پیش فروش نیم‌ شاسی جدید و مدرن چینی به صورت قسطی(تصاویر)

نیم شاسی جدید چینی
لست سکند

یک خودروسازی بخش خصوصی خودروی  کراس آوور یا به قول فعالان خودرو نیم‌ شاسی جدید محصول کشور چین که از کیفیت بهتر و طراحی مدرن تری نسبت به خودروهای همرده و مشابه برخوردار است را به صورت قسطی به متقاضیان عرضه کرده است.

به گزارش کاماپرس، کرمان موتور که در سال های اخیر به یکی از خودورسازی های ترویج کننده محصولات چینی در بازار ایران تبدیل شده پیش فروش خودروی جدید نیم شاسی دیگری از خودروسازان کشور چین به نام “کی ام سی کی7” که خودرویی با طراحی به‌روز تر و کیفیتی بهتر از خودروهای مشابه است را به صورت پیش فروش و با قیمت قطعی کلید زده است.

نیم شاسی جدید چینی

خودروی “کی ام سی کی7” در رنگ های سفید، مشکی میکا، خاکستری طوسی روشن و متالیک، آبی زنگاری متالیک، قهوه ای متالیک و نقره آبی متالیک به متقاضیان عرضه می شود. این نیم شاسی جدید با قیمت قطعی 950 میلیون تومان و موعد تحویل دی ماه 1401به متقاضیان عرضه می شود. فروش این خودرو به صورت اقساط و در دو قسط انجام می شود.

اخبار مهم صنعت خودرو را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نیم شاسی جدید چینی

نحوه پرداخت اقساط

قسط اول این خودرو باید هنگام ثبت نام و به مبلغ 450 میلیون تومان به حساب شرکت واریز شود و قسط دوم نیز در دی ماه 1401 به مبلغ 400 میلیون تومان به عنوان تکمیل وجه به حساب شرکت کرمان موتور واریز خواهد شد.

این خودرو در دی ماه 1401 با مدل 1400 به خریداران تحویل می شود و کرمان موتور در این زمینه که چرا خودرویی را که در نیمه دوم سال 1400 به مشتری تحویل می شود، باید مدل 1400 باشد ، توضیحی نداده است.

مشخصات فنی نیم شاسی جدید چینی

سایت خودرو بانک درباره مشخصات فنی این خودرو نوشته است؛ کی ام سی K7 مثل بسیاری از خودروهای مشابه چینی از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر بهره می برد. این خودرو  به نوعی نزدیک ‌ترین رقیب چری تیگو 7 در ایران خواهد بود.

به نوشته خودرو بانک، داخل کابین کی ام سی K7 بسیار مدرن و زیبا طراحی شده و استفاده از صفحه نمایش بزرگ در وسط کنسول و همچنین یک صفحه نمایش دیجیتالی برای نمایش شماره‌گرهای سرعت و دور موتور، روحیه مدرنی را به داخل کابین داده است. دسته دنده این خودرو بسیار زیبا است و باید گفت که به نسبت رقبا، کابین KMC K7 نمره بسیار خوبی را می‌گیرد.

ضمنا چراغ‌های باریک و تیز، جلوپنجره تهاجمی همانند دندان حیوانات وحشی و مه شکن‌های پر جزئیات بخشی از المان‌های طراحی جلو کی ام سی K7 هستند. نمای جانبی این خودرو بر خلاف نمای جلو کاملا ساده و یکنواخت طراحی شده و اثری از خط یا حجم فانتزی در آن مشاهده نمی‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز