کف سازی بورس برای صعود یکباره

امروز شاخص کل بازار بورس با رشد 11 هزار و 575 واحدی، یک میلیون و 437 هزار و 22 واحد شد. شاخص کل هم وزن نیز نسبت به روز قبل هزار و 249 واحد افزایشی شد و به 420 هزار و 799 واحد رسید. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان این محدوده‌ای که شاخص کل در آن عقب نشینی داشت، آخرین کف سازی برای صعود یکباره است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خبر ماینرها و رمزارزی که از ساختمان سعادت آباد به بیرون مخابره شده، عامل اصلی رشد اندک شاخص کل بورس و حتی عقب نشینی شاخص هم وزن در روز گذشته بود. روز گذشته انتشار خبر فعالیت تعدادی ماینر در یک شرکت بورسی دردسرساز شد. گویا رسیدگی به این موضوع به طور فوق العاده در دستور کار کمیته رسیدگی به تخلفات سازمان بورس قرار گرفته و برای بررسی حقیقت ماجرا و ابعاد تخلفات، مدیران بورس تهران فراخوانده شده‌اند. سازمان بورس اعلام کرده که پس از تکمیل بررسی‌ها و ابعاد ماجرا، نتایج، جزئیات امر و تصمیم نهایی را به اطلاع عموم می‌رساند.

خبرهای پربازدید امروز را بخوانید:

البته برخی از کارشناسان فعال بورس اعلام کرده‌اند که داد و ستدهای این بازار تا مدتی حالت نوسانی داشته باشد و بعد روند صعودی آن آغاز شود. به هر حال امروز بازار بورس توانست عقب ماندگی روز گذشته را جبران کند و آخر هفته را با شرایط خوبی به پایان برساند.

از بازار بورس امروز چه خبر؟

امروز سهامداران شرکت‌های شیر پاستورریزه پگاه اصفهان، کابل البرز و پارس الکتریک در بازار بورس بیشترین سود را به دست آوردند. همگی محصولات پتروشیمی حاضر در بازار بورس امروز سبزپوش بودند. اما گروه کانه‌های فلزی و بانک‌ها بیشترین نمادهای منفی را داشتند. در پایان معاملات بازار امروز حدود 9 هزار و 750 میلیارد ریال تغییر خالص مالکیت حقیقی به حقوقی اتفاق افتاد. همچنین ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس امروز تقریبا به 63 هزار و 350 میلیارد ریال رسید.

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “کف سازی بورس برای صعود یکباره

    • فرهاد محمدزاده گفته:

      کاملا درست می فرمایید . خود من مالباخته بورس99 هستم. احتمالا بورس سقف سازی می کنه تا بقیه سرمایه مردم را ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز