چه نوع تحلیلی در بازار رمزارزها حائز اهمیت است؟+ تحلیل روز قیمت بیت کوین

بیت کوین-کاماپرس

پیش بینی بازار رمزارزها بسیار حائز اهمیت است و معامله گران تازه کار و باتجربه در صورتی امکان پیشروی در این بخش را دارند که به درستی آن را درک کنند. معامله گران به منظور کسب سود در بازار رمزارزها باید تحلیل تکنیکال را بشناسند و آن را به کار بگیرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، تحلیل تکنیکال یکی از روش‌های حائز اهمیت پیش بینی قیمت‌d رمزارزهای مختلف است. معامله گران در این روش، از ابزارهایی مانند خطوط روند، سطوح حمایت و مقاومت، کندل استیک‌ها، میانگین حرکتی و اندیکاتور حجم، روند قیمتی بازار استفاده می‌کنند و به این ترتیب بیشترین سود را به دست می‌آورند. معامله گران با استفاده از تحلیل تکنیکال به راحتی امکان پیدا کردن بهترین زمان خرید و فروش و ذخیره سازی سود را دارند.

از آنجایی که بیت کوین رمزارز بسیار مهمی است، تحلیل تکنیکال آن اهمیت ویژه دارد. در ادامه تحلیل تکنیکال این رمزارز بیان شده است.

راز آسمان پایتخت

تحلیل بیت کوین ۵ دی

تحلیل بیت کوین ۵ دی

با تحلیل امروز بیت کوین ویژه ۵ دی  ۱۴۰۲ در خدمت شما همراهان صرافی ارز دیجیتال تبدیل هستیم. بیت کوین امروز روند خنثی چند روز اخیر خود را به سمت پایین شکست و تا سطح ۴۲۸۰۰ دلار پایین آمد،  اما  خریداران قیمت را مجدداً به محدوده بالای ۴۳۰۰۰ دلار برگرداندند و نشان دادند برای شکست سقف ۴۴ دلار مصمم هستند.

همان‌طور که در نمودار چهار ساعته فوق پیداست، اکنون بیت کوین درگیر یک الگوی مثلث صعودی است که در صورت شکسته شدن سقف آن، می‌توانیم شاهد صعود به مقاومت ۴۵۰۰۰ دلار، ۴۸۰۰۰ دلار و حتی ۵۰۰۰۰ دلار باشیم. در این حین ممکن است قیمت تا خط روند حمایتی در ۴۱۰۰۰ دلار نیز پایین بیاید که آنگاه باید دید آیا این حمایت شکسته خواهد شد یا خیر. اگر این سطح حفظ شود، قیمت احتمالا با قدرت بیشتری به سمت ۴۴۰۰۰ دلار حمله خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز