بهترین یخچال فریزر های بالاپایین زیر ۲۰ میلیون تومان

طی چند سال گذشته خرید یخچال فریزر با این قیمت‌های سرسام آور برای بسیاری خانواده‌ها سخت شده است. در واقع خانواده‌ها برای خرید لوازم خانگی مثل یخچال علاوه بر قیمت مناسب دیگر مزیت‌ها را هم برای کارا بودن آن در طولانی مدت مدنظر قرار می‌دهند. یخچال فریزر های بالاپایین که به کمبی هم مشهورند، مدل‌های کارآمدی هستند که بعضی از مدل‌هایش را با کمتر از 15 میلیون تومان می‌توان خرید. اما کاماپرس در ادامه به معرفی سه مدل از بهترین یخچال فریزر هایی می‌پردازد که با بودجه کمتر از 20 میلیون تومان در بازار قابل خرید هستند؛

امگا پلاس؛ یخچال فریزر بالا پایین هیمالیا

مدل یخچال فریزر اقتصادی بعدی، از محصولات کارخانه هیمالیا است. این کمبی هيماليا مدل HRFN60501 یا امگا پلاس نام دارد و در محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا 15 میلیون و 500 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. گنجایش کلی این یخچال فریزر 605 لیتر است. قسمت یخچال امگا پلاس ۴ طبقه و فریزرش ۳ طبقه دارد. وضعیت مصرف انرژی این مدل کمبی نیز در رده A است. تکنولوژی AVP از جمله ویژگی‌های این مدل یخچال فریزر به شمار می‌رود که در از بین بردن باکتری‌ها بسیار موثر است. یخچال فریزر امگا در قسمت پایینی مجهز به محفظه Big Box برای نگهداری محصولات خوراکی است و فناوری نگهداری از مواد غذایی در طولانی مدت را نیز دارد.

یخچال فریزر بالاپایین امرسان

شرکت ایرانی امرسان یکی از تولیدکننده‌های یخچال فریزر های بالاپایین است. مدل BFN27D502 از کمبی های تولیدی امرسان، محصولی ۲۷ فوت است که با قیمت بین 15 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۶ میلیون تومان، در رنگ‌های سفید براق و تیتانیومی به بازار عرضه می‌شود. این مدل یخچال و فریزر با چنین قیمتی، گنجایش مناسبی دارد. ظرفیت یخچال این دستگاه حدود 373 لیتر و گنجایش فریزر سه کشوی آن برای نگهداری 129 لیتر محصولات غذایی منجمد مناسب است. از لحاظ مصرف انرژی این محصول دارای برچسب انرژی گرید A است. این یخچال فریزر به سیستم آب شهری متصل می‌شود، قابلیت نصب فیلتر تصفیه آب دارد و مجهز به یخساز و آبسردکن است. البته می‌توان یخساز آن را غیرفعال کرد تا مصرف برق کمتری داشته باشد. همچنین سیستم سرمایش این مدل به صورت جداگانه عمل می‌کند و از این طریق هم می‌توان مصرف انرژی را کنترل کرد.

آریاک سفر

کمبی خوش قیمت یخساران

یکی دیگر از مدل‌های یخچال فریزر های بالاپایین اقتصادی، محصول شرکت یخساران مدل NRF 26 است. این یخچال در بازار به قیمت 18 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می‌شود. مدل کمبی پهن یخساران با سه طبقه یخچال و دو کشو فریزر، مجموعا 463 لیتر ظرفیت دارد. یخساز اتومات این یخچال فریزر با اتصال به آب شهر و فیلتر تصفیه آب کار می‌کند. این یخچال رده انرژی بهتری نسبت به مدل قبل داشته و در محدوده A مثبت قرار دارد. کشوهای یخچال تنظیم دما و رطوبت مجزا داشته و به نظر این قابلیت برای نگهداری از مواد خاص در دمای متفاوت کاربرد خوبی داشته باشد. تنظیمات یخچال از کنترل پنل لمسی بالای آبریز اعمال می‌شود. همین صفحه دیجیتال وضعیت دما، رطوبت و اخطار تعویض فیلتر آب را هم نشان می‌دهد و مجهز به قفل کودک است.

مرتبط با : امرسانهیمالیایخساران
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز