چگونگی دریافت وقت فوری سفارت ایتالیا

سفارت ایتالیا - کاماپرس

گرفتن وقت از سفارتخانه‌های کشورهای اروپایی کار آسانی نیست و در بیشتر مواقع باید زمان زیادی را برای ملاقات و دریافت ویزای شنگن یا تحصیلی در نوبت ماند. حتی بعضا مشاهده می‌شود که سایت درخواست وقت ملاقات در این سفارتخانه‌ها بسته یا خارج از ظرفیت است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی روش‌های اخذ فوری ویزای ایتالیا، فرانسه و آمریکا پرداخته است.

دریافت وقت فوری سفارت ایتالیا

دریافت ویزای دانشجویی، کار یا توریستی شنگن از سفارت ایتالیا به شرط دریافت وقت ملاقات برای بیشتر افراد امکانپذیر است. برای این کار نیاز به پر کردن درخواست آنلاین و ارسال نامه‌ای است که در آن مشخصات و شماره پاسپورت و سایر اطلاعات لازم باید ذکر شود.

دلیل موفق نشدن بسیاری از متقاضیان در این زمینه، ظرفیت محدودی است که سفارت ایتالیا برای این منظور تعیین کرده است. به‌ویژه اینکه در ایام خاصی از سال مانند نوروز، میزان درخواست‌ها برای دریافت وقت ملاقات بالاتر می‌رود و کار برای دریافت این وقت تقریبا غیرممکن می‌شود.

سفارت ایتالیا در تهران - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

انواع ویزای ایتالیا

علاوه بر ویزای توریستی و ویزای تحصیلی که بیشتر متقاضیان را به خود اختصاص می‌دهد، متقاضیان می‌توانند برای دریافت ویزای دیدار با بستگان، ویزای کار و ویزای الحاق به خانواده نیز درخواست وقت ملاقات سفارت ایتالیا دهند.

مدارک و اطلاعات لازم برای دریافت ویزای ایتالیا

گرفتن وقت فوری سفارت ایتالیا تنها بخشی از مراحل اخذ ویزای این کشور است و در زمان ملاقات باید مدارک لازم را نیز به طور کامل به کارمندان این سفارتخانه تحویل داد. این مدارک شامل تصویر گذرنامه، کدپستی، شماره همراه، شهر محل سکونت و وضعیت تاهل متقاضی است.

همچنین پرداخت مبلغ 15 میلیون ریال برای ویزای شنگن به ازای هر نفر و 13 میلیون ریال برای ویزای دانشجویی نیز ضروری است که این مبالغ باید به صورت ارزی و از طریق درگاه آنلاین پرداخت شود.

سفارت ایتالیا - کاماپرس

آیا فقط گرفتن وقت سفارت ایتالیا زمانبر است؟

علاوه بر ایتالیا، گرفتن وقت سفارت سایر کشورهای اروپایی مانند آلمان، فرانسه، سوئیس و اسپانیا  و همچنین کشورهایی مانند آمریکا و کانادا نیز کار آسانی نیست.

بیشتر کشورهای اروپایی صادرکننده ویزای شنگن هستند و دریافت ویزا از یکی از این کشورها به معنی امکان سفر به بیشتر کشورهای اروپایی است.

سفارت ایتالیا - کاماپرس

دریافت وقت فوری سفارت ایتالیا با «الکسا ویزا»

گروه بین المللی الکسا ویزا می‌تواند برای مشتریان خود وقت فوری سفارت ایتالیا بگیرد و در ادامه نسبت به دریافت ویزای این کشور اقدام کند. این گروه بین المللی خدمات مشاوره را نیز به درخواست کننده‌های ویزای ایتالیا ارائه می‌دهد تا نامه درخواست و فرم با نهایت دقت پر شده و تحویل سفارت ایتالیا شود.

گروه بین المللی الکسا ویزا خدمات دیگری را نیز به گردشگران و متقاضیان سفر به کشورهای اروپایی و آمریکا ارائه می‌دهد که از مهم‌ترین خدمات این شرکت می‌توان به رزرو هتل در این کشورها، خرید و رزرو بلیط پرواز و ارائه بیمه مسافرتی اشاره کرد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات این گروه  می‌توانند به وبسایت الکسا ویزا به آدرس اینترنتی alexavisa.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن همراه 09198858481 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : الکسا ویزا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز