عادل فردوسی پور در یک قدمی بازگشت به صدا و سیما

بازگشت عادل فردوسی پور

طی روزهای اخیر زمزمه بازگشت عادل فردوسی پور به صدا و سیما به عنوان مجری و گزارشگر برنامه های فوتبال شنیده می شود و این زمزمه ها در حال جدی تر شدن است به نحوی که برخی گمانه زنی های مطرح شده که عادل در یک قدمی بازگشت قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در تازه ترین تحول پیمان جبلی، رئیس جدید صداوسیما در حاشیه سفر خود به خوزستان گفت که بازگشت فردوسی پور به تلویزیون منعی ندارد.

برخی افراد آگاه به مناسبات و شرایط حاکم بر رسانه ملی می گویند زمزمه های بازگشت عادل به برنامه های فوتبالی صدا و سیما وقتی جدی تر خواهد شد که شاهد تغییر و تحولاتی در مدیران شبکه های رسانه ملی باشیم و به ویژه علی فروغی مدیر شبکه سه سیما جای خود را به فرد جدیدی بدهد، در غیر این صورت به صرف این که پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در پاسخ به پرسشی بازگشت فردوسی پور را بلامانع بداند، نمی تواند در وضعیت این مجری محبوب فوتبالی تغییر و تحول خاصی ایجاد کند.

اخبار پربازدید را بخوانید:

آریاک سفر

اظهاراتی که جاده را برای بازگشت عادل فردوسی پور باز می کند

با این حال این اظهارات رئیس جدید صدا و سیما که  – «رسانه ملی امانت مردم و متعلق به آن‌ها و منادی و مجری بازگشت به مردم است. صداوسیما باید مصداق واقعی رسانه مردمی باشد؛ رسانه صدای کسانی باشد که صدایشان به جایی نمی‌رسد. صداوسیما باید منعکس‌کننده مطالبات، خواسته‌ها و دغدغه‌های توده مردم باشد و نباید منعکس‌کننده نظرات و منویات یک طبقه خاص آن هم طبقه خاصی که جدای از مردم است، باشد» – گمانه زنی ها درباره بازگشت عادل فردوسی پور به برنامه های فوتبالی صدا و سیما در کسوت مجری و گزارشگر را به شدت تقویت کرده و اظهارنظر اخیر او هم که مستقیما به نام عادل اشاره کرده و بازگشت او را بدون منع دانسته، احتمال بازگشت عادل را به شدت تقویت کرده است.

روزنامه شرق در این باره نوشته است؛ حالا که جبلی آمده شایعه شده که قرار است مدیران شبکه‌های مختلف، خاصه علی فروغی در شبکه سه، تغییر کنند. با رفتن علی فروغی که از او به‌عنوان مخالف جدی عادل فردوسی‌پور یاد می‌شود، حالا این شایعه به راه افتاده که مسیر برای بازگشت عادل فردوسی‌پور هموارتر شده است.

شایان ذکر است فردوسی پور بعد از تعطیلی برنامه 90 پیشنهاداتی از سوی شبکه های ماهواره ای خارج از کشور برای اجرا داشت که این پیشنهادات را برخلاف برخی همکاران خود نپذیرفت.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “عادل فردوسی پور در یک قدمی بازگشت به صدا و سیما

  1. زع گفته:

    سلام من از بچگی علاقه ای به فوتبال نداشتم و هروقت برادرام فوتبال تماشا می کردند گذری یه نگاهی به تلویزیون می انداختم. همیشه در قاب تلویزیون فردوسی پور و با گزارش ها و مصاحبه هایش می دیدم. بعد یه مدت که خبری از فردسی پور در این قاب دیگه نبود احساس کردم چقدر فوتبال بی رمق و برنامه هایش بی حس شده! نه فقط برای یک احساس هيجان انگیز نه کلا انگار هر چیز و هر کسی که حرفی برای گفتن داشته باشه و بخواهد قدم درستی جهت کار نیکو و صحیح برداره متوقف شده! دیگه اصلا دوست نداشتم ایم تلویزیون را ببینم! یه روز با برنامه های مرحوم نامداری کلی شوق و هيجان برامون ایجاد میشد ولی الان اصلا دیگه دوست ندارم. هر کسی می خواهد کار خوبی بکنه و با هدف میاد به نحوی کارش متوقف میشه و هر کسی می خواهد بگذاره بره راحت تو قاب تلویزیون جا پیدا می کنه! عجب دوره و زمانه ای شده! اصلا این دوره های ….دوست ندارم! بسته دیگه بیایید با هم‌آشتی کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز