چطور در خانه کلاس یوگا تخصصی داشته باشیم؟

مزایای کلاس یوگا در استودیو کاماپرس

این روزها که حرف کلاس یوگا و سایر ورزش‌های مرتبط با انعطاف و آرامش بدن زیاد سر زبان‌ها افتاده است، بد نیست کمی بیشتر درباره این ورزش و انواع مختلف دوره‌های در خانه و در استودیوهای یوگا، پرس و جو کنیم.

کاماپرس در این گزارش با بررسی چند سایت برگزارکننده کلاس یوگا در خانه، مزایا و فواید هرکدام از آن‌ها را همراه با شرایط رزرو این خدمات، شرح می‌دهد.

کلاس یوگا در خانه بهتر است یا در استودیو؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است نگاهی ویژه به برنامه شخصی روزانه و شخصیت خود داشته باشید؛ مثلا اگر در دسته یوگی‌های اجتماعی و عاشق تعامل و جمع هستید، بهترین گزینه برای شما ثبت نام در کلاس‌های یک استودیو است و یا اگر برنامه روزانه پرمشغله و پر رفت و آمدی دارید، ساعت‌های منعطف کلاس‌های یوگا در خانه، گزینه هوشمندانه‌تری است.

کلاس یوگا در خانه بهتر است یا در استودیو؟ کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مزایای کلاس یوگا در خانه

اولین و شاید مهم‌ترین فایده کلاس‌های یوگا به‌شکل آنلاین و یا با حضور مربی در خانه، ساعت‌های منعطف آن است. ساعت بسیاری از این کلاس‌ها که به‌صورت خصوصی یا نیمه خصوصی برگزار می‌شوند، با هماهنگی مربی یا رای‌گیری بین سایر یوگی‌های کلاس، می‌تواند جا به جا شود.

مزیت بعدی این است که می‌توانید هر لباسی که دوست دارید بپوشید. هرچقدر هم یک یوگی منظم با انواع ست‌های رنگارنگ باشید، باز هم حداقل یکبار با لباس راحتی یوگا کردید یا حداقل آرزوی آن را داشته‌اید. این مساله خیلی راحت در کلاس‌های یوگا در خانه قابل اجرا است و می‌توانید با لباس‌های گل گلی به‌راحتی تمرین کنید.

تمرین فقط و فقط برای شما طراحی شده است؛ البته در کلاس‌های گروهی یوگا هم تمرین‌ها با توجه به سطح شرکت‌کنندگان طوری طراحی شده که برای همه مناسب باشد. اما بدیهی است که در کلاس‌های خصوصی و آنلاین یوگا، تمرکز بیشتری روی هدف اصلی شما است و برنامه طراحی شده نیز فقط در همان جهت حرکت می‌کند.

مزایای کلاس یوگا در خانه کاماپرس

مزایای کلاس یوگا در استودیو

تجربه شرکت در کلاس یوگا با تعداد زیادی از یوگی‌ها که فکر و هدف مشترک و مشابهی با شما دارند، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و پر از حس خوب و آرامش است. به‌علاوه فرصت خوبی است که دایره ارتباطی خود را گسترش بدهید و درباره سفر درونی که در طول جلسات کلاس تجربه می‌کنید، بیشتر با دوستانتان گفت‌وگو کنید.

نکته مهم در این بخش این است که یوگی‌های مبتدی و به‌خصوص آن‌هایی که هیچ تجربه قبلی از یوگا ندارند، بهتر است چند جلسه اول را با یک مربی حرفه‌ای در استودیو بگذرانند و با این کار با فضای یوگا و محیط فکری یوگی‌ها بیشتر آشنا شوند.

درکنار این انگیزه و انرژی مضاعفی که شرکت در کلاس یوگا استودیویی دارد، حضور یک معلم یا فرد حرفه‌ای در آن‌جا، احتمال آسیب‌های جدی را کاهش می‌دهد و البته نکاتی را گوشزد می‌کند که ممکن است فقط مخصوص شما نباشد اما دانستن آن‌ها برای یک یوگی خبره ضروری است.

مزایای کلاس یوگا در استودیو کاماپرس

هزینه کلاس یوگا در اسفندماه 1402

بهترین راه برای اینکه دغدغه‌های رفت و آمد را از بین ببرید، مربی حرفه‌ای داشته باشید و همزمان با برنامه طراحی‌شده شخصی خود پیش بروید، رزرو معلم خصوصی یوگا به‌صورت آنلاین یا حضوری در منزل است. هزینه هر جلسه از این کلاس به‌صورت حضوری حدود 300 هزار تومان است که برای کلاس‌های آنلاین به حدود 190 هزار تومان می‌رسد.

هزینه کلاس یوگا در اسفندماه 1402 کاماپرس

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز