چطور ستاره بخریم؟ شرایط و قیمت خرید ستاره چیست؟

هزینه خرید یک ستاره در آسمان برای هدیه دادن به عزیزانتان چقدر است؟ چطور می‌توانید یک ستاره را نامگذاری کنید؟
به گزارش کاماپرس، میلاد نوری که یکی از فعالان تاثیرگذار در حوزه فن‌آوری اطلاعات است، روز گذشته با انتشار یک رشته استوری ویدئویی و متنی در صفحه اینستاگرام خود، ادعای عجیب خرید و فروش ستاره را به نقد کشید.
وبسایتی که میلاد نوری، به آن اشاره کرده مدعی است با دریافت مبلغ یک میلیون و 450 هزار تومان و یا یک میلیون و 900 هزار تومان می‌تواند از دو شرکت خارجی که در هلند و آمریکا مستقر هستند برای شما ستاره بخرند و به نام شخصی که دوست دارید، نامگذاری کنید.
این سایت وعده‌های عجیبی نیز به خریداران می‌دهد؛ از جمله اینکه هر ستاره به صورت ابدی توسط شما نامگذاری می‌شود؛ سند فیزیکی نامگذاری ستاره را نیز به صورت قاب‌شده به خریدار تحویل می‌دهد؛ یک صفحه وب به صورت شخصی‌سازی‌شده و یک سری اطلاعات تکمیلی دیگر نیز در اختیار خریدار قرار داده می‌شود.
جالب اینجاست که این دو شرکت خارجی روی هم حتی 20 هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام ندارند. سایتی که در ایران اقدام به فروش ستاره می‌کند هم کمتر از 700 دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد و تاکنون فقط 8 پست منتشر کرده است. این صفحه در بخش های‌لایت‌ها تصاویری از مشتریان قبلی و «رضایت» آنها منتشر کرده است.
بنابه اعلام این سایت تاکنون 251 ستاره در ایران نامگذاری شده است؛ به بیان دیگر تاکنون 251 نفر حاضر شده‌اند با پرداخت مبلغ حداقل یک میلیون و 450 هزار تومان، یک سند کاغذی برای داشتن چیزی تحویل بگیرند که حتی دیده هم نمی‌شود.
یکی دیگر از نکات جالب این کسب و کار، اعتراف فروشنده به «غیرقابل مشاهده» بودن ستاره خریداری شده است. این سایت در بخش پاسخ به سئوال‌های متداول در مورد اینکه آیا خریدار می‌تواند با چشم غیرمسلح ستاره خود را مشاهده کند، به صراحت اعلام کرده است: خیر، برای دیدن ستاره‌ای که خریدید باید از اپلیکیشن و سامانه آنلاین مخصوص استفاده کنید.
میلاد نوری در یکی از استوری‌های خود نوشته: از فردا یه سری پیچ سند ستاره می‌فروشن. یه سری هم براشون تبلیغ می‌کنن. می‌گن: ما خودمون ستاره‌هامونو از اینجا می‌خریم. خیلی هم راضی‌ایم.
انتهای پیام

راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز