کاهش قیمت پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر و کارکرده در بازار

پژو 206-کاماپرس
لست سکند

می ‌توان گفت علت محبوبیت جهانی خودروی پژو ۲۰۶ سرمایه‌گذاری شرکت پژو برای مونتاژ و تولید این خودرو در کشورهای در حال توسعه‌ای هم‌چون ایران بوده‌ است. خودرویی که پس از دو دهه حضور در بازار خودروی ایران هم‌چنان در بین خریداران محبوب است. پژو ۲۰۶ تیپ۲ نیز از این قاعده مستثنی نیست و طرفداران خود را در بازار دارد.

انواع خودروهای پژو ۲۰۶ هفته‌هاست که در بازار خودروی ایران ثبات قیمت دارند. امروز نیز به‌مانند روز گذشته تنها پژو ۲۰۶ تیپ۲ مدل ۱۴۰۱ تغییر قیمت اندکی داشته‌است. پژو ۲۰۶ تیپ۲ نسبت به دیروز با ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت روبرو بوده‌است.کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده و نو می‌پردازد؛

پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ با قیمت ۲۹۸ میلیون تومان در حال خرید و فروش است.

پژو ۲۰۶ تیپ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز روزهاست که بازار مالی ثابتی در بازار دارد و ۳۵۵ میلیون تومان است.

به گزارش کاماپرس، البته خریداران باید اطلاع داشته‌باشند که پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر علاوه‌بر مدل ۱۴۰۱ در مدل‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صفر نیز در بازار حضور دارد. همین موضوع سبب شده‌است که خریداران با بودجه کم‌تری بتوانند خودروی صفر به‌دست آورند.

راز آسمان پایتخت

امروز ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۱ خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ در بازار ۲۸۶ میلیون تومان است.

مدل دیگر این خودرو یعنی پژو ۲۰۶ تیپ۲ مدل ۱۳۹۹ صفر با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، ۲۷۶ میلیون تومان در بازار خودرو قیمت گرفته‌است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

خریداران زیادی در بازار خودرو به دلایل مالی به سراغ خرید خودروهای صفر نمی‌روند. همین مسئله باعث شده‌است که بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده رونق خاصی را در سال‌های اخیر تجربه کند.

به گزارش کاماپرس، این روزها در فضای اینترنت و مجازی انبوهی از آگهی‌های پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده وجود دارد که صاحبان آن‌ها به دنبال فروششان هستند.

امروز پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۸ با ۱۸ هزار کیلومتر ۲۷۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. فروشنده در بخش توضیحات خودرو بیان کرده است که خودرو در حد نو است. هم‌چنین لاستیک‌ها ۹۰ درصد هستند و یک‌سال بیمه و معاینه فنی دارد.

در یکی از سایت‌های فروش خودرو پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۰ با ۲۶۰ هزار کیلومتر کارکرد ۱۶۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌است. موتور خودرو به‌تازگی کاملا تعمیر شده‌است. خودرو دور رنگ است و ۹ ماه بیمه دارد. فروشنده به خریدار نهایی در پای معامله تخفیف می‌دهد.

یک دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۰ با ۲۲۰ هزار کیلومتر کارکرد ۱۶۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده‌است. صاحب خودرو عنوان کرده‌است که تسمه تایم، تسمه دینام،شمع، صافی بنزین و روغن موتور به‌تازگی نو شده‌اند.

در برخی از سایت می‌توان پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده را با مبلغ زیر ۱۰۰ میلیون تومان نیز خریداری کرد.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۲ با ۲۵۰ هزار کیلومتر کارکرد ۷۸ میلیون تومان آگهی فروش شده‌است. خودرو خط و خش جزئی دارد و آفتاب سوخته شده‌است. شاسی‌های خودرو کاملا سالم هستند و خودرو یک‌سال بیمه دارد.

نویسنده:مسعود جهاندیده

انتهای پیام

مرتبط با : پژو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز