چرا به یک وکیل ارث مجرب نیاز داریم؟

فوت یکی از عزیزان از جمله پدر و مادر می‌تواند موجب بروز اختلاف بسیاری بین وراث اصلی شود. وکیل ارث با همراهی خود در این شرایط تحلیل کاملی از وضعیت موجود ارائه خواهد کرد. استخدام وکیل ارث مزایای خاصی به ویژه برای ورثه مشکل دار فراهم می‌کند. بنابراین حضور وکیل امری اجتناب ناپذیر است.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نقش وکلای ارث می‌پردازد.

تضمین حقوق ورثه

به عنوان یک قاعده کلی، صحت وصیت نامه مشروط به چند شرط است. این سند نمی‌تواند از اصل قسمت محفوظ از دارایی تخطی کند. به عبارت دیگر، اولاد متوفی و ​​همچنین زوج بازمانده در ترکه، طبق قانون سهم خود را دریافت می‌کنند. وصیت کننده تنها دارایی باقی مانده خود را که قسمت موجود نامیده می‌شود، تقسیم می‌کند. فقدان یا حذف ارث ورثه مشروع به منزله تجاوز به سهم اوست. در این شرایط مداخله یک وکیل ارث اهمیت می‌یابد. او برای بازگرداندن حق ورثه به لیست ذینفعان می‌تواند اقدام قانونی ‌کند. برخی از وراث در تقسیم دارایی‌های مندرج در وصیت نامه نیز احساس بی عدالتی می‌کنند. در برخی مواقع، وارث نیز ممکن است متوجه بی ثباتی روانی وصیت کننده در زمان تنظیم وصیت شود و آن را با وکیل خود در میان بگذارند. در این شرایط می‌توان با کمک وکیل تقاضای ابطال وصیت نامه را از دادگاه درخواست کرد.

تنظیم وصیت نامه

جهت تنظیم وصیت نامه خود می‌توانید از خدمات وکیل ارث بهره لازم را ببرید. در این شرایط، وکیل نقش مشاور دارایی و اموال شما را ایفا خواهد کرد. او محتوای سند را رسمی و در نتیجه کاربرد و اعتبار آن را تضمین می‌کند. آن‌ها روابط بین ورثه را حفظ می‌کنند و اطمینان خاطر می‌دهند که آخرین وصیت نامه شما به درستی تنظیم شده است. به طور کلی حضور وکیل، موجب مدیریت آسان دارایی‌های تجاری و حتی دارایی‌های شخصی وراث می‌شود.

وکیل ارث-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

کاهش تنش بین وراث

تقسیم ارث همیشه منبع درگیری خانوادگی است. نقش وکیل ارث ایجاد اجماع بین طرفین مختلف است. او سعی می‌کند افراد را به گفتگو تشویق کند تا بدون هیچ تنشی یک توافق منصفانه ثبت شود. کارشناسان حقوقی در تلاش جهت حل اختلافات به صورت دوستانه هستند. رویکرد دیپلماتیک آن‌ها ایجاب می‌کند تا حتی‌الامکان از مراجعه به دادگاه اجتناب کنند، دعاوی قضایی را کاهش دهند و از فروپاشی روابط خانوادگی جلوگیری کنند.

کمک به حفظ منافع ورثه

وکیل ارث به شما در روند تقسیم اموال کمک می‌کند. یک کارشناس حقوقی مجرب از مرحله تنظیم وصیت نامه تا تقسیم ملک، شما را همراهی می‌کند. او علاوه‌بر نقش همراه، نقش کنترل کننده را نیز بر عهده می‌گیرد. یک وکیل مجرب، به نفع موکل خود، برای کوچکترین اقدامی که ممکن است به منافع او آسیب برساند، در حالت آماده باش باقی می‌ماند. بدین منظور، او اقدامات پیشگیرانه لازم را در طول تمامی مراحل انحصار ورثه درنظر می‌گیرد.

وکیل ارث-کاماپرس

بهترین وکیل ارث در تهران را بشناسید

آیا هنوز در رابطه با مسائل وصیت نامه، ارث و وراثت، سوال و ابهام دارید؟ همین امروز از بهترین وکیل ارث تهران مشاوره دریافت کنید. وکلای ارث مجموعه حقیقت گستر تمامی شبهات موکل را از بین می‌برند و به تمام سوالات شما پاسخ می‌دهند. اگر درگیر پرونده ارث در ایران هستید، با موسسه حقوقی حقیقت گستر در تماس باشید تا از خدمات حقوقی تیم کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید.

حقیقت گستر یک موسسه متشکل از وکلای مجرب و در هر یک از مباحث حقوقی دارای یک دپارتمان تخصصی آن حوزه بوده و پرونده موکلین پس از دریافت، مستقیما به دپارتمان مخصوص و یک وکیل مجرب ارجاع می‌شود. با انتخاب موسسه حقیقت گستر برای انجام امور حقوقی خود می‌توانید از مزایای ارائه گزارش مستمر به موکلین توسط واحد مستقل (CRM) و امکان مشاهده وضعیت پرونده در وبسایت و اپلیکیشن مخصوص بهره‌مند شوید.

تمام اعضای مجموعه در تلاش هستند تا با رعایت مصلحت و غبطه موکل، روند پرونده با پیگیری منظم و مستمر و در چارچوب قانون به بهترین شکل انجام شود. (با حقیقت گستر هوشمندانه پیروز شوید).

جهت اعطای وکالت و بهره‌مندی از خدمات موسسه حقیقت گستر، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

تلفن همراه: 09193756168 – 09193756169

تلفن ثابت: 02191300024 – 02191300023

آدرس موسسه: فلکه دوم تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی، پلاک ۵۳، واحد ۱۸

انتهای پیام

مرتبط با : حقیقت گستر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز