فروش فوری واقعی شاسی بلند خوش رخ چینی 185 میلیون زیر قیمت بازار (تصاویر)

لست سکند

یک شرکت خودروسازی بخش خصوصی مرحله جدیدی از فروش فوری یک خودرو شاسی بلند چینی را از یکشنبه هفته آینده – 11 مهر 1400- آغاز می کند. این پیش فروش از نظر زمان تحویل حداکثر یک ماهه وتفاوت 185 میلیونی قیمت کارخانه و بازار این خودرو قابل توجه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو و سایر بازارهای مهم، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در میان شاسی بلندهای چینی موجود در بازار ایران دو خودروی شاسی بلندی که بهمن موتور در سالجاری به بازار عرضه کرد به خوش رُخ بودن مشهورند و گرچه طراحی دیگینیتی چشم نوازتر است – خصوصا قوس زیبای نمای عقب دیگنیتی که از پورشه ماکان و جنسیس GV 70 الگوبرداری شده – اما فیدیلیتی هم با طراحی تهاجمی و جوان پسند خود حرف های زیادی برای گفتن دارد و با عبور از هر جاده و خیابانی چشم ها را به سوی خود جذب می کند.

این خودروی جذاب قرار است از یکشنبه هفته آینده – 11 مهرماه 1400 – توسط بهمن موتور به بازار عرضه شود و نکته مهم این که جذابیت های این پیش فروش به خوش رخ بودن و جوان پسند بودن طراحی فیدیلیتی خلاصه نمی شود.

راز آسمان پایتخت

قیمت بازار 920 میلیون تومانی فیدیلیتی

این نوبت از پیش فروش فیدیلیتی از این نظر جذاب است که فروش فوری با کمترین فاصله زمانی تا تحویل انجام خواهد شد و مشتریان این شاسی بلند را حداکثر یک ماه پس از خرید تحویل خواهند گرفت.

اخبار و ویدئوهای پربازدید:

نکته جالب توجه دیگر این که قیمت این خودرو که در این مرحله از فروش فیدلیتی فقط مدل 5 نفره آن عرضه می شود – در حال حاضر در بازار حدود 920 میلیون تومان است و با توجه به قیمت 735 میلیون تومانی که برای آن در پیش فروش اخیر در نظر گرفته شده ، خرید این خودرو می تواند خریداران را 185 میلیون تومان جلو بیندازد.

تنوع رنگ شاسی بلند چینی در پیش فروش هفته آینده

شایان ذکر است در برنامه پیش فروش بهمن موتور مهلت چند روزه برای ثبت نام اعلام نشده و صرفا به این مساله بسنده شده است که ثبت نام تا پایان ظرفیت درنظر گرفته شده ادامه خواهد داشت. باتوجه به فروش های قبلی به نظر می رسد ثبت نام فیدلیتی یک روزه به پایان برسد.

در این پیش فروش این شاسی بلند چینی در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ های ۲۰ اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس سلیقه ی مشتریان عرضه می شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو و سایر بازارهای مهم، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

17 دیدگاه برای “فروش فوری واقعی شاسی بلند خوش رخ چینی 185 میلیون زیر قیمت بازار (تصاویر)

    • امیرحسین. گفته:

      هیچی دوست عزیز،فقط کاملآ بی ارزش شده و تمام،مثل همه چیز دیگه این مملکت نازنین که دشمن بسیار دارد در کمین،داغ دارد هم به دل هم بر جبین،بوده نامش از قدیم ایران زمین،یادگار پاک قوم آریاست.

  1. arsalan گفته:

    شاسی بلند بایددارای قدرت و کشش بالایی باشدویه موتور چهارسیلندرانهم بایه حجم نهایتا 1900_2000سی سی هرگزنمیتواند پاسخگوی رصایت راننده راجلب نماید بطوریکه در سبقت گرفتن وسربالایی درمدلهای دنده اتومات معکوس پرشتابی نخواهدداشت

  2. Saeed گفته:

    سال 84 با یکماه حقوق وزارت کار یک سکه کامل و یک ربع سکه خریدم.الان با چهارماه ونیم حقوق باید یک سکه بخرم.دشمنم خواهشمندم مارو نجات بده

  3. رضاکشانی گفته:

    من ۴ماهه پیش تو فروش مثلا فوری برنده شدم خیرسرم، باهزار بدبختی و نزول پولشوجورکردم بهر امید، الان نشستم سپاه میمون تا هروقت دلشون خواست یه کاری تحویلمون بدن

  4. علیرضا اتحادی یزدی گفته:

    واقعا جای تأسف وشرمندگی داره که در کشوری که روی منابع سرشار نفت و گاز نشسته است متولیان امر خودرو چنین با آب و تاب یک محصول چینی را که در هیچ جای دنیا آن را اینگونه تعریف وتمجید نمی‌کنند.ان را برای ملت اینگونه معرفی میکنند..با کمال تأسف بایستی گفت ما ملت حقمان همین است.ولیافتمان بیش از این نیست.هفت شهر عشق را عطار گشت .ما هنوز اندر خم یک کوچه این.

  5. مصطفی گفته:

    همینجوری نصف ب نصف واسه بهمن موتور سود داره بعد منت میذارید ارزان تر از بازار پول مردم میگیرن خرید میکنن ی ماه هم میشینن میخندن ب ریش ملت

  6. david گفته:

    چرا باید عرصه برای خودروهای چینی که فقط ظاهر دارن مهیا باشه مگه بیل به کمر خودمون زدن این همه جوان با استعداد داریم تو این مملکت این دو شرکت وامونده ایران خودرو و سایپا ده تا از این جوونا و مهندسای با استعداد رو امکانات در اختیارشون قرار بدن یه خودرو بسازن هزارتای این لگن چینی بیارزه دیگه عصر حجر که نیست ما تواناییش رو داریم اما مدیران بی لیاقتی و مسئولای بی کفایت نمیزارن هم باید پول خودروی چینی بدیم هم یه پولی واسه قطعه اش بدیم هم کارخونه چینی کارگراش بیکار نمیمونن هم ارز از کشورمون خارج میشه دلمونم خوشه ماشین خارجی سوار بشیم

  7. ناشناس گفته:

    ترا خدا چقدر تبلیغ این ماشین را می کنید؟ بازار گرمی نکنید. بجای این کارها کیفیت ماشین های داخلی را بالا ببرید. خودروهای با کیفیت خارجی را با قیمت واقعی خودشان واردکنید. ممنون

  8. جمشید گفته:

    کدام شرکت میاد ۱۸۵ میلیون ارزان‌تر بدهد شما بگو یک ملیون محال است .محال است محال است

  9. سید احمد گفته:

    بادرود .چقدرتبلیغ خودرو چینی..چقدرسود داره برای مجوزداده ها . .وارد کننده ها .مگر وطن وکشورتون وتولید براشما مهم نیست..اخرش جای همه مرگ وقبر هست…

  10. محسن گفته:

    میگم مگه خودروهای چینی وارداتی نیستن که به راحتی وارد میکنید یا شایدم شورای نگهبان با چینی ها قرارداد بستن که نزارن کارخونه هاشون از رونق بیفته یا اینکه چرا ایرانخودرو وسایپا رو موظف به ساخت خودروی با کیفیت نمیکنن مگه چه سودی تو ارابه های مرگ ایرانخودرو وسایپا میبرن ، بعدشم این ماشینها فقط ظاهرشون شیکه میخوام بدونم با این حجم پایین تو گردنه و سربالایی ها اصلا کشش دارن و یا داخل سبقتها ، ماشین به این بزرگی حجمش هزارو پونصد

  11. علیرضا گفته:

    مطمعنا چین کشور استعمار گری هست که از محدودیت روابط بین المللی ما کمال سو استفاده رو داره میبره ومسولین ما هم با چشمانی بسته دارن همه جوره بهش کمک میکنند که ایران رو نابود کنه ..چین و روسیه دو کشور زالو صفت که فقط به فکر تاراج بردن ایران هستند ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز