راحت ترین کفش زنانه چرم برای خانوم های کارمند

راحت ترین کفش زنانه چرم برای خانوم های کارمند کاماپرس

کفش زنانه ماسب برای اداره معمولا باید زیره‌ای راحت و سبک و جنسی مستحکم و بادوام داشته باشد که پاها وزن بالایی را در طول روز تجربه نکنند و خستگی و فشار زیادی به آن‌ها وارد نشود.

کاماپرس در این گزارش با بررسی چند فروشگاه عرضه‌کننده محصولات چرم، راحت‌ترین کفش زنانه چرم را برای خانوم‌های کارمند معرفی می‌کند.

کفش زنانه J2622

J2622 در دو رنگ سفید و مشکی، یک کتانی چرم از تولیدات چرم مشهد است که با قیمت روز 5 میلیون و 298 هزار تومان به‌فروش می‌رسد. رویه کفش زنانه J2622 از چرم طبیعی و طرح‌دار گاوی تهیه شده و آسترهای داخلی آن را الیافی از جنس چرم طبیعی بز، تشکیل می‌دهند.

از مهم‌ترین ویژگی این کتانی، داشتن زیره پی یو است که در ترکیبات آن دو ماده پلی ال و ایزوسایانات قرار گرفته‌اند. این دو ماده باعث می‌شوند تا دوام و استحکام زیره‌هایی از جنس پی یو، بالا و طولانی‌مدت باشد.

راحت ترین کفش زنانه چرم برای خانوم های کارمند کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

کفش زنانه نوریا

نوریا با وزن حدودی 287 گرمی، مخصوص خانم‌هایی تولید شده که می‌خواهند در محل کار از کفش پاشنه‌دار اما راحت و سبک، استفاده کنند. این کفش از تلفیق رویه‌ای با چرم طبیعی گاو و استر بزی طراحی شده و با قیمت حدودی 3 میلیون و 790 هزار تومان به مخاطبان عرضه می‌شود.

پاشنه کفش نوریا طبق توضیحات محصول آن در سایت مارال چرم، بین 3 تا 5 سانتی‌متر است که زیر آن، زیره رابر قرار گرفته است. زیره‌های رابر یکی از انواع باکیفیت زیره هستند که به‌دلیل مقاومت بالایی که دربرابر سایش روزانه، ضربه‌پذیری و ورود آب دارند، در تولید کفش‌های روزانه به‌طور متعدد استفاده می‌شوند.

راحت ترین کفش زنانه چرم برای خانوم های کارمند کاماپرس

کفش زنانه J2647

کفش زنانه با کد J2647 با طراحی تقریبا مشابه با کفش‌های آکسفورد، در 3 رنگ سفید، مشکی و طوسی تیره عرضه شده که جزو رنگ‌های کاربردی برای محیط‌های اداری به‌شمار می‌آیند. J2647 که چرم طبیعی گاو جنس غالب آن را تشکیل می‌دهد، علاوه‌بر اداره، برای استفاده روزمره نیز کاربردی است. این کفش با قیمت روز 5 میلیون و 498 هزار تومان، برای سایز پاهای 36 تا 41 در دسترس است.

راحت ترین کفش زنانه چرم برای خانوم های کارمند کاماپرس

کفش زنانه آدولفا

کفش‌های کالج معمولا پرکابردترین انواع کفش‌های زنانه در اداره‌ها و محیط‌های رسمی هستند. کالج‌ها درصورتی‌که از جنس مناسبی تهیه شده باشند می‌توانند راحتی پاها را در مدت زمانی که داخل کفش است، تامین کنند و مانع از خستگی آن‌ها شوند.

کفش زنانه آدولفا از سایز 36 تا 40، همراه با لژ و زیره رابر طراحی شده و قیمتی حدود 3 میلیون و 190 هزار تومان دارد. آستر بزی به‌کاررفته در این کفش، به انعطاف آن و راحتی پاها کمک می‌کند.

راحت ترین کفش زنانه چرم برای خانوم های کارمند کاماپرس

کفش زنانه 2281 WS3566

کفش کتانی کد 2281 WS3566 که درحال حاضر فقط 2 سایز 38 و 40 از آن موجود است، در دو رنگ کرم و مشکی تولید شده است. زیره سفیدرنگ این کفش از جنس پی یو است که به‌خوبی دوام و راحتی آن را تضمین می‌کند.

کد 2281 WS3566 با قیمت روز 3 میلیون و 998 هزار تومان دارای 3 سانتی‌متر ارتفاع در قسمت پاشنه و 2 سانتی‌متر ارتفاع در قسمت پنجه است و حدود 434 گرم وزن دارد.

راحت ترین کفش زنانه چرم برای خانوم های کارمند کاماپرس

کفش زنانه دلوین

کفش آکسفورد زنانه دلوین، یکی دیگر از کفش‌هایی است که به‌دلیل جنس راحت و سبک، زیاد در محیط‌های اداری به چشم می‌خورد. دلوین که وزنی معادل 680 گرم دارد، همراه با لژ و در 2 رنگ آبی روشن و مشکی تولید شده و درحال حاضر با قیمت 3 میلیون و 190 هزار تومان قابل سفارش است.

راحت ترین کفش زنانه چرم برای خانوم های کارمند کاماپرس

کفش زنانه J2471

کلاسیک‌ترین و شاید نوستالژیک‌ترین مدل کفش زنانه راحتی نیز متعلق به مدل J2471 است که در دو رنگ مشکی و قرمز عرضه می‌شود. تی پی یو که زیره این کفش را تشکیل می‌دهد، جزو انواعی از زیره‌ها با سایش کم و خاصیت ارتجاعی بالا است. این کفش را می‌توانید با قیمت حدودی 4 میلیون و 998 هزار تومان در 2 سایز 36 و 37 تهیه کنید.

راحت ترین کفش زنانه چرم برای خانوم های کارمند کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : چرم مشهدمارال چرمنوین چرم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز