چند نکته مهم درباره تور برزیل

تور برزیل-کاماپرس

برزیل، یکی از شگفت‌انگیزترین کشورهای جهان برای مسافرت در تابستان است و می‌تواند خاطرات بسیار خوبی برای گردشگران رقم بزند. طبیعت و مناظر خیره‌کننده، غذاهای لذیذ و فرهنگ آفریقایی – اروپایی – برزیلی از مواردی است که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کند. برای تجربه یک سفر به‌یادماندنی از تور برزیل، مسافران باید از قبل نکاتی در مورد این کشور بدانند تا با بهترین برنامه‌ریزی بتوانند بیشترین لذت را از آن ببرند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی نکات و دانستنی‌هایی پیرامون تور برزیل پرداخته است.

بهترین زمان سفر به برزیل

برزیل جزو معدود کشورهایی است که تقریبا در تمام طول سال گرم است و در نتیجه، مسافران می‌توانند از تفریحات ساحلی آن لذت ببرند؛ با این حال، با در نظر گرفتن آب‌وهوا، بازه بین ماه­ های دسامبر تا مارس، بهترین زمان برای تور برزیل محسوب می‌شود.

در فاصله زمانی ژوئن تا سپتامبر، هوا خنک‌تر می‌شود، ولی قسمت‌های شمالی برزیل گرم‌تر و مرطوب‌تر است. ماه‌های سپتامبر و اکتبر نیز با در نظر گرفتن خلوت بودن برزیل و هزینه‌های پایین‌ سفر، یکی از ایده‌آل‌ترین زمان‌ها برای سفر به این کشور دیدنی محسوب می‌شود.

در ماه‌های دسامبر و ژانویه، همزمان با تعطیلات کریسمس و افزایش تعداد مسافران، هزینه‌های کارناوال ریو تا حد بسیار زیادی افزایش می‌یابد.

راز آسمان پایتخت

تور برزیل-کاماپرس

در تمام طول سال در قسمت‌های شمالی برزیل، هوا گرم‌تر است و دمای هوا در شهرهایی مانند مانائوس در آمازون در کل سال تقریبا یکسان است. در مقابل، دمای هوا در شهرهایی مثل سائوپائولو در ماه‌های آوریل و می تا حدودی کمتر است. همچنین مسافران باید در نظر داشته باشند که در ماه‌های گرم‌تر سال، بارش‌ باران بیشتر بوده و تماشای حیاط وحش پانتال در این بازه زمانی به دلیل میزان زیاد بارش تقریبا غیرممکن است.

امکان دیدن آمازون در هر بازه زمانی وجود دارد و در فصول بارانی نیز بازدید با قایق انجام می‌شود. زمستان در برزیل که از ماه ژوئن آغاز می‌شود، کمترین میزان بارندگی را داشته و در مناطق جنوبی به دلیل سرمای زیاد، بعضی از استراحتگاه‌ها تعطیل می‌شود.

ماه آگوست نیز به دلیل کاهش بارش باران و داشتن دمای مطلوب، یکی از بهترین زمان‌ها برای مسافرت به برزیل است.

بهترین غذاهای برزیلی چیست؟

فیجودا: معروف‌ترین غذای برزیل است که در هر منطقه از این کشور طبخ می‌شود. این خورشت مقوی با لوبیا سیاه، گوشت، گوجه‌فرنگی، کلم و هویج پخته می‌شود.

فاروفا: یکی دیگر از غذاهای محبوب برزیل است که به دلیل طعم دودی متمایز خود شناخته می‌شود. این غذا از تکه‌های بیکن سرخ‌شده با آرد کاساوا تهیه می‌شود. فاروفا با ادویه‌های مختلف، طعم‌دار و به همراه برنج سرو می‌شود. موکوکا نیز یکی از غذاهای لذیذ برزیل است که گردشگران در تور برزیل باید حتما آن را امتحان کنند. این غذا از میگو یا ماهی، روغن نارگیل، سبزیجات، گوجه‌فرنگی، پیاز و گشنیز تهیه می‌شود. البته باید در نظر داشت که چندین نوع از این خوراک لذیذ وجود دارد.

امپادائو: نیز یکی از غذاهای لذیذ برای طرفداران خوردنی‌های خیابانی محسوب می‌شود و گردشگران می‌توانند آن را از غرفه‌های خیابانی تهیه کنند. این غذا از ترکیب مرغ پخته‌شده، ذرت و نخود که با خمیر پوشانده و سرخ می‌شود، تهیه می‌شود.

غذای برزیلی-کاماپرس

حمل و نقل در برزیل چگونه است؟

تاکسی، یکی از بهترین و رایج‌ترین وسیله‌های حمل و نقل در برزیل بوده و در همه مناطق آن به جز سائوپائولو، ارزان و ایمن است. هزینه تاکسی در برزیل بر اساس مسافت محاسبه می‌شود، ولی این هزینه در شهرهای مختلف متفاوت است. اجاره خودرو در برزیل نیز امکان‌پذیر است، ولی به هیچ وجه جزو روش‌های آسان حمل و نقل نیست.

قایق نیز یکی از رایج‌ترین وسیله‌های حمل و نقل در آمازون و مناطق سائولوئیس محسوب می‌شود. استفاده از قایق برای رفت ‌و آمد، بسیار ارزان است، ولی کند بودن حرکت آن ممکن است برای عده‌ای خوشایند نباشد.

به جز چند قطار زمینی، به طور کلی خدمات قطار چندانی در برزیل وجود ندارد. شبکه‌ اتوبوس‌های بین شهری برزیل نیز چشمگیر است و برای رفت و آمد بین شهرهای مختلف بهترین انتخاب محسوب می‌شود.

سفر خاطره­ انگیز به برزیل با آژانس گردشگری “لاچین سیر”

آژانس گردشگری لاچین سیر دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است و از سال 1374 در زمینه گردشگری و سفر مشغول به کار است. این مجموعه از سال 1390 به عنوان یک آزانس مسافرتی چارتری فعالیت می‌کند. لاچین سیر با استفاده از نیروی حرفه‌ای و تجارب متعدد، تلاش می‌کند تورهای درجه یک برگزار و تجربه سفر خوبی برای گردشگران فراهم کند. گردشگران برای رزرو تور  برزیل و تجربه یک سفر خاطره­انگیز می‌توانند از طریق تور آژانس لاچین سیر به آدرس /https://lachinseir.comمراجعه  کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : لاچین سیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز