چرا باید فرش را اینترنتی بخریم؟

فرش کاشان
تور لحظه آخری-کاماپرس

فرش همیشه یک عضو اصلی در دکوراسیون خانه‌های ایرانی بوده؛ خصوصا در گذشته که از مبلمان در دکوراسیون کمتر استفاده می‌شد، فرش‌ها اصلی‌ترین فضا برای نشستن و استراحت محسوب می‌شدند ولی باز هم با ورود مبلمان به دکوراسیون، فرش‌ها جایگاه خود را از دست نداده و همچنان به عنوان وسیله‌ای اساسی در منازل، پابرجا هستند.

به گزارش کاما پرس، سلیقه مردم در هر زمینه‌ای روزبه‌روز در حال تغییر است و به همین دلیل تولیدکنندگان همیشه در فکر راضی نگه داشتن مشتری هستند، از این جهت طرح و مدل‌های جدیدی را به بازار عرضه می‌کنند تا جایی که دست مشتری را برای انتخاب باز می‌گذارند و خدماتی چون خرید انلاین ارایه می د هند.

در این میان یکی از خدمات دهنده های فرش آنلاین، فرش کاشان است. خرید اینترنتی فرش کاشان نسبت به شیوه سنتی خرید فرش دو مزیت عمده دارد که عبارت اند از تنوع بسیار بالای طرح و نقش و قیمت بسیار پایین تر فرش در خرید اینترنتی نسبت به خرید از فروشگاه های سطح شهر!
بنابراعلام قالی کاشان، این دو مزیت ویژه باعث شده که هر روز به تعداد افرادی که گزینه خرید اینترنتی فرش را انتخاب می کنند افزوده شود. اما در کنار این مزیت های ویژه، مساله ای که برخی از خریداران را نگران می کند این است که آیا سایت های فروش اینترنتی فرش، قابل اعتماد هستند؟ از آنجایی که فرش ماشینی جزو کالاهای گران قیمت محسوب می شود این نگرانی کاملا به جاست، و به همین دلیل در این مقاله، قصد داریم نکاتی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد را شناسایی کنید و با خیال راحت فرش مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.
 سایت فروشگاه اینترنتی فرش  کاشان نماد اعتماد الکترونیکی دارد
به گزارش ایسنا، اگر یک سایت فروش اینترنتی فرش کاشان نماد اعتماد الکترونیکی ندارد، به هیچ وجه به آن اعتماد نکنید! اما به محض اینکه در یک سایت لوگوی نماد اعتماد الکترونیکی را مشاهده کردیم هم نباید فورا به آن اعتماد کنیم! باید ابتدا بررسی کنیم که آیا این نماد اعتماد، واقعی است یا تقلبی! برای اینکار بر روی لوگوی نماد اعتماد سایت کلیک کنید، با این کار باید صفحه ای دیگر باز شود که آدرس آن با https://trustseal.enamad.ir شروع شده باشد. پس حتما به ابتدای آدرس صفحه ای که باز می شود به خوبی دقت کنید. و البته اگر با کلیک روی لوگو نماد اعتماد صفحه ای باز نشد، و یا ابتدای آدرس صفحه ای که باز شد با آدرس فوق متفاوت بود، به این معناست که این نماد تقلبی است! و به چنین سایتی نباید اعتماد کرد!

اگر عبارت خرید فرش کاشان را در سایت گوگل جستجو کنید مشاهده می کنید که همراه یکی از سه گزینه اول پیشنهادی گوگل سایت قالی کاشان به نشانی https://ghaliekashan.com است. سایت قالی کاشان جزو اولین سایت هایی است که در حوزه فروش اینترنتی فرش به صورت مستقیم از کارخانه های معتبر کاشان شروع به فعالیت کرده است.
اگر قیمت یک فرش را در سایت قالی کاشان با قیمت همان فرش در یک نمایشگاه سطح شهر مقایسه کنید حتما از میزان بالا تفاوت قیمت شگفت زده می شوید! دفتر مرکزی فروش فروشگاه اینترنتی قالی کاشان، در دل شهرک صنعتی فرش کاشان (شهرک سلیمان صباحی) قرار دارد، به همین دلیل این مجموعه توانسته با برقراری ارتباط مستقیم با صاحبان برترین و معتبرترین کارخانه های فرش کاشان، امکان خرید مستقیم فرش از کارخانه را به معنای واقعی ایجاد کند. و به همین دلیلی این فروشگاه می تواند با کیفیت ترین فرش ها را با پایین ترین قیمت به شما عرضه کند.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : قالی کاشان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز