چربی سوزی بیشتر با استفاده از الپتیکال

تور لحظه آخری-کاماپرس

افرادی که در تلاش برای کاهش وزن و تناسب  اندام هستند، یک سوال مشترک دارند؛ بهترین روش ورزش برای چربی سوزی بیشتر چیست؟ خبر خوب این است که چربی سوزی بیشتر با استفاده از الپتیکال امکان پذیر است، اما باید برنامه خاصی را دنبال کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم بدنسازی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، چربی سوزی به بیان ساده، به معنای کالری سوزی بیش از حد نیاز بدن است. برای چربی سوزی بیشتر باید ورزش‌هایی انجام داد که نه تنها کالری سوزی بالایی دارند، بلکه اکسیژن بیشتری را هم به اعضای بدن می‌رسانند و به این ترتیب، چربی‌های موجود در خون را از بدن دفع می‌شود.

در ادامه دو نمونه برنامه ورزشی برای چربی سوزی بیشتر با استفاده از الپتیکال بررسی خواهد شد که هر دو از نمونه تمرین‌های متناوب و شدید (HIT) هستند و بهترین نتیجه را برای چربی سوزی بیشتر با استفاده از الپتیکال به دنبال دارند؛

برنامه شماره یک برای چربی سوزی بیشتر با استفاده از الپتیکال

در این برنامه چربی سوز مفید در مدت کوتاه ضربان قلب به سرعت بالا رفته، اکسیژن بیشترب دریافت کرده، بیشترین فشار بر بدن وارد شده و نتیجه دلخواه به دست می‌آید.

راز آسمان پایتخت

برای این تمرین ابتدا به مدت یک دقیقه با شدت ساده، شیب و مقاومت ۳ به سمت جلو حرکت کنید؛ سپس به مدت را به ۲ دقیقه و شیب را به  ۴ تغییر داده و به جلو پدال بزنید. بعد از آن به مدت ۳ دقیقه شیب را به ۵ تعقیر داده و دوباره رو به جلو حرکت کنید. با این کار بدن گرم می‌شود؛ حالا شیب دستگاه را از ۵ به ۱۰ تغییر داده و به سمت عقب و به مدت 7 دقیقه حرکت کنید. مقاومت دستگاه را نیز به ۱۲ تغییر داده و دوباره یک دقیقه رو به جلو حرکت کنید. بعد از آن به تدریج شدت حرکت دستگاه را تغییر و شیب را  به ۵ برسانید و آهسته مقاومت دستگاه را به 3 بازگردانید. 5 دقیقه در همین حالت حرکت رو به جلو داشته باشید تا بدن‌تان سرد شود.

برنامه شماره دو برای چربی سوزی بیشتر با استفاده از الپتیکال

ابتدا ۵ دقیقه خود را گرم کرده، با ۴۰ درصد توانایی خود در گرم کردن تمرین را شروع کنید. سپس به تدریح مقاومت دستگاه را تا ۸۰ درصد افزایش داده و دو دقیقه حرکت کنید؛ بعد از آن سرعت گام‌ها را بیشتر کنید. در طول 20 دقیقه انجام این تمرین هر دو دقیقه بین مقاومت بالا و سرعت بالا اختلاف به وجود آورید. این تمرین را سه بار در هفته به مدت 20 دقیقه انجام دهید. برای سرد کردن نیز سرعت، مقاومت و شیب را آهسته پایین آورده تا سرعت دستگاه به تعادل برسد. قبل از انجام این تمرین دو لیوان آب بنوشید و همچنین در هنگام تمرین نیز هر زمان که سرعت شما پایین آمد، آب مصرف کنید.

خرید آنلاین الپتیکال + قیمت روز

در حال حاضر خرید لوازم و دستگاه های ورزشی نیز به صورت آنلاین انجام می‌شود؛ هایپرجیم یک پلتفرم استاندارد در عرصه فروش دستگاه‌های ورزشی است که با ارائه مشاوره و خدمات خود توانسته جایگاه بالایی را نسبت به رقبای خود در بین مردم پیدا کند. هایپر جیم برای ارسال دستگاه های خود با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و تیپاکس همکاری می‌کند.

این مجموعه مجهز به درگاه امن پرداخت اینترنتی بانک ملت، دارای نشان نماد اعتماد الکترونیکی «صمت» و ستاد سازماندهی پایگاه‌های اینترنتی است. با توجه به وجود مشاوران متخصص، خرید از این استارتاپ بسیار راحت انجام است. قیمت و مشخصات به‌روز دستگاه‌های فروشگاه نیز در وبسایت رسمی هایپرجیم درج شده است. از مزایای دیگر این استارت آپ وجود شرایط خرید اقساطی برای مشتریان است. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت مشاوره و یا سفارش کالا به وب سایت هایپرجیم مراجعه کرده یا هایپرجیم را در صفحات مجازی اینستاگرام، لیندکین، توییتر و تلگرام دنبال کنند.

در ادامه لیست قیمت برخی از انواع دستگاه‌های الپتیکال فروشگاه آنلاین هایپرجیم مشاهده می‌شود؛

انتهای پیام

مرتبط با : جیم لند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز