مطالعه مقالات شمش در وبلاگ آهن ملل + قیمت آهن آلات 12 دی 1401

اولین محصول فولادی قابل حمل و جابه‌جایی شمش نام دارد که پس از استخراج آهن و تولید فولاد خام به صورت جامد تولید خواهد شد. این مقطع فولادی عموما به انواع مختلفی همچون بلوم، فابریک و اسلب تقسیم می‌شود که مقالات شمش در وبلاگ آهن ملل به صورت تخصصی به این مقطع فولادی پرداخته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شمش‌ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با یکدگیر متفاوتد و حتی نوع ساخت آن‌ها همچنین کاربرد آن‌ها متفاوت است. اطلاع از نحوه تولید انواع شمش فولادی و فرآیند تولید آن در کارخانه‌ها همچنین تولید شمش فولادی و نحوه قیمت‌گذاری آن برای بسیاری از افراد جالب خواهد بود که متقاضیان کسب اطلاعات بیشتر درباره این موارد می‌توانند مقالات شمش در وبلاگ آهن ملل را مطالعه کنند.

میزان نوسانات بازار آهن‌آلات؛ مقاطع کاهشی شدند یا افزایشی؟

پس از اصلاح نسبی نرخ دلار قیمت میلگرد آجدار طی روز یکشنبه با کاهش 100 تا 400 تومانی همراه بود. قیمت ورق آهن نیز تقریبا هزارتومان کاهش داشت و وزق گالوانیزه نیز در اکثر مبادی فروش با کاهش 100 تومانی همراه شد. تیرآهن شاخه‌ای همچنین کاهش 20 تا 200 هزارتومانی را تجربه کرد و نرخ قوطی همچنین پروفیل نیز در برخی مبادی فروش 200 تا 500 تومان کاهشی شد.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است امروز 157 هزار و 100 تن شمش بلوم و تختال سی در بورس کالا عرضه خواهد شد که قیمت 15 هزار و 956 تومانی شمش در این دوره از افزایش 9.1 درصدی نرخ پایه حکایت دارد.

با توجه به کاهشی شدن برخی از مقاطع فولادی، در ادامه سعی شده قیمت روز آهن‌آلات 12 دی ماه 1401 بررسی شود:

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز