پیش فروش ایران خودرو چند متقاضی خواهد داشت؟

لست سکند

بیش از چهارصد هزار نفر برای فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو به مناسبت عید فطر ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش کاماپرس؛ پیش فروش ایران خودرو که از روز یکشنبه ثبت‌نام آن آغاز شده همچنان ادامه دارد. به منظور افزایش عرضه کارخانه ای خودرو به بازار، نخستین فروش فوق العاده محصولات گروه صنعتی ایران خودرو از چهارشنبه هفتم خردادماه آغاز می شود. برمبنای این گزارش، طرح فروش فوق العاده محصولات پرتیراژ ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، کنترل بازار و حذف سوداگری و عرضه عادلانه خودرو با موعد تحویل حداکثر سه ماه به اجرا گذاشته می شود.

محصولاتی که پیش ‌فروش می‌شوند

پیش ثبت نام این طرح از روز یکشنبه 4 خرداد آغاز شده و متقاضیان باید قبل از ورود به سایت فروش ایران خودرو در روز چهارشنبه هفتم خردادماه، دارای کد کاربری و رمز عبور باشند. طبق تصمیمات اتخاذ شده، پس از گذشت 72 ساعت از اتمام دوره زمانی ثبت نام فهرست اسامی انتخاب شدگان از سایت ایران خودرو و همچنین ارسال پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد.

محصولاتی که ایران خودرو برای فروش در نظر گرفته شامل ۴۰۵ slx، رانا، ۲۰۶ تیپ ۲ و پارس tu۵ است.

پیش ثبت‌نام ادامه دارد

در همین رابطه، بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان اینکه پیش ثبت نام فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو همچنان ادامه دارد و تاکنون 400هزارنفر ثبت‌نام کرده‌اند، به خبرگزاری صدا و سیما گفته است: پیش ثبت نام که سه روز زودتر از بقیه مراحل واریز وجه شروع شده تا روز آخر می‌تواند ادامه یابد یعنی یک مشتری می‌تواند حتی در روز آخر مهلت نیز هم پیش ثبت نام و هم واریز وجه را انجام دهد.

راز آسمان پایتخت

به گفته او از فردا تا چهارشنبه ۱۴ خرداد واریز وجه انجام می‌شود و پس از آن تا روز یکشنبه ۱۸ خرداد مراحل قرعه کشی انجام خواهد شد، بعد از آن کسانی که برنده شده باشند دو روز برای تکمیل وجه فرصت دارند و کسانی که برنده نشده باشند پول آن‌ها در مدت یک هفته کاری به شماره شبایی که اعلام کردند واریز خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در این باره که برخی از شهروندان در روند پیش ثبت نام با اشکالاتی در سامانه مواجه هستند، گفته است: شاید اشکالات مقطعی در ثبت نام بوجود بیاید، اما گزارشی مبنی بر اینکه مناطق خاصی با مشکل مواجه باشند دریافت نکرده ایم.

پایان پیام

 

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز