کدام خودروهای خارجی وارد کشور می‌شوند؟

لست سکند

پس از ابلاغ آیین‌نامه واردات خودرو متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع تجارت نسبت به سفارش خودروهای خارجی اقدام کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از روز گذشته امکان ثبت سفارش برای خودروهای خارجی حداکثر تا 20 هزار یورویی در سامانه جامع تجارت فراهم شده که واردکنندگان خودرو می‌توانند با مراجعه به این سایت سفارش خود را ثبت کنند.

تاکنون 12 شرکت به فهرست واردکنندگان خودرو اضافه شده است که طبق اعلام دولت خودروهای سفارشی باید تا محدوده قیمتی 10 هزار یورو باشند.

به گفته سخنگوی وزارت صمت واردات در انحصار شرکت‌ها نخواهد بود و لیست واردات خودرو همچنان باز است، اگر شرکتی بتواند قوانین آئین‌نامه واردات خودرو را احراز کند می‌تواند به لیست شرکت‌های وارد کننده اضافه شود.

راز آسمان پایتخت

کدام شرکت‌ها در لیست واردکنندگان خودرو قرار دارند؟

از شرکت‌های واردکننده که تاکنون به لیست واردات خودرو اضافه شده‌اند می‌توان به سایپا، پارس‌خودرو، سایپا سیتروئن، کرمان‌خودرو، خودروسازی فردا، مکث‌موتور، آرین‎‌موتور، بهمن‌خودرو، ایران‌خودرو، معین‌خودرو، ایرتویا و دیارخودرو اشاره کرد.

امید قالیباف اظهار کرد: واردات از میان خودروهای کره‌ای، ژاپنی و اروپایی صورت می‌گیرد و خودروهایی همچون هیوندای اکسنت، هیوندای آی 10، میتسوبیشی میراژ، چانگان سی اس 35، ام جی 3، ام جی 6، سیتزوئن سی 3 و سئات در لیست واردات خودرو قرار گرفته‌اند زیرا قیمتی برابر با 10 هزار یورو دارند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز