چهار سهام پرسود در سه ماهه اول سال 1402

لست سکند

بخشی از سود شرکت حاضر در بازار سرمایه با عنوان سود سهام شناخته می‌شود که در پایان هر دوره مالی شناخته شده و به سهامداران اختصاص پیدا می‌کند. هدف از این کار جذب سهامداران جدید است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، هر شرکت بورسی با برنامه ریزی درست سعی در کسب حداکثر سود و جذب مشتریان جدید دارد. با مشخص شدن سود سهم هر شرکت در پایان هر دوره مالی، معمولا سرمایه گذاران سوددهی این مجموعه‌ها را با هم مقایسه کرده و به سرمایه گذاری در پرسودترین سهم‌ها می‌پردازند. در صورتی که شرکتی برای چند دوره مالی متوالی بتواند سود خوبی کسب کند، احتمالا مشتریان بیشتری جذب خواهد کرد و به احتمال زیاد سرمایه گذاران قبلی آن به خرید بیشتری از این سهم روی خواهند آورد و برای بلندمدت روی این شرکت حساب خواهند کرد.

در ادامه تعدادی از سهم‌هایی که طی سه ماهه اخیر بیشترین سود را داشتند معرفی خواهند شد؛

نمرینو

شرکت ایران مرینوس که با نماد نمرینو شناخته می‌شود در زیرگروه صنعت قرار دارد. سهم این شرکت در بازار دوم بورس عرضه می‌شود و سود واقعی دوره سه ماهه آن 4 هزار و 918 ریال اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

تکمبا

شرکت کمباین سازی ایران در زیرگروه ماشین آلات و تجهیزات بورس قرار دارد و سهم آن در بخش بازار اول بورس، تابلو فرعی، عرضه می‌شود. سود دوره سه ماهه این سهم 119 ریال اعلام شده است.

پتایر

نماد پتایر نماد شرکت ایران تایر است که در زیرگروه لاستیک و پلاستیک بورس قرار دارد. این سهام در بخش بورس، بازار اول تابلو فرعی، ارائه شده است. سود دوره سه ماهه این سهام 62 ریال اعلام شده است.

خمحور

شرکت تولید محور خودرو با نماد خمحور در بازار دوم بورس عرضه می‌شود. این نماد در زیربخش خودرو و ساخت قطعات قرار دارد. سود سه ماهه این سهم 21 ریال اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران تایرایران مرینوسکمباین سازی ایرانمحورخودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “چهار سهام پرسود در سه ماهه اول سال 1402

  1. احسان گفته:

    وآفر بالاترین تقسیم سود رو میان تمام شرکتهای بورسی داشت 2000تومن سود برای هر سهمی که 3000 تومن قیمتش بود…

  2. ایرانی گفته:

    سلام دور گردون افزایش حقوق در مقابل افزایش قیمت ها دور باطلی است که پایان ندارد و هیچوقت بهم نمی رسند. راه حل :هر گونه افزایش حقوق سالیانه و هر گونه افزایش قیمت کالا برای مدت حداقل پنج سال ممنوع شود. پرداخت یارانه قطع گردد. اقتصاد به تعادل میرسد. کسری بودجه دولت به حداقل میرسد.‌کشور از رکود خارج و چرخ اقتصاد بخوبی خواهد چرخید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز