت ندارد. همچنین به رانندگانی هم که پیمایش بیشتری داشته باشند، سوخت مازاد تحویل داده می‌شود.»

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز