چرا استفاده از جارو تراکتوری برای محیط های صنعتی و بزرگ به صرفه است؟

جارو صنعتی تراکتوری_کاماپرس
لست سکند

جارو تراکتوری با بغل زن و آب پاش یک ماشین قوی برای پیمانکاران خدماتی محیط‌های مختلف است. این نوع جاروها با اتصال به یک تراکتور به راحتی تمیزی کف و دیگر محیط‌ها انجام می‌دهند.

به گزارش کاماپرس، تمیز کردن سطوح مختلف در ابعاد وسیع کار هر شخصی نیست و به دقت زیادی احتیاج دارد. به همین دلیل کارفرمایان و صاحبان چنین محیط‌هایی در تلاش هستند تا بهترین روش را برای تمیز کردن و پاک کردن آلودگی‌ها در این مکان‌ها به کار ببندند. جارو تراکتوری بهترین گزینه برای تمیز کردن چنین محیط‌هایی محسوب می‌شوند. در صورتی که امکانات و آپشن‌هایی به این نوع جاروها متصل شود، فرآیند پاکیزه سازی و تمیز کردن آشغال‌های محیط‌های بزرگ صنعتی و غیرصنعتی راحت‌تر خواهد شد.

برخی جارو تراکتوری ها قابلیت سفارشی‌سازی دارند و می‌توان برای آن‌ها دو آپشن آب پاش و بغل زن را نیز درخواست داد تا به بهترین شکل تمیز کردن کف محیط‌های مختلف را انجام دهند. در ادامه دو آپشن معرفی خواهند شد؛

*یکی از آپشن‌هایی که روی جاروهای تراکتوری قابل سفارش هستند، آب پاش است. این قطعه روی جارو باعث خواهد شد تا زمین مورد نظر شما مرطوب شود. در کل این آپشن جارو در فضاهای سربسته صنعتی که دارای کارمند و کارگر زیادی است، مانع از بلند شدن گرد و خاک و اذیت شدن آن‌ها می‌شود. به طور کلی اهل فن به متقاضیانی که جارو تراکتوری برای محیط‌های صنعتی و کارخانه‌ها می‌خواهند، توصیه می‌کنند تا آپشن آب پاش را حتما در نظر بگیرند.

راز آسمان پایتخت

*دیگر آپشنی که امکان نصب آن روی جارو تراکتوری وجود دارد، بغل زن است. این سیستم برای محیط‌هایی بسیار کاربردی است که گارد ریل یا جدول دارند و تمیز کردن آن‌ها اهمیت دارد. معمولا کارخانه‌های بزرگ سیمان و معادن برای محیط خود به بغل زن نیاز دارند.

یک مورد از جارو تراکتوری پرمتقاضی

یکی از برند‌های پرمخاطب جارو تراکتوری با بغل زن و آب پاش از برند بابکت ایران است. این محصول قابلیت رنگ آمیزی به سفارش مشتری را دارد. جهت حرکت جاروی این محصول رو به جلو است. این محصول کوپلینگ و شیلنگ دولایه هیدرولیکی دارد.

جارو تراکتوری-کاماپرس

جارو تراکتوری مناسب را از کجا بخریم؟

در صورتی که برای محل کار خود یا دیگر موارد مرتبط به جارو تراکتوری قوی با آپشن‌های یاد شده از برند مذکور احتیاج دارید، بهتر است به مجموعه بابکت ایران مراجعه کنید.

بابکت ایران یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید انواع جلوبند مینی لودر بابکت در ایران محسوب می‌شود. این مجموعه گذشته از اینکه در زمره بزرگ‌ترین تولیدکنندگان جارو تراکتوری و انواع جلوبند قرار گرفته، به عنوان کامل‌ترین مرجع خرید و فروش انواع مینی لودرهای صفر و کارکرده، اسکید لودر و … مورد توجه قرار دارد.

این مجموعه تلاش کرده تا انواع جارو تراکتوری و جلوبندی‌های جلو و عقب را به بازار عرضه کند. به همین دلیل دستگاه‌های عرضه شده در این مجموعه تنوع زیادی دارند و مشتریان می‌توانند از طریق کانال تلگرام یا سایت این مجموعه از وضعیت موجودی محصولات و قیمت روز آن‌ها آگاه شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : بابکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز