چرا نهنگ ها بیت کوین‌ های خود را می فروشند؟

لست سکند

بیت کوین بالاخره موفق به ثبت یک سقف تاریخی جدید شد و توانست از مرز 73 هزار دلار عبور کند. درلحظه نگارش این گزارش بیت کوین با اصلاح مواجه شده و نبرد شدیدی بین فروشندگان و خریداران در سطوح حساس حمایتی و مقاومتی در جریان است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی رفتار نهنگ‌ها در این روزهای حساس بیت کوین پرداخته است.

صعود 70 درصدی بیت کوین

بیت کوین در ماه‌های اخیر موج صعودی خود را حفظ کرده است و از ابتدای زمستان تا به امروز حدود 70 درصد سود را نشان می‌دهد. با توجه به ثبت سقف قیمتی جدید، تمام دارندگان بیت کوین در سود هستند و هیچ هولدر بیت کوینی نمی‌تواند در ضرر باشد.

راز آسمان پایتخت

نهنگ ها بیت کوین های خود را نقد می‌کنند

سود خوب بیت کوین در هفته‌های اخیر باعث شده است که حتی نهنگ‌های این رمزارز نیز ترغیب به نقد کردن سودشان شوند. این موضوع باعث شده است که تعداد نهنگ‌های بیت کوین در روزهای اخیر کاهش داشته باشد. بر همین اساس تعداد والت‌هایی که بیشتر از 1000 بیت کوین داشته‌اند در هفته های اخیر با کاهش 5 درصدی همراه بوده است. تعداد والت‌هایی که بین 10 تا 1000 بیت کوین داشته‌اند نیز تقریبا به همین ترتیب کاهش از خود نشان داده است. در سوی دیگر، تعداد والت‌های دارای کمتر از یک بیت کوین به سرعت رو به افزایش است که این خود نشان دهنده ورود سرمایه‌گذاران خرد به بازار است.

به نظر می‌رسد دلیل این موضوع سفارش‌های فروشی بوده است که در نزدیکی سقف قبلی چیده شده بود و با رسیدن قیمت به سقف قبلی این سفارش‌ها کم کم شروع به نقد شدن کرده‌اند. همین موضوع باعث فروش گسترده در این زمان شده است.

فعالیت دوباره والت‌های غیرفعال

ریزش بیت کوین به فعالیت والت‌هایی که در 2 یا 3 سال اخیر راکد بوده‌اند نیز مرتبط است. این کوین‌ها در روزهای خرید به سرعت شروع به جابجا شدن کرده‌اند و باعث ترس سرمایه‌گذاران خرد برای فروش و نقد کردن شده‌اند. این تعداد از والت‌ها در سال‌های اخیر در ضرر بودند و اکنون که به سود رسیده‌اند، شاید بخواهند تا بخشی از سود خود را برداشت کنند.

اگرچه سودگیری نهنگ‌ها اغلب باعث نگرانی در کل بازار می شود، اما طبق بررسی‌های سایت‌های مختلف تحلیل بازار، اوضاع به اندازه‌ای وخیم نیست که باعث ترس سرمایه‌گذاران و معامله‌گران شود.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز