کرونا نمایشگاه کتاب امسال را تعطیل می کند؟

لست سکند

شرکت ملی ساختمان پیمانکار مصلی تهران در حالی از بازدید رئیس بنیاد مستضعفان از این پروژه و ادامه فعالیت های پروژه با اولویت برگزاری نمایشگاه کتاب 99 خبر داده  که شیوع کرونا برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی، تجاری و … را به تعویق و تعطیلی کشانده و برگزاری این رویداد نیز در هاله ای از ابهام است.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی شرکت ملی ساختمان، روز جمعه – 23 اسفندماه 98 – فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و اصیلی مدیر عامل شرکت ملی ساختمان و مدیر پروژه و سایر عوامل اجرائی از پروژه مصلی تهران بازدید کردند. در این بازدید وضعیت  قرائت خانه مصلی ، مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین در این بازدید بر ضرورت تسریع ارائه نقشه ها و مشخصات تونل مترو توسط مدیریت بهره برداری مصلی امام خمینی تاکید شد.
در پایان این بازدید، جلسه ای در محل دفتر کارفرما برگزار شد و درباره ادامه فعالیت‌های این پروژه با اولویت برگزاری نمایشگاه کتاب سال 99 و سایر اقدامات مورد نیاز در جهت رفع موانع و مشکلات موجود گفتگو و تبادل نظر شد .

 

 

راز آسمان پایتخت

تردید در برگزاری نمایشگاه کتاب در پایان ماه رمضان 

شایان ذکر است پیش از این قرار بود سی و سومین نمایشگاه کتاب 99  از 26 فروردین تا 5 ادریبهشت ماه در مصلی امام خمینی برگزار شود اما اخیرا اعلام شد این نمایشگاه به دلیل شیوع کرونا بعد از ماه رمضان – بدون تعیین تاریخ دقیق – برگزار می شود.
نمایشگاه کتاب رویدادی است که تعداد فراوان شرکت کنندگان و بازدید کنندگان از سراسر کشور، از ویژگی های اصلی آن به شمار می رود و چنانچه اپیدمی کرونا تا پایان ماه رمضان کنترل نشود، برگزاری این رویداد در آن مقطع زمانی نیز با تردید جدی مواجه است.
تاکنون بیش از 2 هزار ناشر در سی و سومین نمایشگاه کتاب امسال ثبت نام کرده اند که تعویق زمان برگزاری نمایشگاه و مشخص نبودن زمان دقیق برگزاری این رویداد، ناشران را در بلاتکلیفی قرار داده است.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز