پژو ۲۰۷ پانوراما اتومات و پژو ۲۰۶ تیپ دو در بازار‌ چند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت ۲۰۷ پانوراما اتومات در کارخانه حدود ۲۰۰ میلیون تومان است، اما این خودرو در بازار با قیمت ۳۰۰ تا ۳۰۸ میلیون تومان معامله می شود.

به گزارش کاماپرس، اختلاف قیمت کارخانه و بازار بعضی از خودروها به ۱۰۰ میلیون تومان هم می رسد. مثلا پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای در کارخانه به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان تحویل مشتریان می شود.

اما این خودرو در بازار در تنوع رنگی عرضه می‌شود که رنگ سفید آن با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان و مشکی آن ۳۰۸ میلیون تومان فروخته می شود. به غیر از این اختلاف قیمت، خبر خاصی در بازار خودرو نیست.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

به گفته فعالان بازار فعلا قیمت ها در بازار خودرو ثابت باقی مانده و قیمت ها نسبت به هفته گذشته مقداری نوسان جزئی داشته است. همچنین تعداد خرید و فروشها هم بیشتر شده است، چون خریداران احساس می کنند کاهش قیمت بیشتری رخ نمی دهد همین موضوع باعث شده معاملات بیشتری انجام شود.

راز آسمان پایتخت

قیمت ۲۰۶ تیپ دو در بازار چند؟

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در حال حاضر بین ۱۷۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان است. پراید ۱۳۱ هم با قیمت ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان داد و ستد می شود. پژو ۴۰۵ با قیمت ۱۸۵ میلیون تومان در بازا رخودرو معامله می شود.

قیمت پژو پارس سال حدود ۲۰۵ میلیون تومان است و خودرو سمند هم با قیمت ۱۷۵ میلیون تومان فروخته می شود. خودرو تیبا ۲ با قیمت ۱۲۲میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خودرو به فروش می رسد و قیمت صندوق دار آن حدود ۱۰۹ میلیون تومان است.

قیمت ساینا حدود ۱۲۶ میلیون تومان اعلام شده است و خودرو کوییک با قیمت ۱۳۶میلیون تومان داد و ستد می شود. همچنین قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای حدود ۲۷۵ میلیون تومان است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم با قیمت ۲۴۳ میلیون تومان به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “پژو ۲۰۷ پانوراما اتومات و پژو ۲۰۶ تیپ دو در بازار‌ چند؟

  1. حسین سلطانی گفته:

    باسلام واحترام،به نظرمیرسدتهیه کننده گزارش فوق بدون پرس وجوو….ازخودش قیمتهاومشخصات خودروهاروالابختکی اعلام نموده،چراکه اولاًهنوزپژو207iاتومات سقف پانارومادربازاروجودنداردکه ایشان قیمت کارخانه وبازاررواعلام میکنند(فقط دنده موجودهست)دوماًقیمت اعلامی کارخانه آن حدود۳۰۰میلیون میباشد،سوماًقیمتهای اعلامی پراید131پژو206واكثرقيمتهاي اعلامي باقیمت بازارمغایرت دارد،لذاخواهشاًدرتهیه گزارش هر کالاویاجنس ویا…..ازاهل وخبره اش سوآل نمائید.باتشکر🌙

  2. امید گفته:

    با سلام و احترام به نظرم تهیه کننده فرق بین اتومات و دنده ای رو نمیدونه چون قیمت دنده ای الان در بازار بیشتر از 300 تومان هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز