چند روز را به تور استانبول تابستان 1402 اختصاص دهیم؟

استانبول شهری در میانه‌ی آسیا و اروپا، یک مرکز فرهنگی پرجنب‌وجوش، مملو از مکان‌ها و بناهای تاریخی است. اگر برای اولین بار به استانبول سفر می‌کنید، حداقل سه روز را به این شهر زیبا اختصاص دهید. سه روز در استانبول به شما این امکان را می‌دهد که مشهورترین مناظر را ببینید. اما اگر چیزی را نمی‌خواهید از دست بدهید، یک هفته زمانی ایده‌آل برای رزرو تور استانبول تابستان 1402 است.

به گزارش کاماپرس، تابستان فرصت خوبی برای برنامه‌ریزی تور استانبول است. این شهر مکان پرهزینه‌ای در مقایسه با سایر شهرهای توریستی جهان نیست، اما بدیهی است که بودجه شما باید با برنامه سفر مطابقت داشته باشد.

کاماپرس در ادامه به شرحی کامل‌تر از تور استانبول می‌پردازد.

برنامه سفر سه روزه در استانبول

از نظر بودجه و علایق یک تعطیلات سه تا پنج روزه در استانبول گزینه‌ای عالی است. اگر دو یا سه روز در استانبول زمان دارید، می‌توانید هرروز را به یکی از مهم‌ترین مناطق استانبول اختصاص دهید.

پس از تحسین شگفتی‌های معماری مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی، به سراغ میدان سلطان احمد بروید. ابلیسک مصری، ستون مار و آب انبار باسیلیکا، همه و همه ارزش دیدن دارند. این مکان‌ها اهمیت تاریخی عمیقی دارند، بنابراین فقط از آن‌ها عکس نگیرید بلکه با تاریخچه آن‌ها کمی آشنا شوید تا درک بهتری پیدا کنید.

راز آسمان پایتخت

برج گالاتا منظره زیبایی از استانبول به نمایش می‌گذارد، بهترین مکان برای سپری کردن یک بعدازظهر است. صرف شام و تماشای غروب آفتاب ارزش انتظار یک صف طولانی در رستوران‌ این برج را دارد.

برج گالاتا-کاماپرس

خیابان استقلال را فراموش نکنید. فروشگاه‌های جذابی در این منطقه وجود دارد که هیچکس دست خالی از این خیابان به هتل باز نمی‌گردد. فرش‌های دست ساز آناتولی، فانوس‌های درخشان و سرامیک‌های زیبا، سوغاتی‌ این شهر محسوب می‌شوند.

روز سوم را به بازدید از بخش آسیایی استانبول اختصاص دهید.

یک هفته در استانبول

روزهای بیشتر در استانبول یعنی زمان بیشتری برای دیدن مناظر این شهر دارید. با پنج تا هفت روز اقامت در استانبول ممکن است بتوانید یک تور کروز را به اتمام برسانید. پس از آن که بخش آسیایی استانبول را تمام کردید به منطقه مودا بروید. مودا دارای یک اسکله زیبا است که چشم اندازهای عالی از بخش اروپایی استانبول را نشان می‌دهد.

یک سفر یک روزه به بشکیتاش یکی از محله‌های مجلل استانبول داشته باشید. از تماشای خانه باشکوه دولما باغچه، بزرگ‌ترین کاخ ترکیه قطعا لذت می‌برید. این عمارت برای سال‌ها به عنوان ساختمان اصلی امپراطوری عثمانی مورد استفاده قرار می‌گرفته است. محله بشکیتاش دارای پارک‌های زیبای بسیاری است که برای یک پیاده روی در هوای خوب به ویژه در تور استانبول تابستان 1402 انتخاب مناسبی است.

از دیگر محله‌های جذاب این شهر می‌توان به بالات اشاره کرد. بالات مملو از ساختمان‌های رنگارنگ جذاب است.

کاخ دولما باغچه-کاماپرس

بهترین زمان برای سفر به استانبول

به طور کلی بهار و پاییز بهترین زمان برای سفر به استانبول است. شلوغی شهر کمتر و اقامتگاه‌ها ارزان‌تر هستند. دمای هوا همچنین برای کاوش درشهر با پای پیاده حتی در هنگام ظهر ایده‌آل است. با این حال بسیاری از افراد تنها در تابستان می‌توانند به سفر بروند. تور استانبول تابستان 1402 فرصت مناسبی برای بازدید از این شهر شگفت انگیز است.

آژانس لاچین سیر مجری برگزاری تور ترکیه و به ویژه استانبول است. طول سفر در این آژانس معمولا از سه شب در نظر گرفته می‌شود. پرواز رفت و برگشت مسافران توسط هواپیمایی ایران ایر صورت می‌گیرد. از امکانات تور استانبول تابستان 1402 می‌توان به صبحانه، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و راهنما اشاره کرد. هتل‌های سه الی پنج ستاره از جمله کایا، گلدن هیل و گرند هیات قابل رزرو در وبسایت لاچین سیر هستند. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، علاوه‌بر وبسایت به شبکه‌های اجتماعی لاچین سیر مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : لاچین سیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز