کاربردی ترین لپ تاپ های ایسوس در بازار + قیمت

لپ تاپ-کاماپرس

برند ایسوس، همواره درمیان پرفروش‌ترین برندهای لپ تاپ شناخته می‌شود و تقریبا غیر ممکن است که کسی به دنبال لپ تاپی کاربردی و اقتصادی باشد اما نام ایسوس به گوشش نخورد. شرکت ایسوس تک که به نام مخفف ایسوس معروف است، در سال 1990 میلادی تاسیس شد و به مرور زمان با به کارگیری استراتژی‌های درست در طراحی و ساخت محصولاتش، در میان تولیدکنندگان مادربرد، کارت گرافیک، لپ تاپ و … خوش درخشید.

به گزارش کاماپرس به نقل از سیبت، لپ تاپ های ایسوس در ایران نیز طرفداران زیادی دارند و در انواع مختلف راهی بازار می‌شوند. در ادامه این مطلب، چند مدل از پرفروش ترین لپ تاپ های این برند در سایت سیبت، معرفی خواهند شد.

1. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X515MA-BR415W

قیمت لپ تاپ: تا 9 میلیون تومان

لپ‌تاپ  X515MA  از محصولات سری ویووبوک شرکت ایسوس است. بدنه این لپ تاپ، به‌گونه‌ای طراحی شده که با وجود قیمت اقتصادی، لپ‌تاپی رده‌بالا را نوید می‌دهد. این بدنه 20 میلی‌متر ضخامت و 1.8 کیلوگرم وزن دارد و برای جابه‌جایی دائمی راحت به نظر می‌رسد. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی این محصول دارای وضوح تصویر اچ دی، است. وجود بلندگوهای قوی ایسوس هم کاربری این لپ‌تاپ را به‌عنوان یک محصول مالتی‌مدیا تقویت می‌کند. پورت‌های متعدد و متنوعی روی لبه‌های این مدل از ایسوس دیده می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توان انواع ابزارهای جانبی را بدون نیاز به هیچ مبدلی به این لپ‌تاپ متصل و از آن‌ها استفاده کرد.

راز آسمان پایتخت

2.لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل FX516PM-HN181W

قیمت: تا 37 میلیون تومان

مدل TUF FX516PM محصولی گیمینگ از برند ایسوس است که یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های حال حاضر دنیا یعنی Intel Core i7 11370H در آن به کار رفته و برای بازی‌های سنگین، کارهای گرافیکی و پروژه‌های مختلف بسیار کاربردی است. این لپ تاپ دارای 16 گیگابایت رم از نوع DDR4 و 512 گیگابایت هارد SSD است. این لپ تاپ سبک و زیبا دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی از نوع  فول اچ دی است و با وجود اینکه جز لپ تاپ‌های رده بالا به شمار می‌رود، قیمت مناسبی دارد.

 

3. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل FX507ZM-HN044

قیمت: تا 50 میلیون تومان

این لپ تاپ هم از لپ تاپ‎های رده گیمینگ به شمار می‌رود و در دسته خود نیز رده بالا است. کارت گرافیک قدرتمند جی فورس RTX 3060 انویدیا همراه با شش گیگابایت حافظه اختصاصی و پردازنده قدرتمند شرکت اینتل Corei7 12700H و همچنین 24 مگابایت حافظه کش، این لپ تاپ را به یک لپ تاپ حرفه‌ای تبدیل کرده‌اند. 16 گیگابایت رم و درگاه‌های متنوع نیز کاربری این لپ تاپ را بالا برده و همچنین روی دوام باتری آن می‌توان حساب کرد.

لپ تاپ-کاماپرس

4.لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل K3400PH-KM041

قیمت: تا 23 میلیون و 500 هزار تومان

لپ تاپ ایسوس ویووبوک پرو 14 مدل K3500PH-KM041 یک لپ تاپ با عملکرد بالا و در عین حال سبک وزن است که می توان به راحتی در هر مکانی همراه خود حمل کرد. پردازنده قدرتمند اینتل Corei5 مدل H 11300 به همراه 8 مگابایت حافظه کش در این مدل لپ تاپ به کار رفته است و از یک نمایشگر اولد با روکش براق و طیف رنگی مطلوب نیز بهره‌مند شده تا به همراه پشتیبانی از کارت گرافیک انویدیا جی فورس جی تی ایکس 1650 با کیفیت بالا امکان نمایش تصاویر زنده و واقعی را برای کاربران فراهم آورد. در این لپ تاپ، برای ذخیره فایل‌ها و برنامه‌های روزانه ظرفیتی معادل 512 گیگابایت حافظه از نوع SSD در نظر گرفته شده است. طراحی باریک و سبک بدنه در کنار عملکرد قدرتمند آن نیز سبب شده تا خواسته کاربران از نظر عملکرد و زیبایی برآورده شود.

5.لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل R565EA-UH51T

قیمت: تا 21 میلیون تومان

این لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس از محصولات سری ویوو بوک این شرکت محسوب می‌شود که با طراحی زیبا روانه‌ بازار شده است. این بدنه 20 میلی‌متر ضخامت و 1.8 کیلوگرم وزن دارد و برای جابه‌جایی دائمی کار صاحب خود را راحت می‌کند. بدنه‌ شیک آن نیز به‌گونه‌ای طراحی شده که لپ‌تاپی رده‌بالا را نوید می‌دهد. صفحه‌نمایش لمسی 15.6 اینچی این محصول، پنل WV با وضوح فول اچ دی و روکش مات است. وجود بلندگوهای قوی ایسوس هم کاربری این لپ‌تاپ را به‌عنوان یک محصول مالتی‌مدیا تقویت می‌کند. پورت‌های متعدد و متنوعی روی لبه‌های این ویووبوک دیده می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توان انواع ابزارهای جانبی را بدون نیاز به هیچ مبدلی به این لپ‌تاپ متصل و از آن‌ها استفاده کرد. ایسوس در کنار این امکانات متعدد، از سخت‌افزارهای خوبی هم در این محصول استفاده کرده است. پردازنده این لپ‌تاپ i5 بوده و می‌تواند تا حد معقول و نرمال و معمولی پردازش‌ها را انجام دهد.

علاوه بر این پنج لپ تاپ، ایسوس دارای لپ تاپ‌های متنوع دیگری نیز دارد و همچنین برندهای دیگری لپ تاپ‌های باکیفیت تولید می‌کنند که خرید هرکدام از آن‌ها نیازمند مشاوره از یک مرکز معتبر است. سبیت همان مرکزی است که این خدمات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

لپ تاپ خود را از سبیت بخرید

فروشگاه اینترنتی سبیت، یک فروشگاه اینترنتی عرضه کننده لپ‌تاپ، آل این وان، تبلت، مانیتور، موبایل، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی آنها است که زیرمجموعه‌ای از شرکت هوشمند سیستم فرتاک به شمار می‌رود. این فروشگاه از سال 1382 تاسیس شد اما از سال 95 فروش اینترنتی خود را آغاز کرد.

سبیت علاوه بر همکاری با برندهای خوشنام آی تی، با مطرح‌ترین شرکت‌های خدمات پس از فروش مانند سازگار ارقام، آواژنگ، حامی، همتا نیز همکاری می‌کند به طوری که محصولات عرضه شده توسط خود را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش به دست مصرف کننده نهایی برساند.

از خدمات این فروشگاه می‌توان به ارسال  کالا در سریع‌ترین زمان ممکن، ضمانت 7 روز بازگشت کالا در صورت معیوب بودن، ضمانت اصالت کالا و استفاده از معتبرترین شرکت‌های توزیع کننده کالا به همراه بیمه تمام مرسولات به مبلغ سفارش اشاره کرد که آن را به فروشگاه محبوب مشتریان تبدیل کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “کاربردی ترین لپ تاپ های ایسوس در بازار + قیمت

  1. رضا داران گفته:

    من از این سایت خرید کردم پشتیبانی بسیار خوبی داشت و اینکه برای اولین بار بود که کالایی که سفارش دادم به موقع به دستم رسید، شاید یکی از اساسی ترین ویژگی هایی که تو این سایت (https://cebit.ir) دیدم لیست قیمت آن بود و بعدی خرید قسطی بدون واسطه بود. خیلی برام جالب بود.
    وقتی اینجا دیدم ازش مطلبی به نمایش گذشته شده حیفم اومد کامنت نذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز