چه شرکتی را برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟

طراحی سایت-کاماپرس

در چند سال اخیر دنیا شاهد پتانسیل اینترنت و اضافی بودن بسیاری از روندهای وقت‌گیر حضوری بود و به‌سرعت خود را با این ظرفیت همراه کرد. خریدهای غیرحضوری و اینترنتی چندبرابر شدند، روندها و صف‌های امور بانکی و دولتی به چند کلیک روی موبایل‌ها خلاصه شدند و مدارس و دانشگاه‌ها نیز کیلومترها دورتر برگزار ‌شدند.

به گزارش کاماپرس، با تمام این پیشرفت‌ها، کسب‌وکارهای سنتی نیز جای خود را به کسب و کارهای آنلاین می‌دهند؛ طوریکه ویترین مغازه‌ها به صفحه نخست وب‌سایت‌ها تبدیل شده است و به‌جای کارت ویزیت، آدرس وب‌سایت ردوبدل می‌شود. در این میان، شرکت های طراحی سایت در رقابت هستند و کسب وکارها با انتخاب شرکت های مطمئن می توانند از کیفیت بالایی در زمینه طراحی سایت برخودار شوند. در ادامه به معرفی سه شرکت فعال در زمینه طراحی سایت می پردازیم:

آژانس ارتباطات خلاق رویانو

آژانس رویانو در زمینه دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و طراحی سایت در اصفهان فعالیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت رویانو مراجعه کنید.

اِف دیزاین

*اف دیزاین با دو تیم مستقر در تهران و تورنتوی کانادا فعالیت می‌کند. طراحی سایت به سه زبان فارسی، انگلیسی و فرانسوی انجام می شود.

* تمام طراحی‌های این تیم بر روی زیرساخت پراستفاده‌ترین شبکه توزیع محتوا یا CDN، یعنی وردپرس قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

* این تیم دارای سرویس مشاوره رایگان ۲۴ ساعته از طریق واتس‌اپ و تلگرام است.

* پلن‌های قیمتی طراحی سایت این تیم، به سه بخش تک صفحه‌ای، شرکتی و فروشگاهی تقسیم می‌شود که به ترتیب از ۳، ۵ و ۱۰ میلیون تومان شروع می‌شوند و تا ۴۰ میلیون تومان قیمت دارند.

* ارزان‌ترین پلن طراحی سایت اف دیزاین مربوط به طراحی سایت تک صفحه‌ای است که ۳ میلیون تومان قیمت دارد و مناسب افرادی است که فعلاً می‌خواهند محتوای موردنظر خود را تنها در یک صفحه نمایش دهند. گران‌ترین پلن سایت نیز مربوط به بسته پلاتینی فروشگاه اینترنتی است که ۴۰ میلیون تومان است، بر اساس طرح و نمونه کارفرما اجرا شده و بر روی جزئیات او متمرکز می‌شود.

* اف دیزاین از افزونه‌ها و پوسته‌های قانونی و اصل، تصاویر لایسنس‌دار برای رعایت کردن قانون کپی‌رایت، طراحی گرافیک و کدنویسی اختصاصی استفاده می کند. از طرفی، آموزش استفاده و پشتیبانی سایت وردپرسی نیز از جمله خدمات این شرکت است.

طراحی سایت-کاماپرس

وب مهر

* صفحه استعلام آنلاین این شرکت، با پرسیدن سؤال‌هایی از کارفرما در دسته‌های کلیت، نوع محتوا، زمان و هزینه، طراحی و ظاهر و امکانات، پیش سفارش طراحی سایت را ثبت می‌کند. این پیش سفارش کمک می‌کند تا وب مهر پیش‌نمایش درستی از سفارش کارفرمایان در ذهن داشته باشد. حتی اگر کارفرمایان در مواردی مطمئن نباشند، می‌توانند انتخاب‌ها را به کارشناسان وب مهر بسپارند.

* نمونه‌کارهای متنوعی از وب‌سایت‌های اطلاع‌رسانی، فروشگاهی، املاکی، گیمینگ، هنری و غیره برای مشاهده و انتخاب مشتریان وجود دارد.

* این شرکت دارای نماد اعتماد الکترونیکی «اینماد» و نماد ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی است. همچنین شرکت وب مهر در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران نیز ثبت شده است.

* تعداد کارمندان این شرکت در سایت جابینجا و جاب‌ویژن، ۱۱ تا ۵۰ نفر ذکر شده و تأسیس این شرکت به ۱۰ سال پیش باز می‌گردد.

* بلاگ سایت وب مهر به روز است و علاقه مندان می توانند از مطالب آموزشی استفاده کنند.

* استفاده از مشاوره رایگان وب مهر از طریق فرم تماس یا پشتیبانی آنلاین در سایت شرکت، تماس با تلفن‌های ثابت شرکت و یا ایمیل امکان‌پذیر است.

وب نوش

* سایت‌های طراحی شده توسط وب نوش، دارای انعطاف‌پذیری برای توسعه و به‌روزرسانی، مدیریت آسان و سازگاری با تمام مرورگرها و نمایشگرها هستند.

* تیم وب نوش با آنالیز و بررسی سایت مشتریان، راهکارهایی برای بهترشدن و افزایش روند رشد آن سایت‌ها ارائه می‌کنند.

* این تیم با ارائه آموزش‌های سئو و بهینه‌سازی سایت، به مشتریان خود کمک می‌کند تا خود بتوانند بدون نیاز به هزینه‌ی اضافی، محتوای سایت خود را سئو کنند.

* تیم پشتیبانی وب نوش شامل پنج بخش گرافیک، عیب‌یابی و طراحی سایت، سئو، تولید محتوا، میزبانی، سرور و امنیت است که ۲۴ ساعته در تمام طول هفته، آماده همکاری هستند. این تیم با گزارش‌های هفتگی و ماهانه، مشتریان را از روند پشتیبانی سایت مطلع می‌سازند.

* وب نوش برای علاقه مندان به زمینه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ مطالب آموزشی را در بلاگ سایت قرار می دهد.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : اف دیزاینرویانووب مهروب نوش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز